X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Æv... (Fable)


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/08-03 02:22 
Nooooooo.......

*Ligger på gulvet og græder*

Hvordan kan de gøre det? At slagte børn, skulle jo være en af højdepunkterne! Forstår ikke at nogen mennesker kan kalde en sindsyg fordi man synes det er fedt i et spil..... Jeg ville påstå at det nærmere var dem der var sindsyge for ikke at kunne se forskellen på fiktion og virkelighed. Der er jo heller ingen der går amok på ... Se hele indlægget


please dont do this to me!
Well crucify the insincere tonight...
54 emne(r).
1 2 > »

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/08-03 02:22 
Nooooooo.......

*Ligger på gulvet og græder*

Hvordan kan de gøre det? At slagte børn, skulle jo være en af højdepunkterne! Forstår ikke at nogen mennesker kan kalde en sindsyg fordi man synes det er fedt i et spil..... Jeg ville påstå at det nærmere var dem der var sindsyge for ikke at kunne se forskellen på fiktion og virkelighed. Der er jo heller ingen der går amok på verdenen efter de har set Terminator vel, selvom en masse mennesker dør der..... Eller?

Synes i det er klamt eller? Jeg ville gerne se det og prøve det. Det høre vel med til at være rigtig ond. Hele den scene med at man sniger sig ind i et hus om natten og går direkte til de små børns værelse for at lade dem smage på en økse, vil ligesom ikke være det samme. Det er jo kun et spil, også længe det er det, synes jeg personligt at dette her er hyldende morsomt:)

-Public ENEMY

ps. Undskyld for misledende overskrift, men jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive.....! "Satans... BBB vil ikke give os børnemord" ville måske blive lidt for langt!

please dont do this to me!
Well crucify the insincere tonight...
RonaldoRonaldoSkrevet 10/08-03 02:41 
Jeg synts personligt at det er grænseoverskridende, og det er faktisk første gang jeg har brugt det ord. Hvorfor ikke smide voldtægt og pædofili ind også, så har vi endnu mere realistisk frihed. GTA er gameplay, det andet er bare sygt.
SumezSumezSkrevet 10/08-03 05:22, rettet 10/08-03 05:39 
Jeg kan godt huske det screenshot...
Det er sygt at offentliggøre et screenshot af det i forbindelse med spillets promovering. At man kan gøre det, er jo bare en del af spillets frihed. (selvfølgelig med respekt for at det ER en klam handling)
Men der er jo heller ingen der reklamerer for at man kan samle en tilfældig dame op gaden og banke hende direkte i skridtet med en stor kølle i Blood Omen 2, vel.

Jeg må lige tilføje, hvor grimt det så end lyder af mig, at i grunden burde det ikke være så meget slemmere at slagte børn på den måde i spil, end andre mennesker. Mord er mord, uanset om det er et barn eller en voksen. Det er slemt nok i forvejen. Men vi er vant til det i spil, og ser gennem fingre med det. I grunden burde det også gælde mht. børn.
Men som sagt. Det er i virkeligheden grusomt nok med mord på voksne mennesker i spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 10/08-03 10:10 
De gør bare spillet mindre frit. Men hvis det er et lukket miljø de går efter i spillet, så er det jo fint nok det her.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/08-03 11:07 
FreddiE >
Jeg synts personligt at det er grænseoverskridende, og det er faktisk første gang jeg har brugt det ord. Hvorfor ikke smide voldtægt og pædofili ind også, så har vi endnu mere realistisk frihed. GTA er gameplay, det andet er bare sygt.

Men er det ikke noget andet?? Jeg kunne aldrig drømme om at synes at rape og pædofili ville være sjovt... Det er sygt, men at dræbe et barn i et spil er jo lidt noget andet.

Eller man kunne sige, hvad er forskellen på at dræbe et barn og en voksen? Det retfærdiggøre ikke noget, så hvorfor ikke tillade det?:) Et barn er lille og forsvarsløs..... Men alligevel....:D

Release your psyco-Play Fable kunne være god promotion IMO!
Well crucify the insincere tonight...
ckruseckruseSkrevet 10/08-03 11:39 
Ja, nu skulle de jo gerne kunne sælge spillet i lidt flere end 30 eksemplarer, og det gør man nok bedst uden en "Forbudt for børn under 40" rating. :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-03 11:42 
Det har udelukkende noget med de kommende "age ratings" at gøre. Hvis de havde valgt at beholde den slags content, havde spillet fået en 18+ rating og det er de nok ikke interesseret i og det er nok ikke det signal de har lyst til at sende med Fable.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/08-03 11:45 
Det er skuda ikke en dreng.. men en dværg... ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dRxLdRxLSkrevet 10/08-03 12:13 
Jeg synes man skal kunne gøre alt inklusive sex med dyr, så længe at konsekvenserne er realistiske (børnene peger og råber "sheep-shagger" efter én på gaden).

Mit problem med volden i GTA3 er ikke at man har mulighed for at udføre den, men at man slipper for let af sted med det. Det er mangelen på konsekvens der er problemet. Alle de computerspillende taber hvis eneste mulighed i livet for at opleve et powertrip, er at udleve det digitalt ville nok ikke være så begejstrede.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/08-03 13:06 
TMener du Tabere/Taber DrXL?

.... Jeg må så gå ind under den taber afdeling.... Ved nu ikke om det giver mig et rush, eller kick, men jeg synes at det er sjovt! Jeg tror ikke at du skal bekymre dig om folk der dræber børn, hvis det er det du mener:)
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 10/08-03 13:26 
Tabere, der er jo solgt mere end 1 kopi af spillet, og endnu flere af Vice City.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RonaldoRonaldoSkrevet 10/08-03 13:47 
Konsekvensen burde være direkte game over, fordi laver du sådan noget pis i virkeligheden, så er dit liv game over.

Børn kan ikke forsvare sig selv, og intet de gør kan give nogen ret til at slå dem. Det er da kun nørder uden indhold i deres liv, der finder sådan noget sejt. Gå ud i byen og stik en rocker en flad, så ryger du direkte på intensiv.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/08-03 13:51 
FreddiE >
Gå ud i byen og stik en rocker en flad, så ryger du direkte på intensiv.

He he jaaa...
Skod man burde kunne gøre alt, fucking ødelægger spillets frihed eller....jo!
(og nej jeg er ikke psykopat)
soon the world will be one big computer
jaesjaesSkrevet 10/08-03 14:45 
Valkyrie >
Hvordan kan de gøre det? At slagte børn, skulle jo være en af højdepunkterne!

Jeg kan ikke se problemet. Der er jo en million ting man ikke kan gøre i spillet alligevel.
Spil kommer aldrig til at simulere virkeligheden 100%, og det må man bare acceptere.

Dels pga. frivillig eller ufrivillig censur, og dels pga. at det ville tage urealistisk lang tid bare at gøre et spil "næsten" 100% realistisk.

I dette konkrete tilfælde, så tror jeg spillet har et for realistisk feel til at de kan slippe afsted med at implementere den feature.
Havde spillet været mere tegneserie-agtigt/slap stick agtigt, så kunne det måske gå...
DommergaardDommergaardSkrevet 10/08-03 14:50 
Har ikke noget imod at man ikke kan dræbe børn, da jeg synes det er sindsygt og uacceptabelt!
millenniummillenniumSkrevet 10/08-03 15:09, rettet 10/08-03 15:10 
En gang imellem kommer der bare nogle sygelige kontrovetielle og moralsk overskridende spil. Nogen gange giver det bonus og sælger godt pga volden, men andre gange giver det heldigvis tilbageslag.

Det gik jo godt for Carmageddon i sin tid, selvom de blev tvunget til at ændre ofrene til zombier. Volden og overskridelsen af den etiske grænse har sikkert også givet GTA'erne lidt ekstra opmærksomhed.

Men Storm over Europe, hvor man skal styre en hærgende gruppe Hooligans, satsede helt klart på at sælge gennem vold og kontroversialitet. - Men heldigvis hoppede forbrugerne ikke på det, og spillet solgte af helvede til.

Mon ikke forbrugerne kan se hvornår grænsen er nået, og mon ikke spilbranchen korrigerer voldsindholdet derefter.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 10/08-03 15:14 
millennium >
selvom de blev tvunget til at ændre ofrene til zombier. fter.

Ja, i Tyskland. Den 2'er jeg ejede indeholdte da i hvert fald ingen zombier..
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/08-03 16:39 
Jeg vil hellere slå skorstensfejere ihjel - men det er bare mig!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 10/08-03 16:57, rettet 10/08-03 17:14 
Naiera: Spillet blev ikke kun ændret i tyskland, men england og en masse andre lande gjorde det også. Og England brugte de vist Roboter istedet (Mener det var i England). 2´eren fik også en tur til zombier eller roboter.

Men Danmark var et af de få lande som var ligeglad med spillets vold
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CronossCronossSkrevet 10/08-03 17:07 
Carmageddon 3 er censureret i alle lande.
De andre er ikke i Danmark.
KTCKTCSkrevet 10/08-03 17:23 
Kan ikke se problemet. Og så synes jeg det er latterligt at kalde folk "taber-nørder", hvis de f.eks. godt kan se det sjove i at pisse en person i hovedet for så at hakke det af når personen står og brækker sig, hvorefter man spiller fodbold med det i Postal 2. Det er sgu' da kun et spil, og hvis man kan blive harm over det, så burde man måske selv søge psykolog, for DET ER KUN SPIL!

Personligt sætter jeg moral og etik højt i det virkelige liv, men så snart jeg spiller et spil, så er der ingen grænser, og det kan der ikke være noget i vejen med, kan der?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HulleHulleSkrevet 10/08-03 17:34, rettet 10/08-03 17:34 
Jeg kan virkelig ikke se problemet hvis det var muligt. Det er et spil for guds skyld. Kan folk ikke se forskellen i det og virkelighed, så er det dem der har et problem. Ikke dem der syntes det bare kan være sjovt at prøve for at se hvad der sker.

Born2Play >
Jeg vil hellere slå skorstensfejere ihjel - men det er bare mig!

Så nu er det pluselig hele verdens skortensfejere der er syge i hovedet?

millennium >
Men Storm over Europe, hvor man skal styre en hærgende gruppe Hooligans, satsede helt klart på at sælge gennem vold og kontroversialitet. - Men heldigvis hoppede forbrugerne ikke på det, og spillet solgte af helvede til.

Måske det solgte af helvedes til fordi det var et elendigt spil..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 10/08-03 17:48 
dRxL >
Jeg synes man skal kunne gøre alt inklusive sex med dyr

Du kan jo altid gå i gang med Harvest Moon til SNES, hvis du skal have de lyster styret, dRxL ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 10/08-03 18:34, rettet 10/08-03 18:35 
KTC:> Jeg er ikke forarget, jeg tager det bare det at nogen kan finde stor glæde i at lemleste digitale repræsentationer af dyr og mennesker som en indikator på en manglende mental modenhed.

Sagt på en anden måde er det pinlige gimmick tricks uden substans som enhver burde kunne gennemskue. Men der er jo også dem der stemmer på Dansk Folkeparti...

Jeg har så i øvrigt ladet mig fortælle at der er andre aspekter af GTA3 der er rigtig udmærkede.

Sumez:> Uddyb venligst, lyder interessant. Især i forhold til at det foregår på en Nintendokonsol.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/08-03 19:21 
Hulle >
Born2Play >
Jeg vil hellere slå skorstensfejere ihjel - men det er bare mig!

Så nu er det pluselig hele verdens skortensfejere der er syge i hovedet?

*lol* :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 10/08-03 19:28 
Hulle, det var helt sikkert en joke! :)
HulleHulleSkrevet 10/08-03 19:46, rettet 10/08-03 19:50 
Det var det nok :) Mit var nu heller ikke ment så alvorligt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DommergaardDommergaardSkrevet 10/08-03 20:28 
Ironien er en herlig ting!

;)
KTCKTCSkrevet 11/08-03 01:39 
dRxL >
KTC:> Jeg er ikke forarget, jeg tager det bare det at nogen kan finde stor glæde i at lemleste digitale repræsentationer af dyr og mennesker som en indikator på en manglende mental modenhed.

Sagt på en anden måde er det pinlige gimmick tricks uden substans som enhver burde kunne gennemskue. Men der er jo også dem der stemmer på Dansk Folkeparti...
Jeg vil indrømme, at et spil som Postal 2 fokuserer for meget på at chokere og provokere, men derfor kan det da alligevel være sjovt at lemlæste både dyr og mennesker i det. Den med at det indikerer mental umodenhed har du da lov til at mene, men det håber jeg da bestemt ikke er den generelle mening. Så er det måske også forkert at være legeonkel, fordi man ikke sidder og er tørvetriller? Please hold politik uden for dette ;)

Lige for at komme til sagens kerne, så kan det irritere mig, hvis der f.eks. er fodgængere i et bilspil, og så bilen går lige igennem dem uden at der er nogen collision detection. Det handler om at skabe et underholdende miljø, hvor spillere befinder sig godt, og det ødelægger lidt af oplevelsen for mig, hvis jeg ikke kan få lov at køre den provokerende stodder på fortovet ned, hvis han render rundt der alligevel!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 11/08-03 04:23, rettet 11/08-03 04:24 
KTC >
Det er sgu' da kun et spil, og hvis man kan blive harm over det, så burde man måske selv søge psykolog, for DET ER KUN SPIL!

Personlig tror jeg godt jeg kunne blive meget harm over et spil (hypotetisk) hvor man eksempelvis styrer en pædofil der skal på børnejagt i nabolaget, eller et spil hvor man som medlem af KKK skal ud og hænge sorte eller slæbe dem efter sin bil.

Hvor går grænsen egentlig? Det er måske en interessant diskussion. Volden i Postal, Carmageddon og GTA udtrykker sig meget i ekstremer og overdrivelser, hvilket måske gør det lettere at accepterer. Men hvis det er voldsspil der ligner virkeligheden eller virkelige sociale problemer for meget, kunne det måske nemmere være anstødende. Eller hvis volden fægter med moralske dilemmaer på et dybere niveau. Hvor går grænsen så?
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 11/08-03 12:30 
Jeg ved snart ikke hvor grænsen går, mere. Nyhederne har intet imod at smide optagelser af forbrændte og rådne lig i synet på os, lige til aftensmaden, og det går personligt over mine grænser. Hvad er det blevet af at beskytte børn mod sådanne syn? Så kan de lige så godt droppe deres aldersbegrænsninger i film...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 11/08-03 12:52 
Det er lidt som om at du gerne vil have ekstrem vold i spil, og forsvarer det med hvad de andre medier indeholder.

Jeg kan ikke huske en film, hvor man så et detaljere mord på et barn med closeups og alle effekterne. Selv i Terminator 3 er der en scene, hvor man ikke næsten ikke ser noget, fordi offeret er meget ungt. Det er mindst 10.000 andre ting man kan gøre mere realistisk i et spil, end lige evnen til at dræbe børn.
KTCKTCSkrevet 11/08-03 13:01 
Der blev spurgt, hvor grænsen går, og det var det jeg svarede på. Spil er stadig en helt anden boldgade for mig, og jeg kan ikke blive stødt over et par pixels eller polygoner, der bliver "slået ihjel". Jeg mener helt og holdent, at det handler om at skelne imellem fiktion og virkelighed...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 11/08-03 13:13, rettet 11/08-03 13:15 
Det vil sige at alt er okay, så længe det er fiktion? Jeg kan forstå Star Wars og andre urealistiske univserser, men når spildesignerne alligevel er så liderlige efter realisme, så burde de også tage nogle forbehold.

MGS2 er et perfekt eksempel, man kan godt slå og dræbe Emma, men du er gameover hvis du gør det.
millenniummillenniumSkrevet 11/08-03 13:45 
Jeg er af den mening at interessen for censur i computerspil efterhånden er ganske berettiget, uden at virke snerpet. Aldersbegrænsning har absolut sin ret, uanset om det er spil eller film.

Jeg blev på ingen måde forarget over at finde et klistermærke på GTA3 der forbyder at alle under 18 år køber eller bruger spillet. Jeg blev derimod relativ forarget over at GTA Vice blev markedsført som årets julegave-ide for teenage-drenge. Aldersbegrænsningen mener jeg skal opretholdes af forretningerne.

Hvor mange herinde har egentlig selv børn? Hvis man som forældre ser et spil hvor børn bliver dræbt, tror jeg man kunne blive oprørt i helt nye dimensioner. Eller hvis man som forældre kommer hjem og finder sin 10-årige søn sidde og spille GTA3. Ville man så sige: nå, ok - Det er jo bare spil?!
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 11/08-03 13:55 
Læs nu hvad jeg skriver i stedet for at skabe egne konklusioner.
Jeg mener bestemt at der skal være aldersbegrænsninger, men så mener jeg også at det er modstridende at vise virkelige optagelser af døde mennesker i nyhederne lang tid før børnene er smidt i seng! Det var i hvert fald sådan noget, som kunne give mig mareridt, da jeg var lille.

Og nej, jeg ville ikke gå amok over en 10-årig, der spillet GTA3. Det er jo ikke ligefrem fordi der er fotorealistisk, vel?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SideshowSideshowSkrevet 11/08-03 16:07, rettet 11/08-03 16:09 
For mit vedkommende er det helt okay, at man har fjernet muligheden. Jeg har aldrig haft en træng til, at kunne se det i et spil, blot fordi det ikke er okay i virkeligheden.

Ps: Jeg er 100% enig med "millennium"'s udtalelse.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PapandPapandSkrevet 11/08-03 16:35 
Jeg forstår jer simpelthen ikke... Vold i spil er pure underholdning, og kan da på ingen måde forbindes med nogen virkelighed. Spil er nu og engang spil og virkeligheden er altså langt væk. Jeg ser heller ikke noget galt i, at jeg går amok i GTA 3 eller Postal 2 og udfolder en dræberlyst. Det er jo et spil og skal for pokker da bare være underholdende! Om man så vil hopper rundt med Mario eller knuse hoveder i Hunter ændrer vel ikke på formålet med underholdning?
Hvis man i et spil kan tæve sorte, jøder, muslimer eller en ko, skal der stadig en syg hjerne til at kunne omsætte den slags til virkelighed. Jeg mener ikke hverken spil eller film kan få en normal hjerne til at udføre fiktionens fantasier i virkeligheden.
For at vende tilbagte til emnet: Jeg kunne da sagtens se det sjove i at nakke børn i Fable.... Endda en hel børnehave hvis det skulle være - så længe jeg bare bliver underholdt af det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 16:48 
Helt ærligt. At nakke børn... Hvorfor er det I syrer så meget af fordi det er fjernet? Var det derfor I glædede jer til Fable? Så lav da noget andet i spillet i stedet. Det kan da godt være at jeres "ret til at udfolde" jer bliver indskrænket, eller noget, men så slap da af og lav noget andet, eller lad være med at købe spillet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 11/08-03 17:07 
Jeg er ret ligeglad, om jeg kan nakke børn eller ej i Fable, men jeg reagerer på de andre generelle udtalelser, der er blevet spredt i denne tråd...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PapandPapandSkrevet 11/08-03 17:12, rettet 11/08-03 17:13 
Hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg nu også nævne 100 ting, jeg hellere ville foretage mig i et spil end at dræbe børn. Hvad min besvarelse angår, var den nu mere rettet mod de øvrige udtalelser i denne tråd.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PvtSommerPvtSommerSkrevet 11/08-03 17:38 
Synes det er ærgeligt at de ligger den slags censur ind, men kan godt forstå det mht. 18+ rating osv...

Men kunne nu godt se det sjove i at slå dem ihjel...
"And sheppards we shall be..."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/08-03 18:02 
Der bliver alligevel en MILLION andre ting, I heller ikke kan gøre...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PvtSommerPvtSommerSkrevet 11/08-03 19:48 
Ja! Og en million andre ting man kan :)

Succesen er garanteret (håber jeg :) )
"And sheppards we shall be..."
AmbyAmbySkrevet 11/08-03 23:26 
screenshottet er fjernet..
Nogen der har set det andre steder ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 14/08-03 15:36, rettet 14/08-03 15:37 
Eventuelt?:

http://www.teamxbox.com/news.php?id=4719

Der er der da et svær gennem hovedet på knægten.
I win, you loose
jaesjaesSkrevet 14/08-03 19:37 
Det ser fandeme sygt ud.
Kan godt forstå, at de droppede det, spil eller ej.
Det ser alt for realistisk og udpenslende ud.
Primært pga. spillets grafiske stil, og så lige sværdet gennem hovedet.

Og nej, jeg er ikke snerpet :)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 14/08-03 19:52 
Ja, det ser ikke vitterligt tillokkende ud selvom jeg må indrømme det er modigt, hvis de implementerede det.

Det er nok i sidste instans et spørgsmål om etik og moral og hvad man vil tillade i et spil, ja jeg ved faktisk ikke engang hvordan jeg vil reagere på det, hvis det kommer med...

Sygt ser det i hvert fald ud på ovenfor omtalte billede.
I win, you loose
KTCKTCSkrevet 14/08-03 21:13 
jaes >
Det ser alt for realistisk og udpenslende ud.
Primært pga. spillets grafiske stil, og så lige sværdet gennem hovedet.
Realistisk?!? Så trænger du vist til briller. Det ser da langt fra realistisk ud, og desuden ligner det mest, at der ikke er nogen reel detection af en kollision mellem sværdet og hovedet. Altså, at der ikke bevidst er implementeret muligheden for at stikke et sværd gennem hovedet på knægten...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 14/08-03 21:48 
KTC >
Realistisk?!? Så trænger du vist til briller.

Jeg mener selvfølgelig realistisk sammenlignet med andre mere "comedy"-agtige spil etc.
Altså grafikstilen...

og desuden ligner det mest, at der ikke er nogen reel detection af en kollision mellem sværdet og hovedet. Altså, at der ikke bevidst er implementeret muligheden for at stikke et sværd gennem hovedet på knægten...

Det er jo bare et tidligt screenshot, og man fanger jo straks essensen i billedet...
54 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig