X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameStop lukker alle butikker i Danmark

Svar
enfenenfenSkrevet 29/11 21:33 
Alle Game Stop butikker lukker tilsyneladende hen over det næste års tid.

Link...
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 29/11 23:28 
Så det snart ikke nogen fysiske butikker men kan købe nye spil i mere. Er lidt sørgeligt :(
Er trist på vejne af de ansatte som mister deres job.
silverstarsilverstarSkrevet 29/11 23:44, rettet 29/11 23:46 
Jeg er overrasket over at de holdt så længe som de gjorde. Ja, det er ærgerligt at fysiske butikker lukker (og at de ansatte mister deres job), men Gamestops priser har været ude af trit med virkeligheden i en årrække, deres priser har været dobbelt-op eller mere ift online butikker. Jeg synes også de mistede fokus i takt med at de febrilsk har prøvet at sælge alt muligt andet end spil, så spillene til sidst blev en bi-ting i deres forretninger.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
ResizeResizeSkrevet 29/11 23:45 
Lidt ironisk nyhed på en Black Friday. X-((
silverstarsilverstarSkrevet 29/11 23:53 
Har i forresten set ham Camelot331 på Youtube, som er en tidl gamestop manager?
Det har vist ikke været nogen dans på roser at være ansat i en amerikansk Gamestop, det lyder til de har haft en rådden virksomhedskultur og behandlet de ansatte skidt, ihvertfald i US butikkerne.

US gamestop manager med inside scoops
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/12 03:30 
silverstar>
Jeg synes også de mistede fokus i takt med at de febrilsk har prøvet at sælge alt muligt andet end spil, så spillene til sidst blev en bi-ting i deres forretninger.

Ja, det er også grunden til, at jeg ikke har været forbi GameStop i en evighed.

StereoStudio lavede samme type dødskrampe, så det her kommer desværre ikke som et særligt stort chok for mig :/
AV Intelligent Terminal
DunwichDunwichSkrevet 01/12 12:45 
Det ville overraske mig meget, hvis nogen af deres butikker i DK, har tjent penge, de sidste ca ti år. De er usædvanligt dårlige købmænd, i de butikker.

I Aalborg, har de under alle omstændigheder, skudt sig selv i foden, gentagne gange, med mere eller mindre sære tiltag og tilbud. Feks havde de engang et tilbud, hvor man var garanteret 30 kr pr dvd man afleverede, og 100 kr for tre stks. Det resulterede i, at Læsehesten afleverede alt, de ikke selv kunne komme af med, på sækkevogne i Gamestop, og gik derfra med gavekort på mange tusinde kroner, og Gamestop brændte inde med så mange ridsede dvd'er, og dårlige film tilmed, som de aldrig kom af med, endsige fik solgt.

Oven i det, er deres ansatte bare ofte nogle fjolser. Jeg købte, for et par måneder siden, et genopladeligt batteri til min ene Xbox controller. Det ville ikke lade ordentligt op, og virkede for stort til selve controlleren, så batteri-dækslet ikke kunne lukke ordentligt. så jeg fandt min kvittering, og ville returnere det. Det resulterede først i, at den ansatte påstod, at det slet ikke var meningen, at batteridækslet skulle sættes på controlleren, når batteriet var sat i, samt at han ikke kunne forstille sig, at der skulle være noget galt med batteriet. Men han ville stadig kun bytte det, til et præcist magen til. Det krævede megen overtalelse, at få mine penge tilbage, men det lykkedes da til sidst.

De menige ansatte, ved jeg virkeligt ikke, hvor de finder henne, for de er ofte nogle fjolser. Butikscheferne, virker ikke så tunge at danse med dog. Generelt, virker deres folk, bare ikke særligt kundemindede, men de har vel også ordre ovenfra, fra det famøse hovedkontor, som altid bliver nævnt i samtaler derinde, når noget begynder at gå skævt.
QQSkrevet 01/12 21:04 
Dunwich>
I Aalborg, har de under alle omstændigheder, skudt sig selv i foden, gentagne gange, med mere eller mindre sære tiltag og tilbud. Feks havde de engang et tilbud, hvor man var garanteret 30 kr pr dvd man afleverede, og 100 kr for tre stks. Det resulterede i, at Læsehesten afleverede alt, de ikke selv kunne komme af med, på sækkevogne i Gamestop, og gik derfra med gavekort på mange tusinde kroner, og Gamestop brændte inde med så mange ridsede dvd'er, og dårlige film tilmed, som de aldrig kom af med, endsige fik solgt.

Det var vist et landsdækkende tilbud. Benyttede mig selv af samme i Aarhus og kom af med alt skraldet. Folk stod i kø med sportstasker fyldt til randen med bæ. Ærgrer mig stadig over, at jeg ikke bare byttede alle mine film.
Så vidt jeg husker, droppede de det dagen efter de lancerede det.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig