X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars Jedi: Fallen Order


Svar
DunwichDunwichSkrevet 15/11-19 10:10 
At dømme efter de første anmeldelser jeg har set (IGN og Gamespot), så har vi endelig fået et godt Star Wars singleplayer spil.

(9.0)
https://www.youtube.com/watch?v=4M6ZBk53LMU

(8)
https://www.youtube.com/watch?v=kIJ0kfjhuws
slk486slk486Skrevet 15/11-19 10:13 
Virkelig flotte anmeldelser generelt. Glad for det sidder i konsollen og er klar til i aften :)
j/k
DunwichDunwichSkrevet 15/11-19 10:22 
9.0 hos Easy Allies. Jeg skal osse ha det.

Snupper det til PS4 Pro. Primært baseret på, at de fleste anmeldelser har anmeldt det dertil, og at dens performance mode kan køre det i 60 fps, det meste af tiden.
BeanoBeanoSkrevet 15/11-19 10:30, rettet 15/11-19 10:36 
Jeg spillede det et par timer i går - ganske positivt første indtryk her. Ikke ND-niveau mht. animationer og tyngde af figuren, men ellers fornuftigt og rigtigt pænt. Lidt Souls-inspiration at spore og man holdes ikke konstant i hånden når områderne skal udforskes. Kampsystem også sjovt, dog på nemme side (specielt mht. timing af parry osv) på standard sværhedsgrad men man får valget ved start af nyt spil og værd at overveje at vælge trinnet over standarden hvor parry-vinduet er smallere og fjender giver mere skade.
Og ingen tegn på microtransaction eller lootboxes (ud over den gode slags altså)... endnu :D


Dunwich>
Snupper det til PS4 Pro. Primært baseret på, at de fleste anmeldelser har anmeldt det dertil, og at dens performance mode kan køre det i 60 fps, det meste af tiden.

Jeg prøvede performance-mode på PS4 Pro men syntes det kørte så ujævnt at jeg hurtigt slog det fra igen - med motion blur (kan slås fra) er det bedre i mine øjne :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-19 10:38 
...endnu :D

Præcis min frygt at de laver en Activision og patcher al det lort ind om en måneds tid. Så jeg venter og ser tiden lidt an. Er i forvejen ganske Star Wars træt, så det haster ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/11-19 11:04, rettet 15/11-19 11:05 
Nemli - vil dog sige det pt. ikke virker super oplagt til at blive patchet ind da jeg f.eks. ikke har set in-game valuta, consumeables, in-game store, osv. Kan naturligvis være det introduceres senere i spillet. Jeg forventer dog at der som minimum vil blive solgt DLC cosmetics pakker - kostumer, skins, osv.,

Men man kan sagtens vente - bliver ikke dyrere at købe til black friday :)
slk486slk486Skrevet 15/11-19 11:18, rettet 15/11-19 11:21 
Som garvet Souls spiller tror jeg det giver mening at starte på Jedi Master for at få noget udfordring.

Konsolkongen>
Præcis min frygt at de laver en Activision og patcher al det lort ind om en måneds tid. Så jeg venter og ser tiden lidt an. Er i forvejen ganske Star Wars træt, så det haster ikke :)

Det betyder vel i praksis kun noget, hvis man ikke allerede har spillet det igennem på det tidspunkt ;) Ikke at det gør det ok, vel at mærke!
j/k
SumezSumezSkrevet 15/11-19 12:22 
Jeg er lidt tændt på at det faktisk ligner et "rigtigt" spil, sådan omkring Dreamcast-generationen, snarere end den sædvanlige bunke AAA-tropes som vi efterhånden er vant til.

Er der nogen der har prøvet spillet der kan enten afvise/bekræfte den teori?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/11-19 14:33, rettet 15/11-19 14:33 
Det syntes jeg ikke i udpræget grad - føles meget som et moderne 3rd person action adventure som har hentet inspiration fra bla. ND og Souls-spillene (uden dog at være det samme her), men med mindre "polish".

Spiller åbner med den typiske...
SPOILER-TEKST:
klatre-rundt tutorial og tog-scene

...så man ved hvad de har spillet :)
SumezSumezSkrevet 15/11-19 15:47 
Hvad er ND?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/11-19 17:19, rettet 15/11-19 17:20 
Naughty Dog eller Nathan Drake, vælg selv ;)
silverstarsilverstarSkrevet 15/11-19 18:33 
Mums, et single-player Star Wars spil der rent faktisk ser godt ud. Det ligner noget der skal prøves, men venter lige til enten Black Friday eller efter jul/nytår når prisen sættes ned inden jeg bider på :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
GreaseballGreaseballSkrevet 15/11-19 21:57 
Læste i anmeldelsen på Gamereactor at der skulle være lidt irriterende bugs i spillet. I hvert fald i den udgave som de havde fået til anmeldelse. Nogen der har set hvad evt Day1 patch(hvis der er en) retter?
slk486slk486Skrevet 18/11-19 08:35, rettet 18/11-19 09:08 
Spillede det nogle timer i fredags (f*ck det er godt) og løb ikke ind i nogen bugs.
Det er helt sikkert ikke så velpoleret som en Sony exclusive, men det er heller ikke janky jank.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 18/11-19 08:46 
Enig. Jeg er ca. 8-9 timer inde i det og ikke rendt ind i større fejl - en enkelt gang måtte jeg dog genstarte spillet fordi touchpad på min controller holdt op med at virke efter rest-mode, så kunne ikke bruge kortet. Ellers er det primært texture load-in og grafiske glitches hist og pist som har trukket oplevelsen lidt ned. Ingen deal-breakers endnu.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig