X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid Prime - WTF??


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 10/08-03 00:57 
Hvad fanden sker der lige? Læs lige den her anmeldelse, de er sq da syge i skalden? :)

Tabere!
SumezSumezSkrevet 10/08-03 01:11 
Det er da ikke helt galt det han har fat i. Selvom han nok er lidt negativ, er det da temmelig sandt det han siger. Jeg er sikker på at nogle stykker nok skulle være enig med ham (hejsa Rune!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 10/08-03 01:23 
Ja, jeg er godt nok helt enig med den fornuftige mand ;)

Sjovt at mange af de ting jeg ikke kan lide ved Metroid Prime (backtracking, respawn) ikke generer mig i Castlevania-spillene og tildels Fusion.

Måske er hovedproblemet med Prime (udover skodstyring) rent faktisk dårligt leveldesign...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 10/08-03 01:40 
Det er "sjovt", der er nogle spil som går igen og igen med neg. vs. pos. meninger.

-Metroid Prime
-Silent Hill serien
-Resident Evil
-Final fantasy 8
-Starfox adventures
-Halo
osv.

Det er måske lidt off topic, men emner der er tæsket igennem 40 gange, bliver folk ikke klogere? ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 10/08-03 02:28 
Final Fantasy 8 er dårligt. Det ved alle da. Det kan overhovedet ikke diskuteres. Folk der mener andet, aner som bekendt ikke hvad de snakker om ;)

*dukker sig for efterfølgende flames*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 10/08-03 02:28 
Jeg tror det er lidt ligesom med fodbold, dem som altid blev valgt sidst til idræt, dem som ikke ved hvad offside er. Det er præcis de samme mennesker som synts at fodbold er en dårlig sport.
NaieraNaieraSkrevet 10/08-03 02:48 
Nej, folk der "synts" fodbold er en dårlig sport kan bare ikke lide fodbold... (jeg ved godt hvad offside er).

Og nej, FF8 er ikke dårligt, det er bare det dårligste FF spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/08-03 11:12 
Jeg syntes FF8 var sjovt.... Så langt jeg spillede:)

Men det satte jeg mig ikke så meget ind i.......:)
Well crucify the insincere tonight...
ckruseckruseSkrevet 10/08-03 11:46 
Nu ved jeg så heller ikke om man skal regne Globe and Mail for det mest seriøse tidsskrift på markedet, men det er da godt at nogle folk ikke kan se rosenrødt på det hele. Ofte bliver folk bare ret fundamentale når de skal svine et spil til, og det hæmmer lidt på troværdigheden.
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-03 16:35 
Naiera >
Og nej, FF8 er ikke dårligt, det er bare det dårligste FF spil.

Ikke efter min mening :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PvtSommerPvtSommerSkrevet 11/08-03 17:36 
Synes at Metroid Prime er ALT ALT ALT for kedeligt i længden... Der mangler virkelig action! :)

Men det variere jo... Jeg ville give det 7/10 :)
"And sheppards we shall be..."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/08-03 17:52 
Jeg synes Metroid Prime er kedeligt. Jeg kan godt lide at se andre game det, men på egen hånd er spillet træls.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JoachimMAJoachimMASkrevet 11/08-03 19:22 
Nogle (læs: mange) kan lide det, andre kan ikke lide det. Nogle synes at leveldesignet er brilliant og styringen er god, andre synes det er dårligt. Hvor vil jeg hen med det her? Jo, folk kan være fuldstændig ligeglad med hvad en side mener, eller for den sags skyld hvad andre mener. Dan din egen mening om spillet, og check evt. sider som du føler har samme spilsmag som dig selv. Det kan da ikke være så svært?
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig