X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox E3 konference 2019


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/06-19 23:12 
Hvor mange ser med i aften?

Det en del nye titler jeg er interesseret i. Plus, viste ikke de havde fået Double Fine ind. Psychonauts 2 ser lige så underligt som det første.
Phantasy Star online 2. Det vækker minder om Dreamcast tiden igen.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/06-19 23:19 
Ser med her...
Fedt at se Microsoft flightsimulator er tilbage ...
Har ellers sværget til x-plane længe ...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GreaseballGreaseballSkrevet 09/06-19 23:43 
Ja Flight Simulator ser flot ud.

Lego i Forza Horizon, ser næsten mere fjollet ud end den udvidelse med Hot Wheels. Sjov idé dog.

Det næste Halo spil, som kommer samtidig med den næste xbox, jeg ville ønske lidt mere gameplay. Plus, er det sat efter 5? Syns det var lidt svært at følge i den trailer. Men bliver nok afsløret.

Deres næste hardware. Hvis den er så kraftig. Hvordan vil det holde med at alle spil skal kunne spille på xboxone?
Nogle bud.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-19 23:54 
Xbox One kommer selvfølgelig ikke til at køre Scarlet-spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 10/06-19 01:27 
Det tænker jeg heller ikke. Der var noget snak om det på, tror det var ign, om hvorvidt den originale XboxOne så ville kunne spille de nye spil som engang blev nævnt. Men tvivler stærkt på det. Vil nok være for dyrt eller besværligt at lave tænker jeg.
Men at den er bagud kompatibel det giver mere mening.
JmogJmogSkrevet 10/06-19 03:39 
Det er såmænd nemt nok at lave et spil, der virker på begge konsoller. Bare lav det til Xbox One :-D
3of193of19Skrevet 10/06-19 13:20 
Konsolkongen>
Xbox One kommer selvfølgelig ikke til at køre Scarlet-spil.

Det kommer an på hvordan der budgeteres. Sålænge der ikke er game logic der kræver enormt mere CPU muskler, kunne Scarlet spil køre i det mindste på One X i 1080p/60 uden raytracing istedet for Scarlet targets
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-19 14:08, rettet 10/06-19 14:10 
Det var en kedelig omgang, der manglede nye annonceringer og overraskelser, men der var et lyspunkt: Game Pass. I det hele taget var det vel nærmest en Game Pass konference. Det er ved at udvikle sig til en fantastisk service og det er lækkert, at de ved siden af MS egne spil, får så mange indietiter dag et.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/06-19 14:50 
Jeg tror vi alle godt ved hvad den vigtigste announcement var til den pressekonference ;)

https://youtu.be/Hau3JJ9gTdU
GreaseballGreaseballSkrevet 10/06-19 15:12 
Har spillet PSO siden Dreamcast dagene. Bliver helt nostalgisk ved tanken.
3of193of19Skrevet 11/06-19 14:00 
Ikke fordi jeg nyder at prikke hul i sådan en dejlig ballon, men PSO2 til Xbox One er kun annonceret til USA indtil videre.
Bede-xBede-xSkrevet 11/06-19 14:09 
Er det ikke også F2P? Så er der vel allerede prikket hul i ballonen..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/06-19 14:41 
Er det et nyt PSO2, eller er det "bare" en X1 version af spillet som SEGA ikke har ville lokalisere til vesten siden det kom i 2012?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/06-19 14:43 
Det er det samme spil
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-19 16:03 
Virkelig godt interview med Phil Spencer. Snakker om BC, Scarlet og PSO2.

https://www.youtube.com/watch?v=7w-Ifxmqd5c
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/06-19 19:22 
Ja, han virker altid meget reel.
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig