X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtua Racing M2 port til switch


Svar
dRxLdRxLSkrevet 03/05-19 08:30 
En af mine yndlingsspil i en arcade forbedret (30->60fps) port med 8 player split screen.

Man kan købe det med en japansk switch konto, men kan godt vente lidt endnu.

DF retro artikel.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 03/05-19 08:46 
Ja, det ser dælme lækkert ud. Håber de får patchet farverne.
la0sla0sSkrevet 03/05-19 09:23 
Det ser virkelig lækkert ud.
Hvad sker der?
JmogJmogSkrevet 03/05-19 19:13 
Farverne er godt nok distraherende flade når man ved hvordan originalen ser ud, men performance ser dælme lækker ud og rendering i HD ser ud til at passe perfekt til den grafiske stil.
dRxLdRxLSkrevet 14/06-19 11:09 
Release date 27. juni (sammen med wonder boy in monster land)

Youtube trailer fra Sega Europe
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 14/06-19 21:08 
Glimmmmmmrende.

Håber de snart kommer med en patch til at fikse farverne men det bliver svært at stå imod selv hvis den ikke er der.
dRxLdRxLSkrevet 27/06-19 13:36 
Okay, så er det den 27. men hvor er mit spil?

Virtua Racing M2 port til switch


Hvornår på dagen plejer de at blive frigivet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 27/06-19 14:47 
"Internettet" siger 1PM GMT, hvilket vil sige 15:00 i dag.

"Internettet"
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 27/06-19 15:26 
Og så er jeg i gang med at installere =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 27/06-19 20:33 
Det var da ellers en glimrende pris.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/06-19 21:41 
Det er sgu en god port :)

Man kan ændre styring fra Normal til Arcade i options. Sådan kan jeg bedst lide det.

En skam at de ikke har lavet et nyt soundtrack med konstant musik. Har aldrig brudt mig om at musikken kun spiller i kort tid efter hvert checkpoint da det giver mange pauser uden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/06-19 21:57, rettet 27/06-19 21:59 
Det er totalt sejt med muligheden for at TATE sit TV i splitscreen mode.

Virtua Racing M2 port til switch

Desværre TATE'er det den forkerte vej i forhold til mit setup, så kabellængden vil være et problem >_< Formoder at de har valgt dette fordi mange nye TV har HDMI-portene i venstre side, inkl mit eget, så det kunne give problemer hvis man lod det stå på siden. Det er dog lidt træls at de ikke har givet valget for at kunne TATE til begge sider.

Endnu mere træls er det at lige så snart man vælger nogen form for splitscreen så SKAL man spille med single joycons, som objektivt set er den værste controller der nogensinde er lavet :O Jeg forstår nødvendigheden hvis man skal spille 8p, men op til 4p burde de fandeme kunne have supporteret fire stk Pro controllere :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 28/06-19 09:23 
Ej, hvor fedt! Men virkelig mærkelig oversigt ikke at kunne tate begge veje. Selv arcadeboards fra 80'erne har den feature :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 28/06-19 10:51 
Jmog>
Det var da ellers en glimrende pris.

Som er? :D
dRxLdRxLSkrevet 28/06-19 11:07, rettet 28/06-19 11:07 
52,50 dkr
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 28/06-19 11:14 
Tak... ja det er en fair pris :)
dRxLdRxLSkrevet 28/06-19 11:56 
Konsolkongen>
Endnu mere træls er det at lige så snart man vælger nogen form for splitscreen så SKAL man spille med single joycons, som objektivt set er den værste controller der nogensinde er lavet :O Jeg forstår nødvendigheden hvis man skal spille 8p, men op til 4p burde de fandeme kunne have supporteret fire stk Pro controllere :(

Jeg tror du tager fejl her. Da jeg prøvede at parre 4 joycons i går, fik jeg indtryk af at man også kunne parre dem ind parvis. Kan være jeg har misforstået.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-19 15:55, rettet 28/06-19 15:55 
Pro controlleren slukker med det samme man går i splitscreen, og den vil overhovedet ikke forbinde igen til maskinen så længe man er i den mode :(

Det er muligt at 2x Joycons med grip virker, det har jeg ikke testet. Men det bliver så omkring 1000kr per ekstra spiller for joycons plus grip (som af umulige grunde ikke er med i pakken). Det gider jeg godt nok ikke :D Især når jeg allerede har to fine Pro controllere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
varmtvandvarmtvandSkrevet 30/07-19 13:30 
Virtua racing konkurrence på fredag i Ruben og Bobby:

Facebook event
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
JmogJmogSkrevet 30/11-19 00:01 
40kr på US eShop lige nu. Købt!
JmogJmogSkrevet 30/11-19 00:16 
Det ser godt nok pænt ud renderet i 1080p og kørende 60fps. Fed fartfornemmelse.

Anbefaling: Sæt styring til “Arcade”. Normal er digital styring, hvilket føles rædsomt i et spil som dette. Arcade er analog styring.
JmogJmogSkrevet 03/12-19 21:24, rettet 07/12-19 20:50 
Nu har jeg ikke selv Nintendo Online og jeg synes ikke jeg kan finde noget sted på nettet hvor leaderboards er postet.

...men jeg er pissenysgerrig efter at vide hvor jeg ligger. Så lad os poste vore bedste tider herinde :-)

Jeg har pt kun koncentreret mig om Beginner Course, hvor min bedste tid er:

3:14:56
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig