X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars Jedi: Fallen Order


Svar
SephSephSkrevet 14/04-19 12:21 
Star Wars Jedi: Fallen Order udkommer til Xbox One, PlayStation 4 og PC d. 15. november, 2019. Ifølge Vince Zampella fra Respawn Entertainment skulle det ikke indeholde multiplayer og, bedst af alt, microtransactions. Stig Asmussen (tidligere Santa Monica Studio) leder udviklingen, så mon ikke det bliver et hack and slash-spil à la God of War.

Reveal Trailer
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SumezSumezSkrevet 14/04-19 13:56 
Ja, ligner noget tredjepersons action adventure gejl, hvilket egentlig er positivt nok. Men ikke noget reel gameplay endnu, så det er lidt vagt.

Jeg ved ikke om det er tegnestilen, eller den type spil det er, men jeg får lidt "GameCube vibes" fra det fremviste, eller i hvert fald den æra af spil. Og det er ikke ment som en kritik. Men det er svært at forestille sig det her appellere til så bred en målgruppe som man ellers ville forestille sig at et nyt AAA Star Wars spil burde gøre?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/04-19 14:48 
Jeg er blevet for gammel til annonceringer, hvor der ikke vises gameplay. Vent med at snakke om det til i har noget at vise som relaterer til det jeg kommer til at spille. Concept art, cut-scenes etc. - jeg er ligeglad. Vis mig SPILLET.
SumezSumezSkrevet 14/04-19 15:10, rettet 14/04-19 15:10 
Så dvs. -alle- annonceringer?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/04-19 19:41 
Ja, egentlig. Metroid Prime 4 skulle aldrig være annonceret. Det samme gælder Beyond Good And Evil.

Det nye Star Wars spil er så specielt i og med at de sikkert sagtens kunne vise en gameplaytrailer nu, for det udkommer jo om syv måneder, så det er stort set færdigt. Der er sikkert nogle marketingfolk der kan fortælle at det er smart at strække hype, så de starter med konceptuel annoncering nu, lang gameplaydemonstration på en E3 scene og til sidst previews fra IGN og Gamespot til september/oktober.

Ændrer dog ikke på at jeg synes det er irriterende. Ville have foretrukket de ventede til E3.

På den positive side, så annoncerede de det samme år som det udkommer, hvilket er langt bedre end flertallet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-19 11:05 
Star Wars Jedi: Fallen Order: EA er den komplette titel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/04-19 18:35, rettet 15/04-19 18:37 
Pyt med gameplay. Nu har vi endelig fået at vide hvad man får ved at pre-order Deluxe Edition på PS4:

Forudbestil Deluxe Edition og få:
• Director’s Cut-indhold
• Ekstraudstyr, herunder en ledsager-droid og modifikationer til dit lyssværd
• Star Wars Jedi: Fallen Order-tema

Det er sikkert tungen på vægtskålen får mange der stormer ud og forudbestiller det nu :D
BeanoBeanoSkrevet 15/04-19 19:12 
Positivt at vide at der er et rent singleplayer SW spil på vej, og uden MTX (hvis man da tør tro på EA ;))... men jeg venter også lidt med at gå i selvsving til der vises noget gameplay ;D
JmogJmogSkrevet 16/04-19 08:07 
Nu har jeg set det flere gange. Hvorfor forkorter nogle “Micro transactions” med MTX? Det giver ingen mening.

Det er kun to ord.
Det burde være MTA, hvis man insisterer på tre bogstaver.
BeanoBeanoSkrevet 16/04-19 10:19, rettet 16/04-19 10:58 
MicroTransXtions, yo!
millenniummillenniumSkrevet 16/04-19 10:29, rettet 16/04-19 10:31 
Forkortelser skaber bare et irriterende, indforstået sprog - alle der sidder i større organisationer kender til det problem. :D Og i værste fald, kan forkortelserne betyde to ting afhængigt af kontekst (f.eks. RPG, som i en anden kontekst er noget man skal flygte fra med livet som indsats).

Jeg vil stædigt kæmpe for et sprog uden for mange forkortelser, medmindre det giver mening.

PFT! :P
The medium is the message.
DarkenDarkenSkrevet 17/04-19 10:02 
Benders ord af visdom

The X makes it sound cool.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
GreaseballGreaseballSkrevet 08/06-19 21:37 
Gameplay Demo - E3 2019

Minder mig i gameplay lidt om The Force Unleashed

Link...
JmogJmogSkrevet 08/06-19 21:49 
Det ser udmærket ud.
BeanoBeanoSkrevet 09/06-19 06:20 
Syntes det ser enormt kedeligt ud :/
millenniummillenniumSkrevet 09/06-19 08:27 
Star Wars universet er altid lidt mere spændende end andre miljøer, men uden den kulisse minder det om endnu et trend-båret spil med alt godt fra andre spil. Og så ligner der hele umiddelbart en lineær parkour-bane. :/
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 09/06-19 09:08 
This Is Podracing:

https://www.youtube.com/watch?v=yv0cZg1OQUM
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/06-19 11:49 
Det havde været stort i 2009!

Har set den slags gameplay meget i Dead spare / uncharted , så...... siger ikke det ser dårligt ud , men ingen hype her fra :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 09/06-19 17:37 
Prince of Persia Sands of Time er fra 2003 - og dengang var wall running det sejeste i verden :D
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig