X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

UC framerate m. patch?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/08-03 17:27 
Hvordan er frameraten i Unreal Championship, nu der er kommet en update til spillet?

Kører det 30 fps nu, eller hakker det stadigvæk?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JinkJinkSkrevet 09/08-03 18:07 
Nu er det et stykke tid siden jeg har spillet det efter jeg er rykket til RtCW, men det er blevet MEGET bedre. Jeg kan ikke huske hvor mange frames det kører nu, men det kommer ikke under 30 mener jeg. Det har jo altid kørt 60 frames bare ikke særligt stabilt. Mener hvist også at der er nogle små framrate drop i Antalus. Men framraten er ikke noget der irritere mere.

Tester det senere i aften.
OkottaOkottaSkrevet 10/08-03 18:09 
Fandt du ud af noget med frameraten?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/08-03 18:12 
Er det muligt at få fat i denne patch hvis man ikke har X-Box Live?
JmogJmogSkrevet 10/08-03 18:27 
Er det ikke kun over Live at frameraten er/var et problem?
RaGeRaGeSkrevet 10/08-03 18:38 
Jo, det er for det meste kun et problem over XBL, som egentlig også er slem nok, da UC hovedsagligt er et online spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 10/08-03 19:01 
hvor høj er frameraten med patch?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 10/08-03 22:51 
Desværre ikke stabil nok, men det er blevet spilbart :)

En af grundende til, at der er bedre framerate, er at AntiAliasing er deaktiveret som standard. Det er ikke noget, der går synderligt meget ud over grafikken, men det viser stadig, at dette spil ikke er blevet testet ordentligt igennem, inden det blev udgivet - Det blev rushed, hvilket ikke kan komme som nogen stor overraskelse.

Jeg vil mene, at frameraten ligger på omkring 30 fps, men rimeligt ofte ryger lidt under, når der sker meget på skærmen.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig