X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til gamle tegnefilm


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/10-18 16:12 
Jeg vil til at samle lidt film, og nogle af dem skal være tegnefilm fra barndommen. Så vil høre om der er nogle der har forstand på hvilke udgaver folk er mest vilde med, så jeg ikke køber noget gøjl. Ved ikke om det kun er Transformers serien og tegnefilmen, man skal have lidt viden om, inden man køber. Jeg vil fx gerne have Transformers serien, hvor Transformerlogoet vender nogle gange i serien. Der er en udgave hvor den ikke gør det.

Jeg vil have de her tegnefilm på blu-ray eller DVD:

M.A.S.K.
Transformers (serie og film)
G.I. Joe
He-man
Turtles

Vil helst have det på blu-ray. M.A.S.K. er på blu-ray, men kun med tysk tale, det er så underligt og pænt træls.
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 28/10-18 16:44 
Hvis ikke du kan finde det i databasen på Blu-ray.com, så findes det sandsynligvis ikke.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/10-18 17:11 
Det er også en god hjælp til noget af det. Men ved at de nyere udgivelser af Transformers serien ikke har det hvor logoet med Decepticon og Autobot lige drejer. Så hvilken udgiverne af Transformers, kan fans bedst lide? Og er der også noget man skal være opmærksom på, når jeg køber de andre tegnefilm?

Decepticon og Autobot der skifter.
Hoid to colony C05 where the computer is...
JmogJmogSkrevet 28/10-18 23:56, rettet 29/10-18 00:23 
Den udgave af Transformers du snakker om er den oprindelige serie - også kendt som G1. Tror ikke den er udgivet på noget bedre end DVD. Det gælder de fleste af 80’er tegnefilmsserierne.
JmogJmogSkrevet 29/10-18 00:17, rettet 29/10-18 00:23 
Transformers The Movie, som var kulminationen på den oprindelige serie, kan dog godt fås på Bluray:
https://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1178446180547290

Filmen ser ud som du husker serien. Serien er markant grimmere end du husker. Titelmelodien holder dog stadig.

Og så lige en lille video fra internettets barndom (hvilket kan ses på billedkvaliteten), som dog stadig er ret fed. Breakdansende Soundwave:
https://youtu.be/RKcqaeEZuCA
JmogJmogSkrevet 29/10-18 00:27 
Nu jeg tænker over det, køb bare serien på DVD. Den er ikke produceret i noget højere end tv-opløsning, så der vil ikke være meget at hente på BD. Der vil de ikke gøre andet end at opskalere den, hvilket din BD-afspiller også kan.

Filmen er dog produceret på film, så der giver helt op til 4k mening.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/10-18 00:42 
Gætter på at det skiftende/roterende logo var for at markere reklamepauser på amerikansk TV, så det giver fin mening hvis det ikke er med på en DVD udgivelse. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 29/10-18 02:39 
Jeg tror nu det er med. Det blev også brugt til sceneskift.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/10-18 20:19 
Transformers the movie, den første udgivelse på DVD havde jeg. Er lidt træt af jeg gik af med den, da den var mega god.
Men okay G1, må jeg lige kigge efter så.
Break-dance og Transformers, bedre bliver det ikke så :=)

Træls de ikke lige rammer rigtig med det hele i linket nede under, da den er noget flottere i den nyere udgave :.=C

Decepticon og Autobot der skifter 5:28
Hoid to colony C05 where the computer is...
GreaseballGreaseballSkrevet 30/10-18 16:49 
M.A.S.K findes komplet på et dvd box set. Har den selv. Det også nogle få episoder af M.A.S.K Racing med.
Hvis nogen ser et komplet He-man sæt. Så sig endelig til.
JmogJmogSkrevet 30/10-18 20:58 
Hvis du har en regionsfri DVD-afspiller er der den her:
He-Man and the Masters of the Universe Complete Collection [24 Discs] [NON-UK Format / Region 4 Import - Australia] https://www.amazon.co.uk/dp/B005AZRXPU/ref=cm_sw_r_cp_api_i_uCl2Bb627Z4G7

Ellers er der den her, som er lidt dyrere men region 2:
https://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=152025181524458823
GreaseballGreaseballSkrevet 31/10-18 15:10 
Har en dejlig Pioneer dvd afspiller som er regions fri.
Kunne være man lige skulle kigge på den region 4. Tak for det Jmog
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig