X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 76


Svar
NaieraNaieraSkrevet 28/10-18 02:44 
Det er temmelig godt ;)

Det der online-hejs er ikke så slemt. Spillet minder på alle positive måder om fireren, bare med tvungne overlevelseselementer og andre Vault-personer i verdenen. Det kunne rent faktisk måske næsten være, at det kunne være sjovt at spille med andre :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
61 emne(r).
1 2 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 28/10-18 02:44 
Det er temmelig godt ;)

Det der online-hejs er ikke så slemt. Spillet minder på alle positive måder om fireren, bare med tvungne overlevelseselementer og andre Vault-personer i verdenen. Det kunne rent faktisk måske næsten være, at det kunne være sjovt at spille med andre :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-18 11:40 
Jeg ser i hvert fald frem til at prøve det :) Er ved at hente PS4-versionen, som kan spilles fra tirsdag. 95 f'ing gigabytes! Så det er først nede engang i morgen :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 28/10-18 12:22, rettet 28/10-18 12:24 
Ja, og så fylder det af en eller årsag kun halvdelen på Xbox. Heldigvis gik begge downloads ret hurtigt her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 03/11-18 15:00 
Alle der har forudbestilt har fået tre vennekoder, så jeg sidder nu med seks koder i alt, fordelt på begge konsoller. Det kører bedre på Xbox One X end PS4 Pro, skal det tilføjes, skulle du sidde med begge konsoller ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 03/11-18 15:06 
Jeg vil gerne have en til PS4, hvis du har flere. Antager at det trods alt kører bedre på Pro end Xbox Launch.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 03/11-18 17:06 
Jeg har sendt dig en kode per besked. Det er vist små 97GB på PS4, men du kan nok godt nå at prøve det i aften. Jeg mener at serverne er åbne fra 22 til 02 i nat. I morgen er der lidt længere tid, men selvfølgelig stadig på tidspunkter der favoriserer nordamerikanerne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 03/11-18 18:04 
Mange tak. Jeg sætter den til i dag, hvor jeg alligevel har besøg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 03/11-18 18:59 
95,5 GB incoming… Eller er det noget med, at den reelt set kun henter det halve, men skal have dobbelt plads?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 04/11-18 04:25 
Jeg holdte ikke øje med hvor længe PS4'eren downloadede, og jeg tjekkede heller ikke hvad spillet fyldte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 04/11-18 12:16 
Det ser ud til, at serverne åbner kl. 20 i aften. Glæder mig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 04/11-18 13:22 
OK, så det var i nat de skiftede til seks timer efter os igen :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 06/11-18 13:58 
Coolshop har sat premium-prisen på spillet ned siden jeg forudbestilte...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-18 14:21 
Bare kontakt dem under prigaranti, så retter de prisen på din bestilling. Det har jeg gjort flere gange.
NaieraNaieraSkrevet 06/11-18 18:30 
Jeg har bare afbestilt og bestilt igen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 09/11-18 04:23 
Det var så sidste omgang beta tidligere i aftes. Jeg fik lidt over fire timer ind, men uanset om det var fire, fem, seks eller tolv timer, så er problemet jo, at jeg først kan spille igen om en uge :(

Der skal nogle små tweaks til af "Quality of Life"-typen, men ellers er spillet klar. Det kører godt og er praktisk talt Fallout 4, bare uden NPC'er, med mindre byggeri og andre spillere der fiser rundt. Man kan sagtens rende rundt i lang tid uden at løbe ind i nogen. Kun en enkelt gang på velsagtens 25 timer har en medspiller gjort noget irriterende, og man kan for det meste undgå PVP.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-18 17:01 
Jeg springer i første omgang spillet over. PC-versionen har været tosset nem at modde og hacke som man ville, da Bethesda ad flere omgang har leveret modding tools i form af GECK til Fallout 3 og 4, og som dumt nok stadig virker med 76, da det jo er stort set samme spil.

Venter i hvert fald og ser hvor slemt problemet bliver på konsollerne før jeg hopper på.

Ellers synes jeg det fungerede udmærket det jeg spillede. Performance var lav (PS4), men ikke værre end tidligere. Aimet er ikke blevet bedre, hvilket er en skam, men VATS fungerer faktisk fint selvom det er realtime.
Kunne godt se det sjove i at spille det sammen med andre der er lige så glade for serien som jeg er, men hvis jeg skal spille det alene tror jeg hurtigt det bliver kedeligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 11/11-18 17:05 
Var det på Pro, du spillede?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-18 17:07 
Ja :)

Har du ikke problemer med hvordan Fallout 4 føles så tror jeg heller ikke får det her. Det var dog virkelig tydeligt i de public events hvor der var 10+ fjender og 4-5 andre spillere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 14/11-18 03:36, rettet 14/11-18 12:19 
Jeg får kraftpetervæltemig ikke mit eksemplar fra Coolshop onsdag. Jeg har ALTID fået ting de har sendt dagen efter, så enten mangler de at opdatere trackingen, eller så skal jeg ud og købe det digitalt. Jeg kan ikke huske sidst jeg har været mere spændt på noget som helst. Film, spil, serier, anime, ingenting. Jeg nægter at vente en dag mere. Så kan jeg købe et fysisk eksemplar om et par år, ligesom med FFXV :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/11-18 10:36 
Jeg kan ikke huske sidste jeg har været mere spændt på noget som helst.

Kan du med simple ord forklare hvad der gør det her spil så spændende?
Alt hvad jeg har set fra det ser utroligt tørt og kedeligt ud, men jeg har også hørt andre snakke positivt om det, og er interesseret i hvad der adskiller det fra alt det andet i den her stil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/11-18 12:22, rettet 14/11-18 12:24 
Det er vel fordi at det er fire gange Fallout 4 (kortet skulle være fire gange så stort), blot uden NPC'er (hvilket rigtig nok er et tab for spillet) og med mindre plads til at bygge. Som nævnt har jeg spillet i 25 timer, så jeg ved hvad det er jeg går ind til :)

Hvis ikke man var tosset med 3, NV eller 4, så er der nok ikke så meget at komme efter, medmindre man er gal med online-halløj. Det kan for det meste undgås, hvis man ikke gider den slags.

Elg-giganten havde det i øvrigt til samme pris som Coolshop med premium, så fordi at PostNord er nogle hundehoveder, får Coolshop lige et eksemplar af spillet tilbage en af dagene...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 14/11-18 12:29 
Der har i øvrigt været noget af den sædvanlige kritik af mikrotransaktioner, som jeg selvfølgelig er enig i, men i Fallout 69 optjenes atom-pengene også mens man spiller. Der følger også 500 med alle eksemplarer af spillet. Det man kan købe er selvfølgelig 100% kosmetisk, så det er i mine øjne ikke noget problem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/11-18 14:04 
Fallout 76
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 21/11-18 07:40 
49/100. Selv med kun 13 anmeldelser (PS4), kan det vist allerede nu konkluderes, at anmelderne ikke er for tændte.

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/fallout-76
DunwichDunwichSkrevet 21/11-18 15:20 
Alt ved det spil, virker unødvendigt.

Hvem har overhovedet ønsket at et Fallout, baseret på bla PvP, skulle produceres? Det virker ikke som om, udviklerne selv, har haft et ønske om at lave det, og så må det jo være besluttet hen over hovederne på dem, ovenfra. Det er jo det de unge vil ha i dag - PvP, openworld osv, så selvfølgelig skal Fallout da osse prøve at være det, har man besluttet.

Men fesent, det ser det godt nok ud. Og det virker dovent lavet.
NaieraNaieraSkrevet 21/11-18 17:43 
Der har været mange som bad om et online Fallout. Det argument at ingen har bedt om det er latterligt.

Det er bestemt ikke “fesent”. Hvis man kunne lide Fallout 4 er der ingen videre grund til ikke at spille Fallout 76 (på Xbox One X). Jeg savner NPC’erne, men det er også sådan cirka det eneste. Det er flottere, kører bedre og gigantisk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 21/11-18 20:32, rettet 21/11-18 20:33 
Fallout 76

Fallout 76
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 24/11-18 21:01 
https://www.youtube.com/watch?v=T6hnNWkL4l4

4.0. Poor (GameSpot)

https://www.youtube.com/watch?v=mIAZReKCosc

5.0 Mediocre (IGN)
NaieraNaieraSkrevet 24/11-18 21:44 
OK.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
XiwanaXiwanaSkrevet 24/11-18 21:44 
Ny (totalt ægte) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=oyT00Dffqcw
[inspirational quote here]
--Skrevet 25/11-18 14:02 
Coolshop har det til 185 kr. (premium) til PS4, hvor jeg overvejede at købe det. Ud fra hvad jeg kan se af reviews, virker det desværre til være en noget lunken oplevelse, ved at satse på MP, samt skære nogle af de betydningsfulde SP dele væk. Har ellers været glad for både 3´eren, NV og 4´eren, dog venter jeg til det kommer lidt længere ned i pris. Desværre :/
Spiller nu: Animal Soccer World
DunwichDunwichSkrevet 01/12-18 12:58 
Spilfirma i stormvejr: Skuffede fans raser

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming/spilfirma-i-stormvejr-skuffede-fans-raser?fbclid=IwAR1ud-HZ0mYfNi0GfJG97lgupLJ7u1OTXx_hAUS-wtTh62WWtVcHxD8PeOs

Hørte i går at Bethesda har lovet folk pengene retur, hvis de har fortrudt købet. Med den lille aber dabei, at det ikke gælder hvis man har købt det digitalt. Men på PC kan man vel kun få det digitalt?
NaieraNaieraSkrevet 01/12-18 13:22 
Det ser da ud som om, at der findes en fysisk udgave til pc.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-18 17:49 
Den fysiske udgave til PC er vist bare et cover, hvori der ligger en papskive med en kode på.


Kan huske at Steamworks var tvungent på New Vegas, og vist også Fallout 4... Hvis 76 havde været på Steam, så kunne de have ladet Valve stå med al refund bøvl.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-18 07:21 
The train doesn't stop!

https://kotaku.com/bethesda-support-leaks-fallout-76-customer-names-addre-1830892930
SumezSumezSkrevet 06/12-18 08:36 
Naiera>
Fallout 76

Problemet som jeg hører det er vist ikke så meget at folk ikke må have det sjovt med spillet, men snarere at der ikke er særlig mange der har det sjovt med spillet?
Det er da gode nyheder at der stadig er folk der synes de har fået det de manglede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/12-18 12:13, rettet 06/12-18 12:13 
Jeg har i hvert fald valgt at springe helt over :)

Man kan håbe at de oven på den overordentligt dårlige modtagelse vælger at genbruge spillets verden til noget singleplayer-værk. For den virker fornuftigt nok designet. Og jeg kan altid bruge mere rigtig Fallout :)

Men det sker nok ikke. En skam MS har købt Obsidian :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 06/12-18 15:28 
Sumez>
Problemet som jeg hører det er vist ikke så meget at folk ikke må have det sjovt med spillet, men snarere at der ikke er særlig mange der har det sjovt med spillet?

That’s deep, bro.

Det er helt sikkert et fænomen, derude på de grumme sociale medier, at man får at vide at man ikke må spille det. Det er jo OBJEKTIVT SET DÅRLIGT og BOGSTAVELIGT TALT USPILLELIGT! :p

Jeg kunne mægtig godt tænke mig at ta’ på eventyr med f.eks. Konsolkonen, men en gigantisk forskel i levels dur vist ikke alligevel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 10/12-18 11:07 
Det gælder jo for alle spil, der i en eller anden grad skuffer nogen eller falder udenfor den pågældende smag - ikke specifikt for Fallout 76. "HVORDAN KAN DU DOG SPILLE DET!?" ;)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-18 07:13 
Ikke overraskende har Fallout 76 broken HDR der, ligesom Red Dead 2, påvirker billedet negativt.

Det er altså bedre at slå det fra inden man startet spillet op. Utroligt.

https://youtu.be/mE-_3aabOU8
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/12-18 07:44, rettet 12/12-18 07:46 
Det nyeste i Fallout er at man nu kan komme til at spille med andres characters. Egentlig en ok feature, for der var en bug i en Update for noget tid siden som ødelagde alle skydevåben, så man håbe man får en melee character. :D

https://www.fraghero.com/fallout-76-players-logging-spawning-players-characters/
NaieraNaieraSkrevet 11/01-19 16:08, rettet 11/01-19 16:09 
Trods hård kritik og muligvis tvivlsomme salgstal, så går Bethesda virkelig all-in med patches. Den nyeste pc-patch kom i går, og den kommer til konsollerne på mandag. Patch-noterne er alenlange, som de også var til den store lap i december. Det er tydeligt at man virkelig lytter til fansene, ikke mindst dem der huserer på r/fo76 :)

Der er stadig mange ting at ordne, men der er selvfølgelig også en yderligere patch på vej her i januar.

Seneste notater
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 11/01-19 16:16 
Alle der spillede Fallout 76 i 2018 har i øvrigt fået pc-downloads af Fallout 1, 2 og Brotherhood of Steel, selvom det selvfølgelig ikke er den vildeste gave :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-19 20:59 
Er det her dig Naiera?
https://www.youtube.com/watch?v=bT8STHunM8k

:D
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 20/02-19 21:19 
Hæhæ. Jeg læste hans tråd på Reddit. Som så mange andre dupers kom han ind og brokkede sig over det midlertidige ban han havde fået, indtil den nye opdatering, eller at de ville gå ind og slette hans kvarte million mega sjældne skud, eller whatever.

Jeg er selv lige ved at nå 200 timer, og der er stadig nogle småting jeg ikke har gjort. Det bliver sjovt når de låser op for nogle nye ting, f.eks. de der andre vaults og femstjernede våben og armour.

Da jeg så at du linkede til en video, så var jeg i øvrigt bange for, at ham grieferen der bøffede mig fire-fem gange i træk i går havde optaget det ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 23/02-19 04:16 
Beth har afsløret et "roadmap" for 2019. Første DLC kommer d. 12. marts. Der sker en pokkers masse spændende ting, og, som lovet, forbliver alt DLC gratis.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 02/05-19 16:53 
Man bør altid låse sin dør i West Virginia.

Fallout 76
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 21/09-19 12:36 
Fallout 76
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 24/10-19 02:43 
100 $ om året, for noget der skulle have været i spillet fra begyndelsen.

https://youtu.be/YoccioG-dWo

Ret ulækkert.
NaieraNaieraSkrevet 24/10-19 03:16 
Blev det lovet fra begyndelsen? Det mener jeg ikke, at det gjorde.

Man kan heldigvis bare lade være med at betale, og spille præcis som man har indtil videre. The Wastelanders er blevet udskudt til første kvartal, men det bliver selvfølgelig stadig gratis.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig