X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det nye Devil May Cry 5


Svar
nerosnerosSkrevet 08/10-18 23:00 
Har glædet mig vildt til det her spil, men har til min rædsel fået at vide at det bliver et Pay-To-Win koncept! Er det confirmed?
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 09/10-18 00:19 
Pay to win er vel stort set kun et multiplayer koncept. Nogle singleplayer spil giver dig mulighed for at springe ting over ved at betale for det, men det vil jeg ikke kalde pay to win, da den eneste det går ud over er dig selv.

Så i et singleplayerspil, who cares.
slk486slk486Skrevet 09/10-18 00:51 
I do! Fis af med det lort. Spillene bliver som regel grindfest, når der er den slags microtransactions :(
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-18 05:58, rettet 09/10-18 05:59 
Ja fuck det lort. Venter et godt stykke tid og køber formegentlig spillet brugt så Capcom ikke får mine penge. Møgfirma :(

Spillet ser ellers fremragende ud :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/10-18 06:15 
Man kan godt købe det , og sende en besked til capcom.

Køb ikke noget ud over spillet.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-18 06:22 
Man støtter op omkring deres vanvittige "player choice" argument ved at købe det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 09/10-18 06:58, rettet 11/10-18 20:18 
Det er godt nok en skam og møg irriterende :-( Jeg er virkelig begyndt at hade den nuværende spil-trend.

Capcom er faktisk et af de værste firmaer nu med den slags :-(

Meget skuffende..
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-18 08:11 
Ubisoft, EA og 2K er nok stadig en hel del værre trods alt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-18 12:21 
Microsoft har også været virkelig slemme i de senere år. Faktisk så slemme, at Forza Horizon 4 ofte beskrives som et spil uden microtransactions. Et spil hvor man kan købe biler, eller et kort der viser hvor opsamlingsgenstande ligger, eller en direkte fordobler af ens vundne penge, men fordi det plejer at være endnu værre, så svarer det nærmest til ikke at have microtransactions. Det siger en hel del om, hvor vi er endt.

Og selvfølgelig påvirker det spildesignet. Det gør det altid og man betaler altid, enten med tid eller med penge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig