X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Firewall: Zero Hour (PSVR)


Svar
--Skrevet 02/10-18 12:07 
I forbindelse med at jeg lige har bestilt noget PSVR hjem (ikke ankommet endnu), fik jeg set på Firewall, som minder mig om noget R6 Siege i VR. Nogle som har prøvet det?
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 06/10-18 08:28 
Jeg fik i går mit PSVR hjem og her til morgen fik jeg lige leget lidt med Firewall.

Min Aim controller (købte bundlen) var i gang med at lade op, så spillede med controller. Hvor virker det bare til at være en super blæret VR oplevelse. Det fungerer voldsomt godt ift. at tage aim med fx dotsight, hvor man så trækker våbnet op imod skulderen og finder den rette vinkel.
Grafisk fremstår det også dejlig detaljeret - set ift. at det er en VR titel.
Jeg ser helt klart frem til at få det nørdet noget mere :O
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/10-18 09:20 
hvor meget bevægelse er der i spillet?
Blev du dårlig under gameplay? Jeg fik en vild motion sickness sidst jeg spillet vr.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 06/10-18 12:18 
Hvad jeg har prøvet indtil videre kan man løbe rundt frit. Når man drejer foregår det i hak. Om det kan ændres har jeg ikke leget med. Ud fra hvad jeg har fået spillet, har jeg ikke oplevet MS.

Det er btw 4vs4 i bedst CS / R6 stil. Kunne være sjovt at samle et team på 4 spillere :D
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 06/10-18 18:06 
Jeg fik lige prøvet det med smooth instillingen i stedet for at dreje i hak. Det fik jeg det ret skidt af, på meget kort tid :O
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/10-18 21:33 
Ja, det kan trænes væk.

Det er guide om hvordan man gør. Jeg gik fra 10 til ca 30 min.

Men sidst jeg spillet, blev jeg syg i 3 timer. Med ondt i hovedt og opkast.
Har ikke rørt vr siden :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 07/10-18 08:22 
Det "træningsprogram" lyder som en stor succes så :/
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/10-18 09:06 
Jeg stoppet ikke da jeg skulle :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 07/10-18 20:41 
Ja man skal stoppe så snart man føler sig sløj, ellers får man det virkeligt skidt, og i flere timer. Puh :!
dRxLdRxLSkrevet 08/10-18 08:58, rettet 08/10-18 08:58 
Det lyder godt nok voldsomt med de reaktioner på vr. Gør mig ekstra glad for at jeg kan sidde i timevis uden at mærke noget ubehag.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 08/10-18 10:02 
Det er 100% sikkert ikke for alle men hvis du er interesseret i VR og usikker på om du har gode "VR ben", kan du gøre som jeg - køb det i en butik hvor du nemt kan returnere skidtet hvis det går helt galt :D
slk486slk486Skrevet 08/10-18 10:19 
dRxL>
Det lyder godt nok voldsomt med de reaktioner på vr. Gør mig ekstra glad for at jeg kan sidde i timevis uden at mærke noget ubehag.

Det er ikke VR generelt, men bevægelsesmetoden. Jeg kan også sagtens VR uden nogen form for ubehag (bortset fra sved og dumme headset), men når bevægelsen ikke følger mine egne, feks. ved bevægelse via controller, så går det galt.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 08/10-18 11:41 
Er der et spil du vil anbefale til at teste dette for mig selv? Gerne et med en gratis demo.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/10-18 12:12, rettet 08/10-18 12:14 
Star Wars VR (battlefront 1)
Er gratis hvis du har spillet?

Stop , når du mærker motion sickness. Og prøve 1 time efter igen.

Det går galt , hvis du ikke lytter til kroppen :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 08/10-18 13:43, rettet 08/10-18 13:46 
Resi 7, Doom. Ethvert spil, hvor der er mulighed for direkte kontrol over "gå"bevægelsen i VR. Ved dog ikke om nogen af dem har demoer :)

Jeg er heldigvis ikke så hårdt ramt, men kan godt mærke det efter 20-30 min.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 08/10-18 14:15 
Jeg har RE 7, har bare ikke turdet/haft tid til at spille det endnu. Da min kammerat kort prøvede, skulle han bevæge sig ryk, kan man slå det fra?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 08/10-18 15:59 
Det er jeg ret sikker på man kan - mener jeg slog det fra, da jeg ikke gider bevægelser i "ryk" :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 08/10-18 18:34 
dRxL>
Jeg har RE 7, har bare ikke turdet/haft tid til at spille det endnu. Da min kammerat kort prøvede, skulle han bevæge sig ryk, kan man slå det fra?

Har du PS Plus? Så har du måske Rigs i din samling. Det er nok den ultimative VR test. Kan du klare det, så kan du klare stort set alt. Mener der er en demo.
slk486slk486Skrevet 08/10-18 19:57 
dRxL>
Da min kammerat kort prøvede, skulle han bevæge sig ryk, kan man slå det fra?

Ja, det kan man :)
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig