X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Darkness 1 eller 2?


Svar
nerosnerosSkrevet 01/10-18 21:05, rettet 01/10-18 21:06 
Har aldrig været i gang med den serie men kender den godt dog har jeg aldrig spillet dem. Har set lidt reviews på begge spil her i aften. Faktisk fik The Darkness 2 lidt hug på grund af det var mere linieret og ikke udfordrende nok. Har ikke de store problemer med de to ting og man kan jo altid skrue sværhedsgraden op :-) Jeg synes nu godt nok selv at 2'eren ser bedst ud. Hvilket spil i serien synes i er bedst og hvorfor?
Bashful Neophyte
--Skrevet 02/10-18 06:50 
Jeg husker begge spil som havende en ganske underholdende historie og generelt være fine spil som var tiden værd. Hvis ikke du har leget med dem før, så ville jeg nok bare snuppe dem begge og starte med 1eren. Jeg husker ikke at de var voldsomt lange og prisen er vist også ganske lav pr. spil?
Spiller nu: Animal Soccer World
KTCKTCSkrevet 02/10-18 08:47 
Jeg har gennemført etteren, og har toeren liggende, men har ikke fået den spillet endnu.
Etteren husker jeg, som havende nogle ganske gode øjeblikke, og det var vist kun multiplayer-delen, der var decideret ringe.
Jeg anmeldte spillet dengang og gav det samlet 8,5/10, så det er nok ikke helt skidt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 03/10-18 07:38 
Ok fedt og tak for svar det lyder jo ok alt sammen så :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/10-18 12:17 
Måske du burde overveje PC-versionen af etteren. Husker at det havde virkelig tung og dårlig kontrol på konsollerne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 03/10-18 14:53 
Tror lidt jeg springer etteren over :-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 03/10-18 15:09 
Prøv at tjekke gggmanlives anmeldelser af dem på YouTube.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 04/10-18 20:13 
Cool vil jeg da lige gøre så la0s :-)

Tak!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig