X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spider-Man (2018)

Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/09 11:50, rettet 21/09 11:51 
Der er snak om spillet i PS4 tråden men syntes der manglede en dedikeret af slagsen.

Jeg fik gennemført det forleden og må sige det er ganske fortræffeligt, bedre end jeg havde forventet. Måske var det bare mig men spillet havde lidt svært ved at få fat i mig de første par timer, og jeg følte det frustrerende. Men efter indlæringsperioden gik det betydeligt bedre og jeg blev fanget at den velfortalte historie, levende verden og vanedannende kampsystem - og så ser det helt fantastisk ud. Godt gået af Insomniac og Sony. Et spil man bør give chancen, med mindre man direkte hader Spider-Man og/eller open-world spil ;)

Og så lige en flovert... først efter gennemførelse (minus nogle "random-crimes") opdagede jeg at man kan opgradere ens gadgets - helt vildt at jeg overså det så mange timer...doh :D
millenniummillenniumSkrevet 21/09 12:21 
Måske dårlig UI/UX hvis du faktisk kan overse muligheden for opgraderinger :D

Men, jeg har skam også tænkt mig at købe - bare ikke lige til lanceringsprisen. Det er jo ikke fordi jeg mangler spil derhjemme.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 21/09 13:34 
Måske. I starten bliver man kort informeret om muligheden, sammen med en masse andet info, og der er efterfølgende (imo) ikke en tydelig visuel indikering af det. Måske bare mig der havde en dårlig dag ;)
WehnerWehnerSkrevet 21/09 14:03 
Jeg skal vist have kigget nærmere på det her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09 14:06 
Jeg er ret sikker på at man tvinges til at upgrade en gadget i forbindelse med en tutorial :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/09 16:11 
Nope, du tænker på skill-tree eller perks. Jeg gennemførte uden en eneste gadget opgraderet ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09 16:17 
Jeg er i hvert fald temmlig sikker på at spillet gør dig opmærksom på det på en eller anden måde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/09 16:21, rettet 21/09 16:45 
Ja som sagt får man det at vide een gang i starten sammen med andre ting - jeg startede nemli et nyt spil og bemærkede det.

Edit: Og ja, måske bare mig som snorkede i starten, men gadget opgraderinger giver crimes og back packs betydeligt mere relevans for progression. En skam hvis flere overser dette.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig