X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ace Combat 7 forudbestillingsbonus


Svar
JmogJmogSkrevet 19/09-18 12:23 
Se DET er en fed måde at få folk til at forudbestille. Forudbestiller man Ace Combat 7 til PS4 får man Ace Combat 5 med og til Xbox får man Ace Combat 6 med.

Gælder både digitalt og retail. Bonusserne er sandsynligvis downloadkoder.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/09-18 14:38, rettet 19/09-18 14:43 
Nah, det er stadig kvammelt at hive penge ud af folk lang tid før de leverer noget produkt. Det er dårligt for forbrugeren og industrien som helhed, da udvikleren i større grad tvinges til at levere på en dato hvor spillet måske ikke er færdigt. Dvs at man som forbruger betaler penge forud, for at kunne få et buggy produkt på dagen og tage sig til takke med at skulle patche i hoved og røv. Hvorfor betale penge for det?

Forudbestillinger bør fucke helt af, eller i hvert fald kun bruges i tilfælde af fysiske special editions i begrænsede oplag. Hvis man gerne vil have de bonuser du nævner, så bør man udnytte systemet og forudbestille højst et par dage før udgivelsen, så får udgiveren intet ud af det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/09-18 14:45, rettet 19/09-18 14:46 
Jeg har nu aldrig betalt forud for en preorder - I Danmark må man ikke trække penge for noget før det afsendes, men ellers enig. Det er åndsvagt - især digitalt.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/09-18 14:52, rettet 19/09-18 14:53 
Jeg mener at have set pre-orders på PSN store hvor der står de trækker pengene med det samme. Men jeg kan naturligvis tage fejl.

Uanset synes jeg ikke det gør den store forskel. Går du ned i GamesTop eller andre butikker og forudbestiller giver det udgiveren og butikken en hvis sikkerhed for at du nok køber på releasedag hos dem. I så fald er problemet det samme synes jeg.

Det er et scam. Jeg brækker mig i lårtykke stråler når en GamesTop-medarbejder skal snage i "hvad jeg glæder mig til af spil", så de kan forsøge at lokke en forudbestilling ud af mig. Værst var det dengang jeg stod og kiggede på pre-order coveret til Crash Trilogy og fik at vide, at forudbestilte jeg ikke, så skulle jeg nok regne med flere måneders ventetid før jeg så kunne få det (åbenlyst bullshit og overdrivelse), hvortil jeg bare svarede at jeg nok overlevede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/09-18 18:10, rettet 19/09-18 18:17 
Jeg forudbestiller kun for at låse en lav pris eller sikre en speciel udgave, men holder mig til butikker hvor man ikke betaler en øre før varen sendes, f.eks. coolshop, shopto, Amazon UK, elgiganten cdon, osv. Så man har rig mulighed for at at undgå det på 99% titlerne - bliver sikkert også tilfældet med AC7, medmindre det er en US-only ting.
Gamesnot? findes det bras stadig? ;)

Edit:
Gælder også Europa, så ingen grund til at betale forud, speciel når bonus spillet leveres til AC7 udgivelsen alligevel.
https://blog.eu.playstation.com/2018/09/19/ace-combat-7s-deluxe-edition-season-pass-and-pre-order-bonuses-detailed-ahead-of-next-years-ps4-launch/
slk486slk486Skrevet 20/09-18 09:23 
Jeg har aldrig preordered for en download titel, så du kan sagtens have ret. Der kan også gælde andre regler når der ikke er en fysisk vare involveret :)
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig