X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Digital kopiering - den fortsatte komedie


Svar
RJKRJKSkrevet 09/08-03 11:25 
Den første fornuftige ting Brian Mikkelsen foretager sig som kulturminister?

Muligvis et skridt tilbage for den endelige løsning på problemet, men nu kommer lovgivningen da igen til at give bare en smule mening...

Og det gode: nu slipper vi moderatorer forhåbentligt for flere dårlige undskyldninger, når vi sletter kopi-relaterede indlæg ;)

Musikkopiering gøres ulovligt - igen
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 09/08-03 12:57, rettet 09/08-03 12:59 
RJK >
Den første fornuftige ting Brian Mikkelsen foretager sig som kulturminister?

Muligvis men det ændrer ikke på det faktum at han er en lille lidderlig tæve med hang til gylpen på pladeselskabsdirektører.

Og det er jo først til efteråret at loven evt. træder i kraft, så hvad gør jeg med alle mine lovligt kopierede kopier til den tid? >:]
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 09/08-03 13:17 
Ku vi så få fjernet det der latterlige importfobud igen? Hvordan går det egentlig med Laserdiskens retsag hos EU domstolen? Synes ikke jeg har set noget nyt på www.samhandeljatak.dk
KTCKTCSkrevet 09/08-03 13:36 
Tit virker det sgu' som en stor børnehave. Kunne de ikke have sagt sig selv i sin tid, at man vil have svært ved at sigte folk, når de bare kan påstå at tingene havde været lånt på biblioteket? De tænker med røven! (sorry ;))
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JAAJAASkrevet 09/08-03 14:15, rettet 09/08-03 14:15 
dRxL >
Og det er jo først til efteråret at loven evt. træder i kraft, så hvad gør jeg med alle mine lovligt kopierede kopier til den tid? >:]

Det er altså et rigtigt godt spørgsmål. Jeg har endnu et:

Hvis man på den ene eller anden måde skaffer sig af med originalen, skal man så destruere kopien? Det går jeg ud fra, men man kan jo aldrig vide.
RJKRJKSkrevet 09/08-03 14:17 
KTC >
Kunne de ikke have sagt sig selv i sin tid, at man vil have svært ved at sigte folk, når de bare kan påstå at tingene havde været lånt på biblioteket?

For ikke at snakke om det moralske aspekt?

Det er HELT i orden at du snyder kunstnerne på den her måde!

MEN hvis du gør det på en ANDEN måde, så er der bøder og fængsel og hvad ved jeg...

Det gav jo ingen mening...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 09/08-03 14:26 
Ligesom importforbudet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig