X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Streets of Rage 4


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 27/08-18 16:47, rettet 27/08-18 17:00 
Nu får vi sgu en Streets of Rage forsættelse, lavet i samarbejde mellem Guard Crush Games, DotEmu og Lizardcube:

A cult classic
Streets of Rage, known as Bare Knuckle (ベア・ナックル Bea Nakkuru) in Japan, is a trilogy of beat 'em up games developed and published by SEGA in the 1990s.

Famously known for its non stop action and electronic dance influenced music - scored by Yuzo Koshiro and Motohiro Kawashima - the series has gained the status of cult classic throughout the years. It is considered one of the best beat 'em up series of all time. After many years, Axel and Blaze are finally picking up the fight where they left.

Featuring hand-drawn visuals from the team behind 2017’s gorgeous Wonder Boy: The Dragon’s Trap remake, Streets of Rage 4 builds upon the classic trilogy’s gameplay with new mechanics, a fresh story and a gauntlet of dangerous stages with a serious crime problem. Streets of Rage 4 recalls classic gameplay but it stands as an entirely original arcade-style romp thanks to the expertise of Guard Crush Games and Dotemu.

Whether players gang up with a friend or clean up the city solo, Streets of Rage 4 is a skull-bashing, chicken-chomping delight all set to a thumping soundtrack sure to get your blood pumping.

Features
The comeback of the legendary Streets of Rage series.
Beautiful graphics fully hand-drawn animated by the studio behind Wonder Boy: The Dragon’s Trap.
Classic gameplay enhanced with brand new mechanics.
Braised chicken served on a pristine plate.

Streets of Rage 4

Streets of Rage 4

Ligesom med Dragon's Trap remaket, kommer stilen nok til at dele vandende. Trailer her:

https://youtu.be/M_bgPefCyfA

Spillets factsheet hos Lizardcube lister ikke platforme endnu, men det er vel alle de sædvanlige?

http://www.lizardcube.com/presskit/StreetsofRage4/#factsheet

Håber de får Yuzo Koshiro til at levere musikken :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 27/08-18 17:18 
Det ville være underligt hvis musikken ikke bliver Koshiro. Men han er nok ikke billig.

Jeg synes egentlig den grafiske stil er "ok", men man kan nemt være bekymret for om spillet kommer til at være ligeså veldesignet som SOR2. Serien er kendt som noget af det bedste i genren, og i 2018 er det svært at forestille sig at de ikke pumper spillet fyldt med "RPG elementer".

Mest af alt så lugter det af rimelig åbenlys køb af licens udelukkende for markedsføringens skyld. Kan da håbe at jeg tager fejl, men for at give det perspektiv, så er det dette udviklerne har lavet tidligere :P -> https://www.youtube.com/watch?v=zk9LfoQasnA
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-18 18:46 
Jeg er klar. Yuzo har lige lavet 5 tracks til 198X, som bare er noget kickstarter spil, så mon ikke han kunne lokkes til SoR4 af nogen der har lidt mere penge?
slk486slk486Skrevet 27/08-18 19:31 
Jeg er også klar. Kan faktisk også godt lide den grafiske stil. Vi får se... :)
j/k
nerosnerosSkrevet 02/09-18 12:38 
Det ligner et mobilspil..! Er overhovedet ikke begejstret synes design og art er utrolig ringe lavet.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 02/09-18 13:03 
He he, de lettere pixelerede nedskalerede billder der ligger i direkte i tråden (uden at klikke på dem) får det til at se pænere ud :D
j/k
nerosnerosSkrevet 03/09-18 22:15 
Altså jeg tænkte mere på den trailer jeg har set :-) Er nok bare blevet sur og gammel ;-) Jeg er dog bare ikke så vild med selve tegnestilen jeg synes den ser for billig og alt for mainstream agtig ud.
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 04/09-18 23:16 
Synes Lizard Cube gjorde det fantastisk godt med Dragon's Trap remasteren, så jeg har ikke nogen tvivl at SoR 4 bliver godt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig