X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vores Halo ydmygelse


Svar
OkottaOkottaSkrevet 08/08-03 18:43 
Undertegnede og Bede-X, spillede Halo via. XBConnect, for et par dage siden.

Vores modstander (Dark Alex), er en af de absolut bedste Halo spillere derude - I kender ham måske - og han optog en video af en af vores kampe.

Den fylder 95 MB, er i DVD kvalitet, og iøvrigt utroligt lækkert produceret. I SKAL se den !

Er der én som har lyst til at hoste denne vid... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
171 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 16:13 
Den slags er det jo smart at oplyse om ja...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 16:22 
Jink>
Edit: Og jeg havde vidst ret i den tråd, da bede-x senere vil spille med en slags regler :S

Regler? Hvilke regler?

Jeg har lige læst tråden igennem, og det eneste, der fremgår tydeligt, er, at du snakker om noget, du intet ved om. Hvilket er helt fair, for det gør du selv opmærksom på, og ingen kan forvente, at man er Halo-ekspert uden at spille spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 03/04-05 16:29, rettet 03/04-05 16:32 
Tænkte på det her http://www.playright.dk/forumemne.php?id=15657&subid=178521#178521

Bemærk at jeg nu snakkede om Halo1. Det har jeg selv og ved godt noget om det.

Den slags er det jo smart at oplyse om ja...
Take it easy :) Emnet handlede om DarkAlex fra start.
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 16:38 
Bemærk at det er til Halo 2 Level 1 søger klanmedlemmer.

Hvordan giver det dig ret i dine tidligere postulater, at Level 1 både spiller Bungie-settings og MLG-settings?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 03/04-05 16:44 
Hvis systemet er så godt, hvorfor bruger man så MLG settings?

Tilbage til et af mine andre spørgsmål, findes der nogle 1on1 film i Halo 2? Behøves ikke at være god kvalitet, men bare hvor man ser fra start til slut?
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 16:47 
Fordi de også er gode.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 03/04-05 17:03 
Haha godt svar:p

Min pointe var jo at de ikke holdt, og at det ville være bedre med en bestemt regel. Det er der åbenbart også andre der synes og derfor har de lavet MLG reglerne.
Det samme muligheder kan laves med andre spil, men det gøres ikke, fordi de fleste sikkert ligesom mig fortrækker faste regler. At de er gået over til MLG regler må da være et tegn på at jeg havde ret?
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 17:26 
Jink>
Min pointe var jo at de ikke holdt, og at det ville være bedre med en bestemt regel.

Nu bliver vi nødt til at have det på det rene: Præcis hvilken regel er det, du mener her?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 03/04-05 17:30 
At bungies regel om flere regler ikke var god. MLG regler er en bestemt regel.
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 17:37 
Forklar venligst, hvad der ligger bag ordet 'regel' i ovenstående sætninger.

Og forklar også veligst hele udtrykket: "Bungies regel om flere regler".

Det giver ingen mening, hvad du skriver: MLG reglER (flertal) er en bestemt regel (ental).

Enten er der noget jeg helt har misset, eller også sidder du bare og fabler uden at have noget som helst kendskab til Halo 2, og morer dig over, at jeg bruger min tid på at svare dig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 03/04-05 17:52, rettet 03/04-05 17:54 
Prøv venligst at lade være med at være provokerende, for ellers gider jeg heller ikke at diskutere det.

Som jeg forstod det i den anden tråd forgår matchmaking, sådan at bungies system vælger hvilke forhold en kamp skal følge(regler). De kan variere fra kamp til kamp.

MLG regler er istedet kampe, som forgår under bestemte forhold. Holdene ved på forhånd hvad de går ind til og skal ikke håbe eller frygte for andre forhold. Altså èn bestemt regel. Kun map skal vælges.

Egentlig ville jeg ikke ind i denne diskussion, da jeg ikke rigtig har kendskab til Halo2, men bare ville snakke Halo1, men du skal da nok få dine svar :)
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 17:57 
Jink>
Prøv venligst at lade være med at være provokerende, for ellers gider jeg heller ikke at diskutere det.

Det ville passe mig fint. Jeg diskuterer helst med folk, der har spillet de spil, vi snakker om.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-05 14:20, rettet 04/04-05 14:23 
Jink>
Nu er det lang tid siden jeg har spillet Halo, men spiller I ikke lidt lemmings agtigt? Bare styrter frem og uden rigtigt at tænke? No offence spørger bare :)

Vi blev aldrig synderligt gode til det første Halo. For mit vedkommende skyldes det, at jeg ikke havde PC og altså ikke havde adgang til connect (og dermed træning). Håber jeg ;)

Okotta>
Kampen var sjov at se, men hele det andet hold snød jo; Er det normen ved mange kampe, stadigvæk?

Ja. For Level 1's vedkommende er ni ud af ti kampe snyd, hvis man ikke tager hosten. Selv når man tager den, støder man ofte på boosters eller secondary standby.

Derfor spiller vi mange custom games.

Har I nogle gode videoer af jeres kampe, hvor der ikke forekommer snyd? Dem vil jeg meget gerne se.

Playkid optager fra tid til anden nogle af vores kampe, så måske han har nogen liggende.

Selv håber jeg på at få en DVD optager snart, så jeg kan begynde at optage alle vores kampe. Når det sker, kan jeg da godt sende et par stykker.

Jink>
Hvis systemet er så godt, hvorfor bruger man så MLG settings?

MLG er bare en anden måde at sætte spillet op på. Man starter eksempelvis med battlerifle istedet for smg. Nogle spil forgår uden motion tracker. Andre er primært sniper battles.

Nogle bruger det fordi de mener, at de settings er sjovere og mere retfærdige end dem Bungie benytter i deres matchmaking. Man har en bedre chance for at forsvare sig med en battlerifle end med en smg, når man respawner.

Men det er ikke alle der synes, det er bedre regler. Vores klan er delt lige mellem Bungie og MLG tilhængere. Jeg hører til den sidste gruppe, hvis du er nysgerrig. Playkid befinder sig på den anden side af hegnet.

Med tiden indser han selvfølgelig at MLG opsætningerne er Bungies tilsvarende overlegne :P

Tilbage til et af mine andre spørgsmål, findes der nogle 1on1 film i Halo 2? Behøves ikke at være god kvalitet, men bare hvor man ser fra start til slut?

Dem har jeg ikke set mange af. Men det skyldes nok, at de største turneringsarrangører ikke inkluderer en mod en. Så interessen for den type film er mindre.

Man kunne også argumentere for at spillet er MEGET bedre som holdspil. Ihvertfald hvis man spiller efter de mest populære settings.

Jink>
Som jeg forstod det i den anden tråd forgår matchmaking, sådan at bungies system vælger hvilke forhold en kamp skal følge(regler). De kan variere fra kamp til kamp.

MLG regler er istedet kampe, som forgår under bestemte forhold. Holdene ved på forhånd hvad de går ind til og skal ikke håbe eller frygte for andre forhold. Altså èn bestemt regel. Kun map skal vælges.

Nu blander du ting sammen.

Når man snakker om begreberne Bungie og MLG regler, så taler man om de grundregler der danner rammen om en given kamp. Hvilke våben man starter med, hvordan flagcaptures forgår, om man har motion tracker.

Disse grundregler benyttes så i flere forskellige spiltyper.

Reglerne er som oftest ens når man benytter Bungie regler, men typen af spil varierer. Altså ved du, at når du starter en team slayer med Bungie regler, så spawner du med smg. Der er motion tracker på. Det samme er tilfældet hvis du spiller en hill, efter samme regler. Og hvis du spiller bombe...

Men du ved ikke om spillet vælger hill eller bombe til dig. Eller hvilken bane det forgår på.

Så reglerne er ens(Bungie regler). Men bane/mode varierer.

Det samme er slet ikke tilfældet efter MLG. Der er reglerne tilpasset efter bane/mode. De kan således være forskellige fra slayer til slayer. En MLG Collossus team slayer forgår med sniper/battlerifle start. Spiller du team slayer på Ivory Tower, så starter du med battlerifle. I modsætning til Bungie regler, denne gang uden motion tracker.

Så i MLG varierer reglerne fra mode til mode og bane til bane.

Derfor er der sikkert en god chance for, at du ikke vil kunne lide MLG settings, Jink.

Men de er nu stadig mere balancerede :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JinkJinkSkrevet 04/04-05 15:59 
ahh tak for informationen!

Spørger efter 1on1 film, da jeg måske kunne være intresseret i at få/prøve spillet. Imo ser det også ud til at være meget bedre nu i multiplayer end etteren.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-05 17:22 
Wehner>
Playkid uploadede den til mig d. 28/3. Måske kan du lige nå at hente den:

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1KQ4ZNRT5G0SG3ENBIHWD47ZAW

Det samme gælder denne Halo 2-video med Danmarks bedste Big Team-hold:

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=2UMWND3FEXHRY2X6WC8JJPDTRM

Men måske er de udløbet - de ligger jo kun til et begrænset antal downloads.

Oh no .... nu begynder jeg at ha codec problemer :-( hverken WMP eller Divx Player vil afspille begge filer, og jeg har en del andre mpg-klip som kører fint.
Jeg kan ikke engang få oplyst hvilket codec der kræves, WMP skriver bare fejl under overførsel.... Nogen der lige gider tjekke hvad der står når i afspiller?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-05 17:45, rettet 04/04-05 17:48 
Ja, okay, PowerDVD har jo ingen problemer med at afspille MPEG2 :-)
Fatter ikke hvorfor hverken WMP eller DivX Player kan finde ud af at bruge det mpeg codec når nu det ér på comp'en.... Når nu Winamp godt kan det vel ik være så svært at finde ud af ...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 04/04-05 17:55 
Prøv med en gratis afspiller, der hedder Media Player Classic. Det er den, jeg bruger. Kan let findes ved en google-søgning.

Det samme gælder en kæmpe samling codecs, der hedder ACE Mega CoDecS Pack.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kimmerkimmerSkrevet 05/04-05 14:29 
Har i fundet et sted til filmen?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/04-05 22:13 
En ting jeg faktisk synes er rigtig fedt ved Halo 2 community'et, er at mange laver deres egne "Montage" videoer, hvor de viser deres "skills" til at spille, Halo 2:)

Den her imponerende mig faktisk rigtig meget. Han er fantastisk med en Sniper.

Rigtig imponerende, synes jeg.
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 05/04-05 22:40 
Lad mig gætte: Der er tale om StK Ogre 1 41-0 på Lockout?

Fuldstændig suveræn video med en af verdens aller, aller bedste spillere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/04-05 22:53 
Okotta>
Har I nogle gode videoer af jeres kampe, hvor der ikke forekommer snyd? Dem vil jeg meget gerne se.

Her er to kampe vi vinder, hvor der ikke snydes:

5 plots på Headlong:

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=15WO1A30UWK3G3KWKHLDK2KZ38

CTF på Coagulation:

http://s4.yousendit.com/d.aspx?id=3KUYA9K71A0KY3TQLM2CRNM9FN
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/04-05 02:20, rettet 06/04-05 02:21 
Wehner>
Lad mig gætte: Der er tale om StK Ogre 1 41-0 på Lockout?

Nej, der er faktisk tale om en regulær montage.

Den er ganske god, omend jeg bedre kunne lide den anden de lavede. Den her fokuserer lidt for meget på sniper kills og ikke nok på det der leder op til killet.

Det virkede som en Walka montage...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 06/04-05 07:50, rettet 06/04-05 08:08 
Jeg er bare så træt af de montage videoer.
De viser ikke at personen der laver de fede kills er god, men nogle kills der ser fede ud.
Hvis jeg ikke vidste Ogre faktisk er en fantastisk spiller, havde jeg som standard troet han bare var en der lige ville blære sig fordi han havde lavet nogle fede ting.

Dog findes der masser af underholdende montager derude.

Disse er nok mere sarkastiske, men illustrerer egenligt meget godt hvad jeg synes om montage videoer;P

No scope montage:
http://s4.yousendit.com/d.aspx?id=074NGO45LXO6M1HWRN5DPDUEQP


Og den bedste:
Fireborns montage video:
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=1ZBYBPRN9FXNE35572VFKS8A8L

Den sidste synes jeg klart er værd at se;)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 06/04-05 15:41 
PS2 playkid>
Jeg er bare så træt af de montage videoer.
De viser ikke at personen der laver de fede kills er god, men nogle kills der ser fede ud.

Det er klart, at man ikke kan bedømme evner ud fra en montage. De fleste der har spillet Halo igennem længere tid, ville snildt kunne sammnenklippe en fin film med gode kill episoder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 06/04-05 16:11 
Statistikerne til vores Coagulation pwnage kan findes lige

Her!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
BatemanBatemanSkrevet 12/05-05 11:34 
Bede-x>
Bateman>
Men når jeg får min router fra CC, mødes vi på xbc!

Bede-x>
Det bliver nok ikke på XBC, da jeg ikke har PC. Men når LIVE kommer vil vi helt sikkert mødes. Sikkert i Halo 2 eller Perfect Dark Zero...
Det er lidt svært at træne i Halo, når man ikke har connect :)

Jeg er ved at være klar til kamp...



Det er jeg også ved at være! >:)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/05-05 11:46 
Apropos 0wnage, synes jeg da lige jeg vil vise denne fine detalje fra et spil jeg havde i går :-)

Spillet var 2vs2 - min makker var MajorP
Vi vandt 3-2 [alle tre scoringer af mig], og de to amerikanere var ikke glade for det


Vores Halo ydmygelse
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 13/05-05 01:35, rettet 13/05-05 01:36 
Bateman>
Det er jeg også ved at være! >:)

Så må vi hellere lige få taget et par kampe :)

Iøvrigt fin detalje SeventhSun. Lavede du begge kills på det samme capture?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/05-05 07:58, rettet 13/05-05 08:02 
Jep - det var med få sekunders mellemrum :-)

Jeg tror endda den ene af dem havde sværdet.


Til de ikke helt så Halo 2 kyndige, der læser med, kan jeg da lige kort forklare, at billedet viser, at jeg nakkede begge de to amerikanere på det andet hold, ved at slå dem ned med flaget, og at det er lige foran vores egen base, så jeg kunne score et point kort tid efter.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-05 12:28 
Tak for forklaringen. Jeg skulle lige til at spørge.

Ordene "Total humiliation" beskriver nok bedst situationen... klapset ned med et flag? Virkelig sølle! :-)
WehnerWehnerSkrevet 13/05-05 13:17 
Flaget slår faktisk temmelig hårdt, men det er ikke desto mindre rigtig godt spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NazQuelNazQuelSkrevet 02/06-05 11:52 
Bede, Du må lige skrive hvordan kampene mod bate gik, når i får spillet.
Og helst også et bitte link til gamevieweren..
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 04/06-05 11:55 
Bate, en ny Milua;)?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
NazQuelNazQuelSkrevet 06/06-05 09:21 
The Guardians>
Bate, en ny Milua;)?

Hehe... 1-0 til solid, før kampen har været spillet.. Nice..
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
BatemanBatemanSkrevet 06/06-05 10:00 
The Guardians>
Bate, en ny Milua;)?

Er det en form for intern joke?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
NazQuelNazQuelSkrevet 06/06-05 10:28 
Så så Bate.. ikk blive sur. En lille joke kan alle vel tage i ny og næ. Desuden:

Man har kun det skæg man selv sidder på :)

Naz
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
BatemanBatemanSkrevet 06/06-05 13:06 
Jeg er da slet ikke sur :)

Men er der ikke ved at gå for meget indavl i Halo 2.
De samme spiller med de samme konstant!

Er det ikke korrekt?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
NazQuelNazQuelSkrevet 06/06-05 13:20 
Bateman>

De samme spiller med de samme konstant!

Er det ikke korrekt?

Hvad mener du med de samme spiller med de samme konstant??
Hvem er det der spiller med hinanden hele tiden??

Naz
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
ChanoziChanoziSkrevet 06/06-05 13:21 
Bateman>
Men er der ikke ved at gå for meget indavl i Halo 2.
De samme spiller med de samme konstant!

Er det ikke korrekt?

Jo det skal da nok passe*lmao*..men "vi" spiller med ret mange forskellige/nye typer hele tiden..hehe MLG ;-)


:: Chanozi
Spiller nu: Halo: Combat Evolved, Halo 2, Battlefield 2: Modern C...
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-05 13:43, rettet 06/06-05 13:44 
Bateman>
Men er der ikke ved at gå for meget indavl i Halo 2.
De samme spiller med de samme konstant!

Er det ikke korrekt?

Fuldstændig. Ikke at der ikke kommer nye folk til hele tiden i de forskellige grupperinger, for det gør der, men der er stadig tale om få rokader.

Men er det ikke naturligt nok. Folk vil spille med andre på samme niveau, derfor øver de konstant med de samme personer, indtil de bliver gode nok til at rykke op(eller evt rykke ned...)i en bedre gruppering.

Alternativet til det er matchmaking, hvor du møder mange forskellige mennesker i løbet af en dag. Selvom at du også her, når du kommer højt nok op, begynder at møde flere gengangere...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BatemanBatemanSkrevet 06/06-05 14:09, rettet 06/06-05 14:10 
Problemet er nok at jeg aldrig kommer derop.

Er strandet på Level 20 og når vi laver matchmaking i TS er vi kun 2-3 der kan trække læsset. Apocolyps og jeg er nogenlunde stabile, men desværre er der en del rokering på de andre 2 pladser.

Men i nogle kampe går jeg også i sort, så jeg skal ikke pege fingre!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-05 13:59, rettet 10/06-05 14:01 
NazQuel>
Bede, Du må lige skrive hvordan kampene mod bate gik, når i får spillet.
Og helst også et bitte link til gamevieweren..

Jeg ved slet ikke, om vi kommer til at spille. Bateman har fjernet mig fra friendslisten. Playkid er også blevet fjernet, så der er ingen fra Level 1, som har ham på listen længere. Det gør det meget svært at spille...

Kan iøvrigt se, at du selv har mødt ham i kamp:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=200210361&player=NazQuel
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 10/06-05 19:00 
Hvis dette er udfaldet ville det da være synd at spille i mod ham, det ville jo bare blive være end den gang vi spillede mod F0x ;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-05 19:13, rettet 10/06-05 19:24 
Det må være den her, du tænker på:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=75221296&player=Bede%20x

Det var i de gode gamle dage, hvor folk engang imellem kunne komme i tvivl om hvem, der var den bedste danske klan. Prophet This(Nu R3V3NG34ST4NDBY) var dem, folk gav bedst chance for at slå os.

Ikke at det var en stor chance, som kampen viser :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NazQuelNazQuelSkrevet 11/06-05 17:19 
Ja, det var et nice game...

Og da Level 1's teamwork er bedre end det vi præstereret... Nå ja og bedre spillere er i vel også :)
Så må det da blive til noget af en sejr, men det er kun et gæt

Men hvis han slettede jer fra friendslisten, så må det vel tolkes, som i har vundet kampen...

Jeg ved hvem jeg holder på, der vinder..

Naz
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
WehnerWehnerSkrevet 11/06-05 23:28 
Nu vi er ved at snakke ydmygende Halo-øjeblikke, bliver jeg nødt til lige at linke til et spil fra i dag.

Min kæreste og jeg spillede sammen med en endog meget svag spiller 3 mand mod 4 (vores fjerdemand droppede inden han nåede at lave et kill) på Burial Mounds.

Det var sådan et spil, hvor alt bare lykkedes. Det er sjældent, jeg deler så mange tæsk ud uden at enten Level 1, Chanozi eller NazQuel er involveret, men i dag lykkedes det altså for en gangs skyld:

teh pwnage
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NazQuelNazQuelSkrevet 12/06-05 18:18 
Hva satan, wehner... Det er faneme et nice spil... mange kills og ingen sniper kills...

Så ved vi, hvad vi kan forvente af dig i BTB i aften... Og i slayer fremover :)

Naz
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
NazQuelNazQuelSkrevet 14/06-05 19:53 
Hey wehner.. nu vi snakker om at dele smæk ud, så har jeg lige et link du burde se... Så kan vi snakke :)

Naz

Smæk..
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/06-05 13:31, rettet 20/06-05 13:03 
Eller hvad med det her, spillet når knap nok at vare 30 sekunder;)

Pwnage
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
NazQuelNazQuelSkrevet 15/06-05 17:43 
Ja solid.. Det var faneme også et nice spil....

De forstod heller ikk helt hvad der var sket..

naz
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
171 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig