X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bag om SF: The Movie


Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/07-18 14:52 
Sjov artikel i Guardian om filmen med Van Damme, Minogue osv.

The Guardian
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 17/07-18 18:17 
Reboot nu..! :D

Kan sagtens se at der ligger en masse gode intentioner i filmen - en James Bond lignende historie er spottet. Må være så skide frustrerende når man mister magten over det projekt man er igang med. Det plejer faktisk at være filmbranchens vej til en fiasko.
The medium is the message.
la0sla0sSkrevet 17/07-18 21:19 
Jeg tænker mere en straight up toer NU!

Samme cast såvidt muligt, fortsæt historien... ikk' så meget der.
Hvad sker der?
millenniummillenniumSkrevet 17/07-18 22:22 
Old Man Guile...?
The medium is the message.
la0sla0sSkrevet 17/07-18 22:30 
Hehe noget i den stil, men sådan med knap så meget fokus på at de er gamle. Som hvis der havde eksisteret er manus til toeren dengang, men først nu er pengene der. Lige et hurtig pass for at fikse de små ting, en enkelt replik der anerkender at de er ældre, og ellers bare MOOOOORE.

Det ville være nuts.

Sådan lidt en Indy 4-approach.
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 19/07-18 13:42 
En ting jeg synes er meget rørende er at Raul Julia tog rollen for sine børns skyld. De var helt pjattede med Street Fighter dengang og han vidste allerede kræften ville tage ham snart og filmen ville være en god måde for børnene at huske ham på. Det er også derfor Julia spiller så intens som han gør, han vidste det var den sidste rolle ;(
GreaseballGreaseballSkrevet 19/07-18 13:45 
Raul Julian rolle som Bison alene gør den film værd at
millenniummillenniumSkrevet 20/07-18 07:16 
Jeg har virkelig set Adams Family mange gange. Raul spiller for fem skuespillere
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/07-18 18:17 
Jeg kan ikke få mig selv til at se nogen af de Adams Family film de har lavet efter 2'eren. Det hold skuespillere til de 2 film med Raul er simpelthen geniale i deres roller syns jeg.
millenniummillenniumSkrevet 20/07-18 18:20 
Ja, det var en 90’er perle, fra dengang hvor det stadig var sjæl i filmene.

Jeg var måske ikke sååå begejstret for 2’eren. Summer camp ... meeeeh.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig