X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Ninja Warriors Again (igen)


Svar
SumezSumezSkrevet 04/07-18 23:22 
Et blurry screenshot, jeg gætter på at det er det fra Famitsu der var omtalt i artiklen Bede linkede til.

The Ninja Warriors Again (igen)

Ligner umiddelbart præcis den samme behandling Wild Guns Reloaded fik, så der er noget at se frem til :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/07-18 01:18 
Wild Guns var da ALT andet end blurry, det var pixelperfekt skarphed med fremragende scanlines :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/07-18 01:20, rettet 05/07-18 01:21 
Jeg tænker at en stor del af detaljegraden ryger når man scanner billedet ind fra et blad.
Jeg hentød til den måde de har ændret perspektivet, strømlignet "HUD'et", tilføjet ny grafik i den originale stil, og tilsyneladende tilpasset spillet til det nye format.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/07-18 10:05 
Jeg mener at Famitsu scanner sider fra deres eget blad og ligger op på deres hjemmeside som info om nyannoncerede spil, men ofte i så lav kvalitet og størrelse at man bliver nødt til at købe bladet hvis man vil se det rigtigt.
SumezSumezSkrevet 05/07-18 12:07 
For the record, så er hele core-holdet bag Natsume's største SFC-titler (The Ninja Warriors Again, Wild Guns, Pocky & Rocky/Kiki Kaikai) stadig hos Natsume, og det er dem der stod for størstedelen af arbejdet bag Wild Guns Reloaded, så jeg synes det er fantastisk at se at de nu får mulighed for at fortsætte deres arbejde. Det virker som om de gør det med solid sans for hvad der fungerer, og hvordan spillene kan genskabes fornuftigt under moderne teknologi, fremfor bare at lave en direkte port.

Jeg håber også at se nogle nye, originale titler fra dem i fremtiden, med en tilsvarende grafisk stil. Det var faktisk også dem der lavede Omega Five på XBLA for nogle år tilbage. Et spil der efter min mening lader lidt tilbage at ønske, omend det var ikke pivringe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/09-18 12:17, rettet 05/09-18 12:18 
Ny trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=5Zv0P6A_VuA

To nye figurer og en co-op mode. Det lader til at være alt det fans af spillet altid har ønsket.
"The Ninja Warriors Once Again" er ikke en ligeså god titel som "The Ninja Warriors Again Again", men det går an.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/09-18 01:54 
Det ser super godt ud!
SumezSumezSkrevet 09/09-18 23:35, rettet 09/09-18 23:35 
Det er sguda alligevel en visuel opgradering med respekt for det originale design!

The Ninja Warriors Again (igen)
The Ninja Warriors Again (igen)

(hjælper at originalens tegner stadig er på holdet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig