X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamecube stopper!


Svar
KoludaKoludaSkrevet 08/08-03 18:22, rettet 08/08-03 18:22 
Tjek det :(

Link...
Homer00Homer00Skrevet 08/08-03 18:25 
Laver de så ikke flere spil?
Must eat - So cheap...
NaieraNaieraSkrevet 08/08-03 18:27 
Har I forstået nyheden?

De laver ikke flere konsoller før der ikke er flere på lagre rundt omkring i verden. Det har ingenting at gøre med at konsollen nu er "død".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AndréAndréSkrevet 08/08-03 18:34 
det har jeg også forstået, at de lige skal have styr på lager situationen før de producerer flere.
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
Homer00Homer00Skrevet 08/08-03 18:36 
Men vil de producere nye spil indtil da?
Must eat - So cheap...
ckruseckruseSkrevet 08/08-03 18:36 
Enig med Naira, det er ren overfortolkning at Nintendo nu er ved at stoppe med GameCuben. Problemet er at butikkerne får for mange maskiner ind, og dermed vil efterspørgslen falde med mindre indtjening til følge.
KTCKTCSkrevet 08/08-03 18:36 
Nej, men det er ikke ligefrem et godt tegn. Man må da håbe at deres kommende nyhed, der gemmer sig i godteposen, kan bringe dem noget success til den lille kasse.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 08/08-03 18:40, rettet 08/08-03 18:40 
Nej, det er langt fra et godt tegn.

Alle dem der ikke har en Gamcube KØB DEN!
Men det kan stadig nå at ændre sig, mon ikke folk bliver trætte af deres PS2 og Xbox på et tidspunkt ;)
ChronoChronoSkrevet 08/08-03 18:44 
Det kan være man skulle købe en reserve inden de bliver umulige at opdrive :)

Og, Homer00, selvfølgelig kommer der flere spil.

Iøvrigt ret sært at de vil til at lave mindre komplekse spil. Metroid Prime og Wind Waker er vel noget af det bedst sælgende på konsollen, og dem vil jeg da ikke betegne som simple.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 08/08-03 18:55 
Den opfattelse Nintendo har af at folk synes spil er for komplekse i dag, passer jo godt sammen med den opfattelse de har af at at folk ikke vil spille online spil.

(folk VIL jo gerne spille Metroid Prime, og gå på Xbox Live med deres Xbox, til en vis grad, selvfølgelig)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 08/08-03 19:22 
Homer00 >
Men vil de producere nye spil indtil da?

Der er snart et nyt Mario Kart på gaden, og der efterfølgere under udvikling til både Metroid Prime, Zelda og Mario.
HardballerHardballerSkrevet 08/08-03 19:28 
Homer00 >
Men vil de producere nye spil indtil da?

Det er jo heller ikke kun Nintendo der producerer spil, hehe.. emn står der ikke også kun at det er konsollen der bliver stoppet i et stykke tid?
Homer00Homer00Skrevet 08/08-03 19:30 
Okay, var bare bange : )
Must eat - So cheap...
RJKRJKSkrevet 08/08-03 19:33 
Når vi intet ved om hvor mange de producerede før, så ved vi jo reelt ingenting.

Udover at Nintendo har overvurderet hvor mange konsoller de kunne sælge - men vi ved jo heller ikke, hvor optimistiske de var...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/08-03 20:06 
Joooew, det ved vi.

De har da tydeligt annonceret forventede salgstal, f.eks. 6 millioner i året sluttende 1/3 2004. Et tal som de nåede sidste år, men som de får svært ved i år...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
millenniummillenniumSkrevet 08/08-03 20:19 
Jeg skal nok købe mig en GC, så snart jeg har råd (I know... penge er ingen undskyldning for en ægte gamer).

Men så vidt jeg kan forstå på det hele er det næsten kun i DK at GC'en halter rent salgsmæssigt. Andre steder i verden sælger den bedre end Xbox, men jeg kan ikke lige huske hvor jeg læste det.
The medium is the message.
Homer00Homer00Skrevet 08/08-03 20:30 
Det har jeg også læst, tror at det var på Boomtown eller msn.
Must eat - So cheap...
JAAJAASkrevet 08/08-03 20:43 
Det eneste vigtige marked i verden, hvor GC sælger bedre end Xbox, er i Japan. Der sælger den til gengæld også voldsomt meget bedre. I resten af verden ligger GC på linie med eller under Xbox.
RJKRJKSkrevet 08/08-03 21:02 
PalleJensen >
Joooew, det ved vi.

Jeg mente: det var ikke nævnt i tråden ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/08-03 21:50 
millennium >
penge er ingen undskyldning for en ægte gamer).

Gu' er det da det. Faktisk er det eneste gode undskyldning for en ægte gamer
SumezSumezSkrevet 08/08-03 22:25 
Naiera >
Den opfattelse Nintendo har af at folk synes spil er for komplekse i dag, passer jo godt sammen med den opfattelse de har af at at folk ikke vil spille online spil.

Nintendo har desværre ikke særlig meget tjek på hvad der sker udenfor Japan. Sådan har det altid været. Der skulle ikke andet end en Sony med tag i USA til at vælte dem af tronen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 12/08-03 07:20 
Er dette mon Nintendo's nye produkt?

http://www.roboticgaming.com/
http://www.childlikes.com/pr08.htm
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JoachimMAJoachimMASkrevet 13/08-03 19:07 
Sumez >
Nintendo har desværre ikke særlig meget tjek på hvad der sker udenfor Japan. Sådan har det altid været. Der skulle ikke andet end en Sony med tag i USA til at vælte dem af tronen.

Hvis Nintendo ikke har haft check på hvad der sker uden for Japan nogensinde, så finder jeg det da påfaldende at de overhovedet kom derind, og den dag i dag har haft den vel nok største konsolsucces, måske efter playstation, Nes'en.

Den opfattelse Nintendo har af at folk synes spil er for komplekse i dag, passer jo godt sammen med den opfattelse de har af at at folk ikke vil spille online spil.

Jeg er da OK enig i Iwata's kommentar om at sende spillene tilbage til rødderne. Hvad du synes, og folk på det her forum synes, betyder jo nødvendigvis ikke at alle synes det.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-03 12:47 
Hvordan man end vender og drejer det, så ser det skidt ud for Nintendo. At produktionen af GC stopper, kan kun opfattes negativt. Det falder sammen med at Space World er aflyst og at Nintendo ikke kommer (lastbil undtaget)på ECTS, hvilket viser at de har(for nu) spillet alle deres kort...

Magic Box skriver at salget af GC i UK er faldet under 1000 enheder i perioden 4-9 August.

http://www.the-magicbox.com/gaming.htm

Nintendo skal til at gøre noget...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DommergaardDommergaardSkrevet 15/08-03 17:08 
Hmm.. håber seriøst de har et es i ærmet!

Der må snart ske noget..
JAAJAASkrevet 16/08-03 01:29, rettet 16/08-03 01:52 
De har skam flere esser i ærmet!

Nintendo Co. is drawing up a new game plan to help it gain ground on archrival Sony Computer Entertainment Inc.

Part of the plan includes selling game consoles in China, a virtually untapped market, partly to make up for lackluster sales at home. The video game maker expects its push into China will probably begin by year-end.

On the home front, Nintendo intends to introduce a point system offering privileges to buyers of its game console software.

With the new steps, the company hopes to close the gap between its struggling GameCube console and Sony's frontrunning PlayStation 2.



Om man så vil grine, græde eller klappe i hænderne er op til en selv.

Hele artiklen fra Asahi
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/08-03 12:49, rettet 16/08-03 13:00 
Fra artiklen>

The GameCube, Nintendo's mainstay product, got a head start on rival units when it debuted in 2001, but suffered from a dearth of popular titles the following year. The company is currently sitting on mountains of inventory.


PS2 findes ikke. Det er en fejl i the matrix.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig