X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2018: Bethesdas pressekonference


Svar
JmogJmogSkrevet 08/06-18 23:03 
Det kan hurtigt blive svært at finde rundt i, hvis alt relateret til E3 bliver postet i den samme tråd, så jeg laver en til hver af de store.

Bethesdas præsentation starter mandag klokken 03:30 dansk tid.
BeanoBeanoSkrevet 11/06-18 09:49, rettet 11/06-18 09:57 
Elder Scrolls VI teaser
https://www.youtube.com/watch?v=CdyipVbTOqE

Rage 2 Extended Gameplay Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=LTRs2oTaWD4
spectrespectreSkrevet 11/06-18 10:08 
Er helt lost på Fallout 76? Indtil videre har jeg kun set den trailer som de viste på MS presse konference, men kan læse efterfølgende at det udelukkende er online, alle man møder er andre spillere, men man kan spille det solo?

Hvordan fungerer det at spille solo hvis der ikke er nogen NPC'er? Hvad med companions? Er der nogen historie?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 11/06-18 10:29, rettet 11/06-18 10:31 
Var også på tide med Elder Scrolls VI. Service spillene betyder desværre, at man skal være så længe hængende i det enkelte spil, at der bliver produceret færre spil og der kan gå næsten en hel generation uden nye kapitler, som vi har set med fx GTA og Elder Scrolls (der dog har haft et online spil). Det forværres selvfølgelig yderligere af de forøgede udviklings tider, så det er rart at se, at der overhovedet når at komme et spil i hovedserien.

Starfield teaser (single player RPG): https://youtu.be/JUobbpHERh8
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/06-18 12:18 
Årh, deres teasere er godt nok korte... Elder Scrolls VI og Starfield er jeg solgt på bare på annonceringen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 11/06-18 16:17 
Er lige gået op for mig, at både Elder Scrolls VI og Starfield er next gen. Der kommer altså ikke et Elder Scrolls single player spil denne generation.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/06-18 16:22 
Jøsses... det ender med, at man må købe en "final edition" eller hvad nu af Elder Scrolls Online og se, hvad man kan presse ud af det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 11/06-18 16:31 
Jeg så ikke konferencen, men kan se at folk siger at det nye Elder Scrolls blev annonceret som et næste generationsspil. Og angiveligt først efter Starfield er udkommet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/06-18 16:33 
Ja, jeg tænkte bare til at udfylde ventetiden.

En anden ting - et Scorpio-køb er lige blevet noget mere uattraktivt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-18 17:47 
Jeg syntes virkelig at den dér Wolfenstein: Youngblood trailer var rimeligt Contra-agtig, så jeg fixede musikken.

https://youtu.be/mEQ-8Z9SOvM
GreaseballGreaseballSkrevet 11/06-18 18:27 
Ser frem til at hører mere om Doom Eternal.

Link...
spectrespectreSkrevet 11/06-18 20:33 
Så blev jeg lidt klogere på Fallout 76 efter at have set presse konferencen.
Som jeg forstår det, så er det characters fra Vault76 der er real life spillere i et shared universe og ikke alle NPC'er som jeg først troede. Todd Howard sagde at man selvfølgelig kan spille det solo, der vil være en historie og man kan level up.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/06-18 21:29, rettet 11/06-18 21:29 
Der er ingen NPC'er har Todd Howard netop sagt til Geoff Keighley.

Ingen offline.

Jeg håber ikke det betyder at det så er slut med Fallout som vi kender det :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 11/06-18 21:56 
Alt som vi kender det er slut :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
spectrespectreSkrevet 12/06-18 08:25 
Ja, jeg så også lige det interview og ved ikke helt hvad jeg skal tro. Det bliver ihvertfald ikke et traditionelt Fallout og de siger at de vil minimere griefing, men ffs de har nukes tilgængelige for folk som man kan finde og bruge.

Todd siger også at man kan ignorere PvP delen, men hvis man spiller solo og konstant render ind i 4 mand squads, hvordan kan man så ignorere det?

Bliver nødt til at høre mere om historien, quests og hvordan at spille solo kan lade sig gøre.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 12/06-18 08:27 
Hvis man spiller solo render man vel ikke ind i andre spillere?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-18 08:41 
Jo, for det er KUN online :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/06-18 08:42, rettet 12/06-18 08:43 
Online-krav eller ej, solo-mode må være solo :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-18 08:45 
Jeg forstår det sådan at, hvis du spiller solo spiller du bare ikke i et squad sammen med andre. Men du spiller stadig på de samme servere og under de samme premisser som ellers :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/06-18 08:48 
Det vil så være fjollet at kalde det solo-mode hvis man stadig kan møde andre :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-18 08:49 
Jeg mener bestemt heller ikke de har brugt begrebet “solo-mode”. Kun at man kan spille det “solo” :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/06-18 08:58 
Stadig underligt :)
spectrespectreSkrevet 12/06-18 12:05 
Ja, de sagde at man kan spille solo. Solo betyder ikke single player.

Det er stadig shared universe. De har dog sagt at man kan ignorere PvP, men det vil jeg se før jeg tror det. Så skal der være en passive "mode" ligesom man kan slå til i GTA Online. Så kan man se dem, og de kan se dig, men de kan ikke gøre skade på dig.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
EltanEltanSkrevet 12/06-18 12:16 
Det er bare, at så slå pvp flag til/fra som i f.eks. WoW.
JmogJmogSkrevet 12/06-18 21:41 
Konsolkongen>
Jeg mener bestemt heller ikke de har brugt begrebet “solo-mode”. Kun at man kan spille det “solo” :)

Lyder som Destiny. Fallout Destiny.

Calling it: Spillets undertitel bliver “Festiny”.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig