X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Team Sonic Racing


Svar
SumezSumezSkrevet 01/06-18 14:28 
Det er min forståelse at det er et helt nyt spil (tredje i serien?), og et spil folk faktisk har lyst til at diskutere, så jeg tænker det er en god idé med en tråd til det :)

Jeg kan ikke rigtig se hvordan man kan forbedre yderligere på formlen fra All-Stars Transformed, men er spændt på at se hvad de vil prøve på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 01/06-18 18:45 
Jeg er nysgerrig på om de beholder Transformed delen eller de kun er i biler der races i. Kan rigtig lige den variation der ligger i Transformed's baner.
spectrespectreSkrevet 01/06-18 20:13 
Jeg synes Transformed ødelagde flowet i banerne, især flyve delen. I det første var det fuld skrald på hvor man kunne drift booste hele banen. Det var især vildt sjovt på den første sonic bane og den første amigo bane. Det kan man ikke i Transformed og flyve delen føles dræbende langsom.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/06-18 10:31 
@Spectre
Jeg er så enig, har det på samme måde :=}
Ellers må man håbe det 'Mario Kart Tour' er godt, Hvis det Sonic skuffer. Savner også noget til min iPad.
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 06/06-18 10:44 
Lidt gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=NHdB1r8Zz58
GreaseballGreaseballSkrevet 06/06-18 11:55, rettet 06/06-18 12:00 
spectre>
Jeg synes Transformed ødelagde flowet i banerne, især flyve delen. I det første var det fuld skrald på hvor man kunne drift booste hele banen. Det var især vildt sjovt på den første sonic bane og den første amigo bane. Det kan man ikke i Transformed og flyve delen føles dræbende langsom.

Sjovt. Jeg har det stik modsat. Syns det er sjovt element i en kart racer. Gav noget der gjorde det anderledes end hvad man har set før. Især baner hvor en rute var på jord og en anden i luften f.eks. Det var ikke sikkert at en var hurtigere end den anden. Det kom meget an på hvad man fik i nakken og/eller hvor god en's forsvar var.

Fik set det link Beano delte. Ser okay sjovt ud.
Der også et interview med udvikleren https://www.youtube.com/watch?v=UtwYEGZt3lQ
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/06-18 12:53 
Ja det ser okay ud, er bare ikke så vild med de taler. Men ikke sikkert jeg ligger mærke til det, når man koncentrerer sig om at køre :=}
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-18 16:02 
I de andre kunne man heldigvis slå snakken fra :)

Håber frameraten er bedre i det færdige produkt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/06-18 19:32 
Okay, så er der håb :=}
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig