X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield V


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-18 19:20, rettet 16/05-18 19:20 
Meget forvirrende serie, men de springer fra Battlefield 1 til Battlefield V og præsentere det nye spil i serien den 23 Maj.

Battlefield V

Kilde
slk486slk486Skrevet 16/05-18 22:19 
Snydt! Det er ikke Battlefield 5, men Battlefield V (for Victory) ;)
j/k
enfenenfenSkrevet 18/05-18 13:29 
Eller Battlefield V (for Vietnam) ;)
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/05-18 13:36 
Jeg tror det slutter med at man finder ud af at det aldrig var det rigtige Battlefield, men et tilfældigt andet FPS som har fået plastikoperationer.
JmogJmogSkrevet 18/05-18 19:21 
Stor skuffelse herfra hvis fjenderne ikke er øglemænd forklædt som mennesker.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/05-18 11:47 
Nåh det var der ikke mange fans af. Jeg kan nu meget godt lide det... Er lidt træt af kedelig realisme og en milliard WWII spil der alle sammen ligner hinanden

Battlefield V


Traileren kan ses hér: https://youtu.be/fb1MR85XFOc
Soren47Soren47Skrevet 24/05-18 12:01 
Jeg troede grunden, igen, var at folk var sure over at kvinder fandtes :b
spectrespectreSkrevet 24/05-18 12:16 
Jeg synes at det lyder vildt spændende, især Grand Operations.

Tror der er mange der havde glædet sig til et regulært WW2 Battlefield, men da de så at det var WW2 set gennem en gamers øjne med face paint og weaponskins, så stod de af, fordi sådan så det ikke ud under WW2.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/05-18 12:18 
Det er den moderne diversion tactic. “Vi syntes ikke at det virker særligt fedt med alt det steampunk” bliver lynhurtigt oversat til “Toxic gamers lash out at latest Battlefield for being inclusive” som overskrift på en polygon artikel.

Bare vent og se ;D
slk486slk486Skrevet 24/05-18 12:26 
Er det Steampunk??? :o Day 0!
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/05-18 22:43, rettet 24/05-18 22:45 
Here we fucking go ;P

https://www.theverge.com/2018/5/24/17388414/battlefield-v-fans-game-women-world-war-2-history

Samme taktik hver eneste gang.
nerosnerosSkrevet 24/05-18 23:17 
Jmog>
Stor skuffelse herfra hvis fjenderne ikke er øglemænd forklædt som mennesker.

Hahaha :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-18 23:18, rettet 24/05-18 23:23 
Jeg synes faktisk det kan være en meget interessant debat.

Jeg har intet problem med at kvinder er med i spillet, men der er ingen tvivl om at kvinderne var underrepræsenteret i krigen i forhold til mænd. Derfor synes jeg også det er lidt spøjst at de vælger en kvinde til forsiden af spillet, og jeg kan desværre heller ikke lade være med at tænke på om politisk korrekthed har spillet en rolle.

Politisk korrekthed er desværre blevet en ekstremt stor del af moderne medier og jeg frygter lidt at det ender med at spænde ben for kreativ frihed. Er det f.eks. et tilfælde at de to hovedpersoner i de nye Star Wars-film er en sort mand og en kvinde? Begge var stærkt underrepræsenteret i de oprindelige film, så det er vel ikke helt forkert at tænke at der måske er en sammenhæng?
Havde filmene været bedre med to hvide mænd i stedet? Absolut ikke, for det var ikke hovedpersonerne der ødelagde filmene. Ligeledes kan jeg heller ikke forestille mig at Battlefield V spiller ringere bare fordi man kan være en kvinde :)

Det er kun gætterier, men firmaer er skide bange for at få brokkerøve på nakken i disse dage. Det er sørgerligt hvis den slags ender med at styre medier i bestemte formstøbte retninger. Og jeg synes faktisk selv det er lidt irriterende at det har fyldt så meget i senere tid, at jeg helt automatisk begynder at tænke i de baner :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/05-18 23:35, rettet 24/05-18 23:40 
Som vanligt er de store firmaer kun ude på at tjene penge og da det er oppe i tiden med politisk korrekthed, slår de på den store tromme for diversitet... Men det føltes helt ærligt klamt, for det er ikke anderledes at putte patter på et andet lavkvalitetsprodukt for at lokke folk til at købe (med undtagelse af verdens bedste fighter Dead or Alive, men undtagelsen bekræfter reglen eller sådan noget). Forskellen ligger i at man har solgt ting med patter på i så mange år efterhånden at de færreste hopper på det, men sorte og kvinder æder offentligheden råt og så behøver man ikke at ligge ret mange kræfter i at snakke om spillets gameplay, for medierne og de uvaskede masser på sociale medier skal nok reklamere for spillet 24/7 indtil det udkommer.

Det var præcis samme taktik med Eddie Murphyfield 1, hvor alt promo materiale og collectors edition omhandlede en person som kun var med i spillets intro/tutorial, i måske 3 minutter. Det er et stunt for at få presse.

Battlefield V
SumezSumezSkrevet 24/05-18 23:42 
Konsolkongen>
Politisk korrekthed er desværre blevet en ekstremt stor del af moderne medier og jeg frygter lidt at det ender med at spænde ben for kreativ frihed.

Du kan heldigvis altid bare købe en Vita :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/05-18 23:44 
Jeg synes, også, det er vildt irriterende - især når det bliver så forceret som i eksempelvis Rogue One og The Last Jedi, men jeg har også lige præcis køn, alder, seksualitet og etnicitet til at blive irriteret :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 24/05-18 23:46 
Der er ingen tvivl om at der er nogen der har tænkt over det i forbindelse med skabelsen af de film, men synes I helt seriøst at det virker forceret?!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/05-18 23:50 
I de to, ja. I Force Awakens og Solo, nej. Selvom de bestemt ikke er monokulturelle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 25/05-18 23:16 
Lando Calrissian.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig