X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til at finde gammelt konsol-magasin.


Svar
millenniummillenniumSkrevet 15/05-18 15:58 
Det er virkelig et vildt skud, men måske kan nogle gamle dedikerede P:R medlemmer hjælpe...

Vi taler 90'erne. Vi taler 16bit tiden - Super Nintendo var the shit. Vi taler om de mange, mange spil-magasiner man kunne købe i DSB Kiosken.

På et tidspunkt var der ét magasin som afholdte en tegnekonkurrence. Man kunne vinde intet ringere end den T-shirt Arnold Schwarzenegger havde på i Terminator 2. Bladet gjorde meget ud af, at fortælle om præmiens autencitet og der var en underskrevet dokumentation fra filmselskabet.

Konkurrencen blev så populær at de forlængende den over to numre. Opgaven var et tegne en ny form for Terminator, og jeg sad aften efter aften og skriblede løs på en tegning som jeg sendte ind.

Jeg vandt ikke, men fik min tegning trykt i bladet.

Kan vitterligt ikke huske hvilket blad det var, men så mange magasiner bliver scannet i dag og ligger online, så det kunne være vildt at finde det blad og det nummer som indeholder min gamle tegning.

Er der nogen her i P:R som kan erindre denne konkurrence i et 16bit spilblad fra 90'erne?
The medium is the message.
ElgenElgenSkrevet 15/05-18 17:17 
Kam du huske om det var på dansk eller udenlandsk?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 15/05-18 19:50 
Engelsk. 99% sikker på at forlaget var i UK (tvivler på at jeg sendte en tegning til USA). Men tror umiddelbart ikke det var Mean Machines.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig