X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameshop lukke-rabat


Svar
SumezSumezSkrevet 08/08-03 13:41 
Jeg har snakket med ejeren af Gameshop, der som bekendt desværre er ved at gå ned.
Det er endnu ikke fastsat hvornår de lukker, da der endnu ikke er lavet nogen aftaler om hvem der skal overtage biksen. Derfor er der heller ikke planlagt noget udsalg endnu.

Det er dog sikkert at de skal sælge ud af deres lager, derfor er der mulighed for at skaffe lidt forud-rabat på sagerne.
Jeg har selv en række spil jeg kigger på, men der er ikke nok til at jeg kan få nogen ordentlig rabat på dem i forhold til at de fleste sælges for nypris. Jeg kunne dog få en samling ret billige brugte titler med oven i købet.

Men som sagt, er de ikke begyndt at sælge ud af hvad de har endnu, så der er stadig masser af interessante varer tilbage i butikken. Og hvis vi kan skaffe en tilpas stor ordre, burde han være villig til at forhandle om en rabat.
Så hvis i er interesseret må i meget gerne gå ind på gameshop.dk og se hvad de har at tilbyde, og så komme med en liste over hvad i er interesseret i. Hvis der er interesse for det, kan jeg prøve at høre hvor meget rabat vi kan få og så vende tilbage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kooikkooikSkrevet 08/08-03 13:48 
Har Gameshop ikke en hjemmeside? Ved du om de har NES spil, tænker specielt på bubble bobble???
SumezSumezSkrevet 08/08-03 13:53 
Jeg sku nok ha gjort linket lidt mere synligt.
Mht. ældre ting, tror jeg ikke de går længere tilbage end PSX og N64, men jeg regner med at tage ind og se på hvad de har af ting de ikke reklamerer med en af dagene.

Gameshop
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-03 13:59 
Ja... hvis det er sådan nogle priser de kører med er der jo ikke noget at sige til at de lukker!
Der er jo ikke et bagkatalog spil til xbox under 500,-!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig