X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Udenlandske webshops?


Svar
UnnamedUnnamedSkrevet 08/04-18 11:59 
Jeg har tit spektuleret over om, hvordan markedet inden for både retrogaming og nyrer webshops er rundt omkring i verden. Vigtigst er nok resten af Europa, da man slipper for afgifterne, når man modtager varerne.
Er der nogen herinde, som kender europæiske webshops, som ligner vores danske: bozz.dk og coolshop.dk?
Jeg har selv brugt en Hollandsk webshop “www.retrogamefreak.com”, som jeg har handlet en del hos.
Håber I gider dele ud af jeres viden :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/04-18 12:15, rettet 08/04-18 12:17 
Brug ebay.
Normal er alle butikker på samme pris, eller dyre end ebay. (Ikke buy it now)
Det er sikkert og nemt.

Er det japan retro gaming? Er en tur til japan bedst.
Online? Yahoo auktion JP.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 09/04-18 09:32 
Jeg har købt fra iam8bit.co.uk og fangamer.com uden problemer (og uden at blive hapset af told) - dog med lang leveringstid.
Det er dog mere merchandise end spil :)
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 09/04-18 09:49, rettet 09/04-18 09:51 
Så har du været heldig. Jeg har altid fået told på stads jeg har bestilt fra fangamer.com - og ret sikker på Sumez er i samme båd :/

Nu hvor play-asia.com har fået prepay af moms er de blevet et rigtig godt alternativ til japanske og asiatiske releases.
j/k
SumezSumezSkrevet 09/04-18 09:51, rettet 09/04-18 09:53 
Ja, Fangamer ser jeg som toldbøde-garanti :)

At betale moms direkte via butikken er helt klart den bedste løsning. Det gør jo ikke noget at pakken koster 30-40kr ekstra, men det der gebyr på 200kr er absurd. Anede ikke at Play-Asia havde fået det, det er virkelig gode nyheder! Amazong og (til tider) eBay tilbyder det samme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig