X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flashback til Switch udkommer 7. juni


Svar
JmogJmogSkrevet 19/03-18 21:38 
http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-19-classic-space-adventure-flashback-is-coming-to-switch-with-a-fancy-retro-collectors-edition

Glæder mig til at få spillet til min Switch. Tjek i øvrigt den korte men nuttede trailer.
SumezSumezSkrevet 19/03-18 22:08 
Haha, har de slettet den der anden nylige remake (awesome sauce) helt fra historiebøgerne? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 19/03-18 23:59, rettet 20/03-18 00:01 
Tilsyneladende. Det her er, i modsætning til den du nævner, SNES originalen plus mulighed for at køre den i en special edition med filtre, savestates, spoole tilbage-funktion etc. Rigtig fint faktisk, så kan folk selv vælge.

Remaket havde også originalen, men der kunne man kun køre den i et lille vindue, hvilket var rimelig fjollet. Havde det været en ordentlig version havde jeg gladeligt købt remaket blot for at få originalen som bonus.
BeanoBeanoSkrevet 20/03-18 08:55 
Rewind... :O
SumezSumezSkrevet 20/03-18 08:57 
Ja, man skal helst ikke kunne tabe i et spil nu om dage, jo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 20/03-18 09:43 
Det skulle jo nødigt blive frustrerende, bare fordi man begår en fejl. :D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 20/03-18 09:46 
Curling-spil :)
WehnerWehnerSkrevet 20/03-18 10:27 
Jeg kunne godt overveje at spille det igennem med rewind :) Gik hurtigt død i det dengang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/03-18 09:53, rettet 21/03-18 10:14 
Gad vide om den her udgave vil havde de extra ting med som vi så i Dreamcast udgaven. Mulig for stemmer i cutscenes, den fulde animeret udgave af introen og mulighed for at skifte mellem de klassiske animeret scener og dem fra PC-CDROM udgaven?

Dog meget nice fysik udgivelse der kommer af spillet.
Flashback til Switch udkommer 7. juni

Review: Flashback on DC
JmogJmogSkrevet 21/03-18 12:00 
Amiga versionen havde animeret intro. Havde SNES versionen ikke det?

Jeg er sikker på vi ikke ser mere end hvad SNES versionen havde.
SumezSumezSkrevet 21/03-18 12:00 
Amiga-versionen havde en hel del SNES-versionen ikke havde. Undrer mig over at man vælger at fokusere på den udgave.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 21/03-18 14:15, rettet 21/03-18 14:17 
Hmm, hvis vi forestiller os det måske er SNES ROM’en i en emu wrapper. Er SNES emulation væsentligt nemmere end Amiga? Jeg ville have forestillet mig Amiga kunne emuleres perfekt i dag.

Og så igen, Amiga versionen bruger kun én knap mens SNES versionen sikkert udnytter at et SNES gamepad har flere knapper. Så kontrolmæssigt vil det være en bedre version og nemmere at porte, da de ikke skal rode med kontrolkonfig.
SumezSumezSkrevet 21/03-18 14:33 
Ja, jeg mener at den konklusion vi kom til da vi lavede "http://www.playright.dk/forum/emne/31485-spilleklub-retro-2-flashback]spilleklub retro[/LINK]" target="">spilleklub retro" her på P:R var at styringen var langt bedre på SNES, men at Amiga-versionen havde mærkbart bedre lyd/musik og generelt bedre performance. Og så er der noget med farven på hovedpersonens tøj.

Underligt og rimelig dovent hvis de vælger bare at smide en emulator ud med en indbygget romfil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 22/03-18 10:40 
Jmog>
Hmm, hvis vi forestiller os det måske er SNES ROM’en i en emu wrapper. Er SNES emulation væsentligt nemmere end Amiga? Jeg ville have forestillet mig Amiga kunne emuleres perfekt i dag.

Og så igen, Amiga versionen bruger kun én knap mens SNES versionen sikkert udnytter at et SNES gamepad har flere knapper. Så kontrolmæssigt vil det være en bedre version og nemmere at porte, da de ikke skal rode med kontrolkonfig.

Hvis det bare en opskaleret SNES port med lidt lir til Switch. Så vil jeg heller gå efter Dreamcast udgaven. Der virker til at være en mere komplet pakke.
JmogJmogSkrevet 22/03-18 13:52 
Håndholdt Flashback kan jeg ikke sige nej til. Den vil sikkert også være billigere at anskaffe end DC versionen.

Og jeg har pt ingen måde at få et ordentligt billede fra min DC over på mit tv :-)
SumezSumezSkrevet 22/03-18 13:55 
Er der overhovedet nogen grund til at købe så mange forskellige vilde versioner af Flashback? Det er et fint spil, men jeg har svært ved at se mig selv spille det igennem mere end én gang. Det har ikke rigtig samme genspilningsværdi som f.eks. Prince of Persia.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 22/03-18 14:05 
Jeg har skal ikke spillet det siden Amiga versionen og har ikke haft andre versioner så for mig bliver det første gang jeg spiller det i over 25 år. Jeg glæder mig til noget nostalgi.

Jeg er ligeglad med superduperspecialedition gejl, skal bare prøve originalen igen.
JmogJmogSkrevet 04/07-18 21:23 
Havde helt glemt det udkom for en måned siden. Er igsng med at hente det nu. Har ikke spillet det siden Amiga-versionen udkom i 1992, så jeg er virkelig spændt på hvor meget det holder.
millenniummillenniumSkrevet 05/07-18 22:14 
Jeg er spændt på at høre fra nogen om det stadig holder - eller lever lidt på nostalgien. :D
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 05/07-18 22:41 
Fra hvad jeg har set af spillet, er det nok stadig bedst at gå efter REminiscence, som samler de bedste elementer fra alle udgaverne af spillet, og er den ultimative måde at spille Flashback. Jeg gennemførte det selv på PSP for et stykke tid siden, og det er virkelig en lækker udgave.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig