X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Monster Hunter: World


Svar
quadquadSkrevet 30/01-18 12:48 
Hvem er hoppet på MHW og hvad er jeres indtryk?

Jeg var ret skræmt over hvor utilængeligt MH3 føltes, men åbenbart skulle der være sket en del i World? I hvert fald skal det være en noget mere strømlinet oplevelse før jeg tør hoppe på til fuld pris.
NaieraNaieraSkrevet 30/01-18 12:55 
Apropos :)

Monster Hunter: World
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 13:19 
quad>
Jeg var ret skræmt over hvor utilængeligt MH3 føltes, men åbenbart skulle der være sket en del i World? I hvert fald skal det være en noget mere strømlinet oplevelse før jeg tør hoppe på til fuld pris.

Jeg har det på samme måde - har flere gange forsøgt at blive fanget af tidligere MH spil men de føltes meget træge at komme i gang med. MHW lyder mere tilgængeligt og jeg overvejer at give det en chance når prisen falder lidt ;)

Anmeldelserne har været flotte:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/monster-hunter-world

Det har allerede solgt over 5 millioner eksemplarer på få dage.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/01-18 13:34 
Netop som jeg for et par timer siden sad og overvejede, om jeg skulle starte en MHW tråd! :D

Jeg er dog også på venteholdet til når det kommer på PC, og jeg får læst mig til om det er en røvport.
I så fald bliver det nok PS4 versionen i stedet.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 14:16 
PS4 versionen havde i betaen en ret ujævn framerate iflg. DF, måske bedre i release?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/01-18 18:34 
Jeg har prøvet Monster Hunter et par gange før, men det er som om det endelig klikker med World.

Lille tip jeg opdagede: Man kan bruge sit ghille slør for ikke at blive angrebet under egg hunts.
quadquadSkrevet 31/01-18 19:28 
Så fik jeg set spillet live og erkendt at det ikke var for mig. En ting er at der er quests gemt bag PS+, men at man stadig ikke kan pause et quest i offline singleplayer er ikke funktionelt for mig.

Den Comic Naiera postede er åbenbart retvisende for resten af spillet også. Muligvis det mest tilgængelige Monster Hunter, men stadig ikke spilbart for almindelige mennesker.
WehnerWehnerSkrevet 31/01-18 20:08 
Aka casuals :D

Det er sådan et spil, der frister mig, men jeg prøver at undgå evighedsspil efter Destiny - og falder det her ikke i den kategori, hvor man kan blive ved og ved at forbedre sig? Måske skulle jeg lige læse en anmeldelse eller to :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/01-18 20:48, rettet 31/01-18 20:52 
Jeg tror det er meget anderledes end Destiny. Heller ingen micro-transactions eller lootbox-gambling.

@quad: Er det ikke kun online co-op missioner som er bag PS+?
WehnerWehnerSkrevet 31/01-18 20:57 
Micro-transactions og lootbox-gambling havde absolut ingen indflydelse på mit Destiny 1, og jeg var meget hardcore, havde alt gear osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 31/01-18 21:11, rettet 31/01-18 21:11 
Så Giant Bombs quicklook i går. Ingen tvivl om at det er det mest tiltalende Mobster Hunter, men et loot-fikseret spil med fjender der er helt ekstremt bulletspongy er ikke for mig.
quadquadSkrevet 23/02-18 19:10 
Jeg faldt alligevel i og er dybt imponeret. MH3 var fuldstændig håbløst utilgængelig i forhold til det her.
Har brugt alt min tilgængelige (og en del af den utilgængelige) tid siden jeg førsten gang satte discen i.

Er jeg den eneste?
quadquadSkrevet 06/03-18 22:45 
Spillet har i høj grad bidt sig fast. Mine umiddelbare indtryk var helt forkerte. Ingen pause-funktion er fuldstændig ligegyldigt og hele spillet kan spilles uden at gøre brug af multiplayer.
Det er omtrentlig så tilgængeligt som Xenoblade Chronicles X, hvilket det på rigtig mange punkter også minder om. Områderne er smukke og soundtracket til tider enestående.

Friheden i forhold til hvordan man angriber spillets udfordringer er helt enorm. Om man vælger den dummest mulige løsning, er det med lidt vilje stadig muligt at gennemføre.

Der er et element af evighedsspil over det absolutte endgame, men vejen dertil er snildt over 100 timer lang og fyldt med varierende udfordringer. Der er så godt som ingen grinding, medmindre det er noget man selv tilvælger at gøre. Selvfølgelig skal de samme monstre dræbes mange gange, men så længe man kan bruge 'loot' er de altid i en klasse hvor man er fuldt koncentreret i 10-25 minutter.

For tiden er der et Horizon: Zero Dawn crossover event, hvor man kan få et armor set og en bue der får en til at ligne Aloy på en prik.

Min forudindtagethed holdte mig næsten tilbage fra at prøve hvad der indtil videre er årets klart bedste spiloplevelse.

Aloy event
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/03-18 12:19 
Monster Hunter: World

https://youtu.be/hMwrfHwOU1M
SumezSumezSkrevet 14/03-18 13:22 
:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig