X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable 4 rygter


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 18/01-18 20:15 
Ifølge rygter fra flere kilder skulle Fable 4 være på vej. Fra Playground Studios. Et stort single player open world RPG.
Ja tak siger jeg.

Fra IGN
Eurogamer reports Microsoft is making a "significant investment" in Fable, though development is still in its "early days." The report states Playground is in the process of hiring staff, "with some 200 people set to work on the game." Playground has already brought on talent from DICE, Rockstar North, and Ninja Theory.

Microsoft's decision to bring back Fable was reportedly influenced by the success of Horizon Zero Dawn, a single-player action-RPG that has sold nearly 3.5 million copies as of June 2017.

Zero Dawn er også et fantastisk spil. Ikke nogen dårlig titel at være inspireret af. ^^)

Artikel fra Gamereactor
Bede-xBede-xSkrevet 18/01-18 20:31, rettet 18/01-18 20:34 
Jeg siger også ja tak. Playground kan ikke rigtig gøre noget forkert og Fable er en fed franchise. Ærgeligt vi mistede Lionhead i Microsofts fejlslagne jagt på service og Kinect spil, men godt at de giver serien en chance til. Forhåbentlig er der tale om et single player fokuseret spil, der formår at bevare det britiske feel og Dickens stemningen. Er det endnu et service spil som Fable Legends, har jeg helt tabt interessen på forhånd.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 19/01-18 10:36, rettet 19/01-18 10:37 
Nu står der jo ikke at spillet er inspireret af Horizon, men at Fable's *comeback* er affødt af Horizons success.

Jeg tror godt de er klar over at Fable Legends var en tåbelig beslutning - hvorfor ellers cancel det? Forsigtig optimistisk, er jeg :)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 19/01-18 10:44 
Håber at hvis de er blevet inspireret af Horizon, Zero Dawn. Så må det være single player spil de satser på. De mangle lidt noget af den type på deres udgivelse liste. Hvilke de nok har hørt fra flere kanter.
Jeg orker heller ikke mere MMO spil. Destiny var mere end nok til at brænde den bro for mig.
Så heller multi player spil som HALO online, racerløb eller kampspil. Har ikke noget i mod online co-up heller, det skal bare ikke være sådan WoW baseret. Gå til mand nr1, få mission 1 ud 10, slå 3 krabber ihjel for XP.
GOW og HALO gør det godt, med en lille gruppe der skal bevæge sig igennem historien. Det er sjovt at spille med venner.

Skal de endelig lave noget multi-player i Fable 4. Så skulle de lave det som vi så det i Fable 3. Kan i huske det, hvor man kunne vælge at se andre spillere i form at små lysende kugler, som man kunne udveksle ting med. Var det ikke fortalt med at det var ekkoer fra et andet univers?
slk486slk486Skrevet 19/01-18 11:00, rettet 19/01-18 11:02 
Fable har jo altid været single player, med lidt tacked on multiplayer, så jeg kan ikke forestille mig andet, end det er retningen. Her ser jeg selvfølgelig bort fra Legends, der aldrig udkom.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 19/01-18 15:32, rettet 22/01-18 19:24 
Greaseball>Så må det være single player spil de satser på. De mangle lidt noget af den type på deres udgivelse liste. Hvilke de nok har hørt fra flere kanter.

Ja, de har jo faktisk ikke et eneste single player only AAA spil på vej til Xbox. Helt vildt at de er endt der i deres jagt på service spil. Så jeg håber også Fable bliver primært single player, bare for at have et enkelt AAA single player at se frem til på Xbox.

Greaseball>Skal de endelig lave noget multi-player i Fable 4. Så skulle de lave det som vi så det i Fable 3. Kan i huske det, hvor man kunne vælge at se andre spillere i form at små lysende kugler, som man kunne udveksle ting med.

Det var allerede i toeren, de startede med kuglerne i det små. I treeren var der campaign co-op oven i det (modsat toerens begrænsede udgave af samme).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 19/01-18 17:04 
Jeg er også klar på den her. Har både voldspillet Fable 2 og 3, og pt. er jeg dybt begravet i HZD. Og enig i betragtningerne om, at en titel som denne i den grad mangler hos Microsoft. Bundle med One X og så et godt slagtilbud, tak :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig