X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Squadron 51 - cheesy scifi shmup


Reply
JmogJmogSkrevet 14/01-18 19:53 
https://youtu.be/HrLOc8Y2Xos

Det udkommer til Switch i slutningen af året. De går efter den grafiske stil fra nogen af de tidligste scififilm, og rammer virkelig plet.
KamekKamekSkrevet 14/01-18 20:22 
Ser vildt godt ud :D
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
OlimarOlimarSkrevet 14/01-18 20:32 
Er lige røget på must buy listen.
SumezSumezSkrevet 14/01-18 20:48 
Fed grafisk stil, men hold da op det rammer da lige præcis plet på alle de værste euro-shmup klichéer :S Den der mekanik med at flyet peger op og ned som man bevæger sig kan umuligt være behageligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/01-18 22:14 
Ser ud til at være multi-plat, fornuftigt nok.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-18 00:35 
Sumez>
Fed grafisk stil, men hold da op det rammer da lige præcis plet på alle de værste euro-shmup klichéer :S Den der mekanik med at flyet peger op og ned som man bevæger sig kan umuligt være behageligt.

Enig, det ser rigtig skidt ud gameplay-mæssigt. Jeg er godt nok også træt af Shmups hvor der er dialog ind over og lange kedelige cutscenes. Prøvede lige Sine Mora kort i går, jeg var alt andet end imponeret.

Men ja, helt vildt flot ser det ud om ikke andet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 15/01-18 03:47 
Alle de her shmups virker som om de er blevet lavet af unge mennesker der aldrig har spillet et Cave-shmup :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 15/01-18 11:35, rettet 15/01-18 11:36 
Generelt tror jeg aldrig jeg har set et ordentligt shmup, der er produceret i vesten. Sine Mora føles heller ikke spor japansk, selvom det vel delvist er det.

Især ærgeligt med dem, der udgav et faktisk arcadeboard i sommer. Stil over substans :(
j/k
SumezSumezSkrevet 15/01-18 11:53 
Især ærgeligt med dem, der udgav et faktisk arcadeboard i sommer. Stil over substans :(

Tænker du på Skycurser? Ja, det er rædselsfuldt det spil :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 15/01-18 11:59, rettet 15/01-18 12:01 
Ja, Skycurser. Super ærgeligt når nogen faktisk går den ekstra mil. Desværre ser det dog ud til at "euroshmuppen" falder lige i det brede markeds smag. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har læst og hørt "Sine Mora er vildt fedt!" :(
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-18 12:00 
Skycurser så i det mindste ud til at have sjæl. Ærgerligt hvis det er dårligt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 15/01-18 12:30 
Jeg købte også Sine Mora med høje forventninger ... men af en eller anden grund kan det ikke rigtigt holde fast i mig eller give mig lyst til at presse flyveren lidt længere frem næste gang spiller. Der er et eller andet med pacing, levelkonstruktionen og baggrunden som blander sig for meget med gameplayet.

Kan det virkelig være så svært at følge den simple opskrift af en god Gradius, R-Type eller Axelay? Er det virkelig rocket science?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 15/01-18 12:47 
slk486>
Generelt tror jeg aldrig jeg har set et ordentligt shmup, der er produceret i vesten.

millennium>
Kan det virkelig være så svært at følge den simple opskrift af en god Gradius

https://www.youtube.com/watch?v=pi-xu06RdO8
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 15/01-18 13:00 
Cool! Det er så næsten en Gradius-pastiche :-D Men, så længe det virker...
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 15/01-18 13:02 
Ser cool ud - må jeg lige kigge nærmere på.
j/k
Login for at besvare
Username
Password
Remember me