X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metro: Exodus

Svar
m1chelsenm1chelsenSkrevet 16/12-17 19:53, rettet 16/12-17 19:56 
Spillede for år tilbage igennem hhv 2033 og Last Light og har her over den seneste uges tid lige kørt begge spil igennem igen via Redux udgaven (X1). Synes i den forbindelse, at der skulle laves en tråd vedr. Det kommende spil.

Jeg havde næsten glemt den stemning som serien leverer, men hvor var det et herligt gensyn.

Har lige siddet og set lidt trailer ift. Det kommende Metro: Exodus og må sige at jeg glæder mig :D Det ser sku godt ud!

Andre af jer som ser frem til denne titel? Hvad synes i ellers om de 2 nuværende spil, samt Redux udgaverne? Jeg husker umiddelbart den oprindelige Last Light mere dyster en Redux udgaven. Jeg kunne godt li, at der var diverse bosskampe med i Last Light ift 2033, samt hele historiedelen med Pavel og flere detaljer ift. The dark ones. Håber på mere historie i Exodus.

Edit: Kan overskriften rettes til :D? Exodus ikke Oxodus...
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 16/12-17 20:21 
Oxodus var mere originalt :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 19/12-17 11:03, rettet 19/12-17 11:04 
Havde svært ved at holde interessen for Metro 2033 og kom aldrig videre til Last Light. Historien var interessant, men selve gunplay fandt jeg ikke tilfredestillende nok, tror jeg. Tænker ofte på at forsøge at tage dem op igen :)

Exodus ser godt ud grafisk, men hvis det ellers bare er "mere af det samme", så bliver det en 100-lap for mig.
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig