X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS Vita er awesome-tråden

Svar
millenniummillenniumSkrevet 13/11-17 21:06 
Den dukker op igen og igen herhjemme som trolden i æsken. Måske en af de mest misforståede og undervurderede handheld konsoller: PS Vita. Selv efter et par års forbrug, og i perioder så lange pauser at datoen måtte indstilles når jeg tændte den igen, så brænder Vitaen stadig herhjemme som en perfekt slow burner indenfor sin egen niche.

Nintendo Switch "opdagede" behovet for... Se hele indlægget
The medium is the message.
54 emne(r).
« < 1 2

Svar
millenniummillenniumSkrevet 10/12-17 08:55, rettet 10/12-17 08:59 
Priserne er fair hvis man når at købe dem inden udsolgt. Men der er også nogle oldies som jeg ønsker mig.

Fandt Everybody’s Golf for 49kr i GS. Nice Price!
BeanoBeanoSkrevet 10/12-17 14:24, rettet 10/12-17 16:36 
Dejligt spil. Jeg har brugt rigtigt mange timer på det, en stor del af dem har jeg fået prygl at andre PR'ere i dets asynkrone online multiplayer-mode :)
SumezSumezSkrevet 25/12-17 10:28 
Det stikker da helt af for Vita

https://www.animenewsnetwork.com/news/2017-1...-on-ps4-vita/.124628

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over at denne type spil har fundet et sikkert hjem på den platform.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
millenniummillenniumSkrevet 25/12-17 10:42, rettet 25/12-17 10:44 
Whaaaat? Special Boob Powers? Dejligt at der er nogle platforme som giver plads til dristige fetish-spil :-D

Dead or Alive Extreme er jo også nogle collector's item, selvom spillene (i sig selv) er pænt intetsigende.
54 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig