X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pinball FX3 til Switch


Svar
JmogJmogSkrevet 03/11-17 00:28, rettet 03/11-17 00:29 
Det udkommer 14/11 og understøtter tate-mode. Sorcerer’s Lair maskinen er gratis, så skal da helt klart prøve hvordan det er på Switch.

Eurogamer
JmogJmogSkrevet 01/12-17 02:12 
Udgivelsen blev udsat til 12. december. Pinball Arcade udkommer også til Switch på samme dag.
JmogJmogSkrevet 15/12-17 13:41, rettet 15/12-17 13:41 
Begge er ude nu og kommer med et gratis table.
Pinball Arcade: Mary Shelley’s Frankenstein
Pinball FX3: Sorcerer’s Lair

Frankenstein har jeg selv ejet originalmaskinen af engang og de rammer det spot on. Imponerende hvor rigtigt den lyder. Præcist som hvordan maskinens højtalere lød, når man stod i samme lokale. Det ser også godt ud og performance er som den skal være.

Pinball FX3 er imidlertid en skuffelse baseret på Sorcerer’s Lair. Det ser godt ud og der er mulighed for Tate mode, hvilket konkurrenten ikke har. Til gengæld, så kører det i 30fps, hvilket er... spilbart men langt fra optimalt i et pinball spil.

Virkelig underligt. Vita versionen performer bedre og de ser umiddelbart ens ud visuelt.
JmogJmogSkrevet 15/12-17 13:49 
Det er åbenbart kun i håndholdt det kører 30fps og de arbejder på en 60fps patch.
DunwichDunwichSkrevet 16/12-17 22:59 
Jeg hentede Stern Pinball og Pinball FX3. Stern er jeg ikke så vild med; Synes "banerne" er lidt for omstændige og forvirrende at finde ud af, hvilke ting osv gør hvad. Pinball FX3, derimod, kan jeg godt li, og købte fluks Universal pakken og Aliens pakken, samt de to gratis pakker, man kan få gratis i den første uge. Den eneste bane jeg ikke er helt glad for, er desværre Jaws banen. Den virker for kort og lidt klaustrofobisk, og kuglen er lidt for hurtig - pga den korte bane - til at jeg når at gøre de ting der skal gøres. Men der er jo afsindigt mange baner i FX3, man kan hente, så der er nok at gå i gang med, og dem jeg har indtil videre, virker rigtigt gode.

Læste osse at de arbejder på en patch til Switch, som fikser 60 fps i håndholdt. Jeg så det kun lige kort i håndholdt, og det skal altså køre 60 fps der, så gik hurtigt tilbage til docked, hvor frameraten er 60 fps.
SumezSumezSkrevet 18/12-17 08:44, rettet 18/12-17 08:44 
Kiggede lige på hvad der var med i Stern-pakken, og det er da godt nok også et kedeligt udvalg.

Ripley's Believe It Or Not er vildt god (men den er også med i den originale Pinball Arcade, så ikke noget nyt her), og så er der selvfølgelig AC/DC som jeg forestiller mig nærmest er grund til at købe pakken alene. Men derudover er det et tørt udvalg, især når man tænker på hvor mange fede maskiner Stern har lavet. Desværre er stort set alle deres maskiner baseret på rimelig højprofilerede licenser, så det er nok en stor del af udfordringen.

Ville være fantastisk med f.eks. Lord of the Rings, Simpsons og Spider-Man.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 08/03-18 02:37 
Jmog>
Det er åbenbart kun i håndholdt det kører 30fps og de arbejder på en 60fps patch.

Æv, de har droppet det fordi det åbenbart er for svært at presse deres motor op til 60fps på en undocked Switch:
http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-07-zen-studios-ditches-plans-to-patch-pinball-fx3-nintendo-switch-performance

Jeg synes godt nok ikke Switch-versionen er markant flottere end Vita spillet og det kører 60fps. Og en Switch har langt flere muskler end en Vita.
JmogJmogSkrevet 15/03-18 08:36 
Ooooog nu lover de alligevel at gøre det til sommer. Der må have været for mangle klager over det.

http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-07-zen-studios-ditches-plans-to-patch-pinball-fx3-nintendo-switch-performance
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig