X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Silent Hill 3


Reply
kingsizekingsizeSkrevet 08/08-03 00:00 
Nogen der ved om man kan forvente at se en version af Silent Hill 3 til vores kære XBOX? Eftersom SH2 var et helt fantastisk spil, især til xbox'en, kan det da næsten ikke passe at der ikke kommer en!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
RJKRJKSkrevet 08/08-03 00:03 
Med mindre Microsoft vil lægge penge i det skal du nok ikke forvente en Xbox-konvertering.

PS2-versionen var desuden stort set identisk med Xbox-versionen (i hvert fald i Director's Cut-udgaven).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 08/08-03 10:10 
Jeg synes også det ville være tåbeligt, hvis det ikke kom til Xboxen, og jeg har spillet toeren til døde. Hvorfor ikke fortsætte, for jeg skulle da mene at spillet har solgt fornuftigt til Xbox.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 08/08-03 11:00, rettet 08/08-03 11:00 
Hvad baserer du "fornuftigt salg" til Xbox på? Personligt mener jeg ikke at have set nogen positive salgstal...

Og hvorfor skulle der også være det? Markedet er meget mindre end til PS2 og endnu mindre af, at det er en port, hvor mange har originalen. Desuden er det igen et spil der henvender sig relativt stort til Japan, hvor Xbox ingen position har.

Jeg kan ikke forestille mig, at en Xbox-version sælger mere end 1/5 af PS2-versionen. Hvilket selvfølgelig også godt kunne være grund nok til at lave den, men jeg tvivler bare.

Jeg betragter situationen lidt som Genma Onimusha.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 08/08-03 12:01 
Konami har ikke et særligt godt forhold til Xbox og MS - pga. salgstal - så jeg tror ikke man skal forvente at se Silent Hill 3 på Xbox.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 08/08-03 18:09 
Jeg har så ikke nogle salgstal at hive frem, og jeg havde også skrevet det noget forsigtigt, men det er da ikke sjældent at spillet får positive kommentarer herinde, og jeg vil heller ikke sælge det igen (hej Cronoss ;))
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me