X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny 2


Svar
--Skrevet 03/09-17 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser frem til at gentage... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
218 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-17 23:07, rettet 07/12-17 23:08 
Overså lige den her:

m1chelsen>Jeg kunne forestille mig, at folk der ønsker at spille D2 også ville gå efter den nyeste udgave inkl. nyeste DLC. Det er mit generelle indtryk af dem som spiller MMO´er.

Uden at have set specifikke tal for D2, kan du være nærmest garanteret, at det ikke er tilfældet, da det er sjældent at dlc, der “udvider” (hvis man kan kalde det det) hovedspillet, sælger et-til-et med det. Den her forringelse af det oprindelige produkt understreger kun det faktum, da den i virkeligheden handler om at sælge mere dlc.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
--Skrevet 08/12-17 08:52 
Bede-x>
Jeg kan slet ikke forstå, at du ikke kan forstå vores pointe, uagtet om de har ret til det eller ej. De sælger spillet på en præmis: Her er, hvad spillet kan. Når man så køber det, ændrer de det, så du ikke længere kan tilgå nogle af de ting, du troede du havde købt. Tag fx achivement og trophy jægere. Jeg kender flere som elsker at gå efter dem i spil og hvor det er en af pointerne med spil. Bungie lovede dem en platin trophy og nu har de så fjernet muligheden for de kan få den, med det formål at forsøge at vride armen om på de folk, fordi de ved at der er nogen, som nu vil føle sig nødsaget til at købe spillet, for at få de trophys, de troede de allerede havde købt sig rettighed til at gå efter. Ifølge Resetera tråden er der andre ting der også er fjernet:

...

Hvis ikke du kan se, at det er et problem, at de først sælger spillet på en præmis og så efterfølgende fjerner, hvad folk troede de havde købt, så er der ikke andet end at sige, at vi ser forskelligt på tingene her.

Jeg er helt med på, at denne ændring for _nogle_ forbrugere kan opleves som værende træls. Der hvor jeg ikke mener at det er rimeligt længere, er når man fralægger sig alt ansvar ift. den agreement man som forbruger selv - via sin frie vilje - har valgt at indgå?

Du bruger sætninger som: "Bungie lovede dem en platin trophy", "at forsøge at vride armen om på de folk", "nogen, som nu vil føle sig nødsaget til at købe spillet", "de troede de allerede havde købt sig rettighed til at gå efter".

Jeg ville måske i stedet ønske, at man som forbruger forholder sig til eget ansvar og i stedet for at bekræfte hinanden i at man er offer en pengemaskine overvejer at tænke: "Hmmm... Det er sku træls at de vælger at gøre brug af deres ret til at ændre på skidtet. Nå, men jeg undlader bare at købe lortet i fremtiden". INGEN tvinger nogen til at købe spillet?

Hele episoden minder mig lidt om, da jeg for noget tid siden fik en P bøde ved Føtex i Aabenraa. Jeg blev pisse irriteret over den, specielt fordi jeg er vant til, at man ikke behøver at stille P skiven ved Føtex i Sønderborg. Det blev heller ikke bedre af, at der var pladser nok og at jeg kun kom kortvarig for sent. Uanset hvordan jeg vælger at vende og dreje denne situation, er det fortsat mig som har kvajet mig og bør tage ved lære af min handling. Jeg kunne godt have "brokket mig" og råbt møgsvin efter P-vagten, eller på anden måde æklet ham til, men det ændrer ikke på, at ansvaret ift. at følge reglerne på området, er placeret hos mig.

Men ja, jeg forstår udmærket godt at det er surt for nogle, men jeg vil så blot anbefale at undlade at købe disse spil i fremtiden, med mindre man er enige med betingelserne, eller tør at løbe risikoen for at de ikke gør brug af deres rettigheder, som man nu engang har accepteret.
Spiller nu: Animal Soccer World
HankyHankySkrevet 08/12-17 09:52 
Rent hypotetisk;

Hvis jeg lavede en webshop engang i fremtiden. Du købte noget fra den. Jeg havde med størrelse micro nederst på siden, linket til min webshops betingelser - 14 tætskrevne A4-siders tekst med tekst. I blandt de mange siders tekst, havde jeg, ét eller andet sted nævnt med en sætning, at køber du mine varer, er de kun fuldt funktionsdygtige i 4 måneder - herefter skal man tilkøbe sig et modul, for at få varen til at fungere igen, som den gjorde tidligere, til gengæld kan den nu også lidt flere ting.

Ville du virkelig bare æde det råt, og sige det er din egen fejl, og erklære mig fuldstændig uden skyld?

Jeg tror ikke der er nogen der fralægger sig alt ansvar - Bungie har sikkert skrevet det et eller andet sted i deres EULA - og ja, så kan man bagefter sige, at det var dumt man ikke læste den, og det derfor er ens egen skyld. Men derfra, og så til ikke at kunne se, at det stadig er ufine metoder, er lidt noget fjol IMO.

Gennemsigtighed føler jeg lidt er nøgleordet her, og hvis det har været deres hensigt fra starten, at fjerne adgang til nogle af de ting, man havde adgang til fra start, bør det altid gøres mere tydeligt, end én eller anden form frasigelse af ansvar, gemt af vejen i en lang agreement. Præcis som hvis et spil kræver, at man altid er online, så vil der typisk være gjort opmærksom på det på forsiden/bagsiden af coveret. Kræver spillet mere plads, end hvad maskinen kaperer (nogle nyere Switch-titler), er det også tydeliggjort på coveret - og begge dele vil givetvis være blevet oplyst fra udviklernes side, inden eller op til spillets udgivelse.

Men det er jo blot min mening :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 08/12-17 09:58, rettet 08/12-17 09:59 
@Michelsen

Din sammenligning er ikke supergod. Du brød reglerne og du vidste du brød reglerne. Du vidste også præcist hvad konsekvensen ville være hvis du blev busted.

Folk der købte Destiny 2 før patchannonceringen havde ingen som helst idé om hvad en eventuel nedgradering af basisspillet ville være. De kunne heller ikke med rimelighed forvente AT det ville blive nedgraderet senere, da de købte det.

Din logik mht at udgiverne har lov til den slags (ja, det har de) og at vi bare må acceptere, at sådan er det bare, betyder vel også, at de frit kan ændre i dine singleplayerspil og gøre dem dårligere så, eller hvad? Ifølge EULAE’en, så ejer du slet ikke de spil, du licenserer dem bare - ja, også dem på skive.
--Skrevet 08/12-17 10:17 
Jeg kan ikke forstille mig, at vi når til enighed i denne anskuelse. Men uanset hvad, så er jeg enig i, at det er en træls ting for de gamere, som måtte blive berørt af dette.
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/12-17 12:16 
Der er gået EA i den.
Sidste år da jeg brokket mig over TTK. I destiny.
Var der ingen til lidt opbakning. TTK låste meget mere af, end der bliver gjort i destiny 2 første exp. (Da TTK var nr3 exp.)
Jeg skrev på deres forum (bungie) , og folk grinte næsten af min post.
Nu, efter EA sagen er alle sure. :D og deres forum over hos bungie er være end cancer!
Hvis i kan finde 3 positive post om spillet der over? Giver jeg en honninghjerte :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/12-17 13:52, rettet 09/12-17 13:53 
Var lige på igår for at se hvad de har lukket ude?

Og jeg må holde fast i hvad jeg sagde sidste år, det er ikke ok det her! Igen!

Spillet har været ude i 2 måneder på konsol og 1 månede på pc.
DLC'en har lukket for IB, trails, hard mode raid, og hard mode i strikes.
Det vil sige jeg kan kun spille strikes raid på easy og 2 mode i pvp. Efter D5 december. For 499kr.

Jeg har købt expansion mange gang (til andre spil) og det er ikke normal at lukke ned for ting du har købt. (Hard mode raid,Iron banner,trails) jeg er med på at nye ting skal jeg selvfølgelig ikke kunne spille, af den DLC uden at bruge penge.
Men det andent er noget pis, især når spillet ikke er gammel! Og så er der den trophy man ikke kan få, som man kunne før 5 december.

Det som ligger på skiven til 499kr skal ikke lukkes ud.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 09/12-17 15:10 
Det er helt klart for tidligt at gøre den slags, mens spillet stadig sælges til fuld pris.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/12-17 17:24 
ChronoSousa>
Jeg har købt expansion mange gang (til andre spil) og det er ikke normal at lukke ned for ting du har købt. (Hard mode raid,Iron banner,trails) jeg er med på at nye ting skal jeg selvfølgelig ikke kunne spille, af den DLC uden at bruge penge.

Og det er lige præcis dét kritikken handler om!

Ved ikke om nogen herinde har læst tingene som de selv ville forstå dem, siden man har forsøgt at forsvare den praksis på den ene eller anden måde.


Jeg kan stadig krudte op for Guild Wars 2, og få den samme oplevelse som jeg kunne inden tilføjelsen af de to expansions, som spillet har fået på 5 år.

Med Destiny 2 bliver man i stedet låst ude fra on-disc indhold efter 1-2 måneder. <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 11/12-17 10:10 
Og det er lige præcis dét kritikken handler om!

Ved ikke om nogen herinde har læst tingene som de selv ville forstå dem, siden man har forsøgt at forsvare den praksis på den ene eller anden måde.

Ja, det kan jeg også få anelsen om, for det forstår jeg sgu heller ikke :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/12-17 12:52 
Bungie har hørt os.
Og de kommer med en fix i denne uge.

Hot fix
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 12/12-17 22:31 
Sterlings take er bedre:

https://youtu.be/vr_-v8hr5Bs
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 00:05 
Han ville vinde meget ved at gå over til et skriftligt medie.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 00:13, rettet 13/12-17 00:13 
Åh gud, hvor bliver jeg fristet, når jeg ser sådan en video, som den fra Planet Destiny. Must. Re. Sist.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/12-17 06:48 
Bede-x>
Sterlings take er bedre:

https://youtu.be/vr_-v8hr5Bs

Og lige i øjet igen.
Bede-xBede-xSkrevet 13/12-17 07:00, rettet 13/12-17 07:01 
Wehner>
Han ville vinde meget ved at gå over til et skriftligt medie.

Det kan jeg ikke forestille mig. Har fulgt ham i mange år og han har aldrig haft mere indflydelse og gennemslagskraft, end siden han skiftede fra skrift til video (teknisk har han stadig lidt tekst på sin site, men det er sjældent det der refereres til).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 10:42 
Hans facon er ulidelig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 13/12-17 10:48 
Ja, han er da ulidelig at høre på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/12-17 11:25 
Han er mega hyggelig. Britisk og sårn.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/12-17 11:32 
Helt sikker osse mere til planet-destiny. Når det kommer til spillet destiny.
De ved meget mere end jim
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DunwichDunwichSkrevet 13/12-17 11:52 
Sterlings sandheder må rigtigt nok være ulidelige at høre.

Bungie's bullshit omkring deres forsøg på redning af hånden i kagekrukken, svarer meget godt til en random politiker, der altid udtaler - når de er blevet afsløret i noget - at de har iværksat interne procedurer, for at forhindre at noget lignende, aldrig sker igen. Stemmekvæget er blevet beroliget, og så kører det videre, som om intet er hændt.

Destiny 2 kører ganske roligt videre. Pøblen har fået deres fix, og forsikringer om orden i tingene, fra nu af.
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 12:12 
Det er ekstra vigtigt for lige præcis dig, at du forholder dig til, hvad vi rent faktisk skriver, og ikke vender tilbage til fortidens overfortolkninger.

Sterlings _facon_ er ulidelig. Men apropos pøbel, så er sådan en facon jo netop, hvad pøblen vil have, som man kan se på hans popularitet. Selv foretrækker jeg en seriøs stil, og jeg tror bestemt på sigt, det vil være bedre for mediet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 13/12-17 12:40, rettet 13/12-17 12:41 
Det er jo subjektivt. Jeg synes han er herlig. Kan ikke fordrage Red Letter Media, men det er der andre, der kan - og det kan de jo ikke gøre for ;)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/12-17 13:03 
Uanset er det vigtigt ikke at glemme episoden. No fucking way at Bungie ikke udmærket vidste hvad de havde gang i, og havde folk ikke brokket sig havde de aldrig ændret det tilbage. Det her gør dem bestemt ikke til “the good guys”, som de ellers gerne vil fremstå.

Underligt at de turde oven på EAs massive fuck-up. Jeg håber faktisk at flere firmaer prøver lignende ting i nær fremtid, for forbrugerne er for tiden meget bevidste om den slags og spilder ikke tiden med at brokke sig.
Jo flere gange på kort tid der fokuseres på sådanne metoder, jo større er chancen formegentlig for at forbrugerne ikke glemmer det, hvilket forhåbentlig vil skubbe standardiseringen af dette et godt stykke ud i fremtiden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/12-17 13:06, rettet 13/12-17 13:07 
Jeg tror mere skylden ligger hos Activision end Bungie, men ja, naturligvis ikke en hovsa-fejl. De vil bare se hvor meget de kan presse forbrugerne og satser på vi med tiden bliver apatisk kvæg der kan malkes uhæmmet. Deres "vi lytter" udtalelser lyder hult.
slk486slk486Skrevet 13/12-17 13:11 
Jeg tror vi skal passe på med at være for naive i forhold til at spiludviklere altid bare er interesseret i at lave det bedste spil de kan, uden at presse på pengepungen. Der er helt sikker udviklingshuse, der har deres integritet på plads, men mange, såsom Bungie, har da også forretningsmænd ved roret.
j/k
quadquadSkrevet 13/12-17 13:13 
Men det er jo nærmest ligegyldigt, når de spil stadig sælger betydeligt bedre end konkurrenternes SP-spil. I bedste tilfælde gør alt brokkeriet stadig bare den bedste forretning, til en mindre god forretning. Når folk ikke køber f.eks. Bethesdas spil (Prey, Wolfenstein, Dishonored, Doom, The Evil Within) i samme grad som de køber Destiny 2, Battlefront 2, COD, BF, FIFA og andre lootbox-befængte MP-spil, hvorfor så ikke bare hoppe med på vognen?

Vi er på vej mod samme udvikling som på mobil, hvor der for hvert spilbare spil er minimum 1000 ulidelige gamble- eller timerspil. Vi er også allerede dér hvor et indie-spil har brug for tilfældig hype, hvorefter det så sælger millionsvis, uanset om kvaliteten berettiger det eller ej.
BeanoBeanoSkrevet 13/12-17 13:23, rettet 13/12-17 13:23 
slk486>
Jeg tror vi skal passe på med at være for naive i forhold til at spiludviklere altid bare er interesseret i at lave det bedste spil de kan, uden at presse på pengepungen. Der er helt sikker udviklingshuse, der har deres integritet på plads, men mange, såsom Bungie, har da også forretningsmænd ved roret.

Klart nok men set i lyset af hvad Activision ellers har gang i, kommer der garanteret stort pres fra dem for at finde flere indtjeningskilder og flytte grænser. For forbrugerne er det naturligvis ligegyldigt hvilken næve man har oppe i endetarmen.
slk486slk486Skrevet 13/12-17 13:38 
Ingen tvivl om at Activision presser, hvor de kan, men jeg tror bestemt heller ikke at Bungie selv er udskyldige.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 13/12-17 14:10 
Wehner>
Sterlings _facon_ er ulidelig.

Subjektivt.

Men apropos pøbel, så er sådan en facon jo netop, hvad pøblen vil have, som man kan se på hans popularitet. Selv foretrækker jeg en seriøs stil, og jeg tror bestemt på sigt, det vil være bedre for mediet.

Siger han noget der ikke passer, i den video vi kommenterer? I fald han bare sidder og lyver. Nuvel. Så er det en ganske anden snak. Men hvis det passer, så kan du have nok så mange problemer med leveringen af budskabet, uden at det rører ved selve budskabet.
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 14:13 
Jeg forstår slet ikke din pointe i forhold til mit udsagn. Det er to absolut forskellige diskussioner.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 14:14 
Det er i øvrigt ikke subjektivt, at Sterling har en _facon_.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 13/12-17 14:26 
Beano>
Jeg tror mere skylden ligger hos Activision end Bungie, men ja, naturligvis ikke en hovsa-fejl. De vil bare se hvor meget de kan presse forbrugerne og satser på vi med tiden bliver apatisk kvæg der kan malkes uhæmmet.

Ja, og de grænser er vi stadig ikke færdige med at definere, hverken juridisk eller i forhold til hvad vi som forbrugere vil tolerere. Det er lidt frustrerende, at vi kontinuerligt skal blive ved med at presse igen, men ellers skrider det hele endnu mere, for der er alt for mange udnyttelses muligheder, når man sælger spil digitalt, som firmaerne af gode grunde ikke kan modstå.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 13/12-17 14:49 
Wehner>
Det er i øvrigt ikke subjektivt, at Sterling har en _facon_.

Næh, men det er ikke det vi snakker om; Vi snakker om at _du_ synes han har en _ulidelig_ facon.

Jvf.: "Hans facon er ulidelig." Vi er tilbage ved, at dit oprindelige postulat, er subjektivt.
SumezSumezSkrevet 13/12-17 15:13 
Kan heller ikke snuppe Sterling, men han har 100% ret i det han siger i den video.

Jeg synes dog ikke man kan snakke om Bungie som en samlet entitet mht. god/ond vilje. Der er da ingen tvivl om at der sikkert er mange ansatte i firmaet som har siddet hand-on med udviklingen der ikke går ind for den slags praksis, men så er der også dem hvis løncheck afhænger mere eller mindre direkte af hvorvidt de slipper afsted med det, og det er nok også dem der har mere at skulle have sagt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/12-17 15:16, rettet 13/12-17 15:18 
Selvfølgelig er der nogen hos Bungie der ikke synes det er i orden, men vi må vel snakke om Bungie ud fra det de viser udadtil, akkurat ligesom Activision, EA, osv.
j/k
SumezSumezSkrevet 13/12-17 15:19 
Ja, kan bare ikke se den store pointe i det. :) Ja, "de" er interesseret i at tjene penge hvor de kan via ufine metoder, men "de" er formentlig også interesseret i at levere et rigtig godt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/12-17 15:27, rettet 13/12-17 15:29 
Det er de helt sikkert :)
Min pointe var at den romantiske ide om at udviklingshuse kun er interesseret i at lave gode spil er naiv :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 15:29 
Den er dog stadig utrolig udbredt. Well, vi kan ikke alle være kynikere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/12-17 15:31, rettet 13/12-17 15:31 
Spørgsmålet er hvor langt man skal op ad trappestigen indenfor det enkelte firma, før det tæller som en del af "udviklingshuset". Den tankegang du påpeger tager jo nok ikke højde for den struktur et stort firma som Bungie med deres ekstreme budgetter er bygget op omkring. Der er sikkert noget sandhed i det et eller andet sted - det er de færreste der følger drømmen som spiludvikler (og den job-usikkerhed det må medføre) fordi de synes det er fedt at snyde folk til at bruge flere penge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/12-17 15:33, rettet 13/12-17 15:37 
Sure, men på et eller andet tidspunkt kryber realiteten i at drive virksomhed i et cut-throat marked ind i beslutningsprocessen - om man startede som producer eller udvikler.
Wilson startede jo også som producer, men øjnede en god mulighed for at tjene penge i Fifa.

Du er godt nok på krigstien i dag, Wehner :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 16:00 
Den var ikke rettet mod dig, hvis du opfattede den sådan :) Jeg er 100 % enig i det, du skrev. Alt for mange har ikke nogen forståelse for, at spilbranchen ikke adskiller sig voldsomt fra så mange andre brancher. Der er ansatte, der skal have løn - og samtidig vil ejerne gerne have et (stort) overskud selv. Sådan er det jo :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 13/12-17 18:54 
Men det er der jo ikke nogen herinde, der ikke ved, så det føles lidt som en tom pointe.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 13/12-17 22:54 
Det er muligt, men det ville jeg selv formulere lidt mere forsigtigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 14/12-17 08:53, rettet 14/12-17 08:53 
Wehner>
Jeg er 100 % enig i det, du skrev.

Ha ha - ok, det misforstod jeg :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 02/10-19 09:04 
Jeg har ikke sat mig ind i de finere nuancer af Destiny 2's nye struktur, men den indebærer i hvert fald, at man kan hente grundspillet gratis nu. Grundet mit lidt for voldsomme forbrug af etteren har jeg aldrig spillet Destiny 2, så jeg henter det nu med henblik på bare at spille kampagnedelen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 02/10-19 09:45 
Deres struktur er vist i bund og grund “alt andet end nyeste udvidelse er gratis.”
WehnerWehnerSkrevet 02/10-19 09:47 
Det ville passe mig fint.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 03/10-19 12:28 
Jeg spillede to timer i går aftes, og jeg blev med det samme mindet om, hvorfor det var så vanedannende i sin tid. Kampagnetingene er relativt godt skjult - man kommer ind i et meget mere åbent spil fra starten. Næsten som om man starter i en slags end-game med dårligt gear.

God gennemgang fra Gamespot her
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-19 12:40 
Jeg prøvede det lige kort i går, men blev ret skuffet over at man selv med ny character starter som lv 20 med alle skills unlocked. Dvs. det er udelukkende loot grind-festen der er tilbage og det siger mig ikke umiddelbart ret meget da det var her jeg selv mistede interessen for etteren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
218 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig