X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny 2

Svar
m1chelsenm1chelsenSkrevet 03/09 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser frem til at gentage... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
113 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
m1chelsenm1chelsenSkrevet 23/09 10:34 
Tilbage i Destiny gamede jeg hovedsageligt med min gode ven Poul (Onkel_Dunkel_) og vi fik smidt en klan på benene. Jeg fik teamet op med en række venner / bekendte og lavet klanen "Two Guys One Travelere" hvor vi nåede op på ca. 6-7 spillere. Pga svingende aktivitet medlemmerne imellem var det kun lige og lige muligt at stille hold til Nightfall, så vi besluttede at slå os sammen med klanen "Idiots Online" (nogle som Poul spillede med i D1), hvor vi nu samlet tæller ca. 15-20 medlemmer - i svingende power lvl og med svingende aktivitetsniveau. Der er dog mulighed for at stille hold til Raid / Trials / NightFall, uden de helt store problemer. Ligeledes er der god aktivitet ibland nogle af klanens +300 power lvl spillere. Klanen er næsten lvl 3.

Skulle der sidde nogle her på P:R som mangler folk at spille med, er i velkommen til at skrive, så smidder jeg en invite. Vi spiller på PS4 og headset er et must.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/09 23:12, rettet 26/09 23:14 
Har lige lavet et prisnedslag (P:R only) på PS4 US-versionen (ny forseglet)...

http://www.playright.dk/handel/salgsannonce/187119
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Little Nightmares, Mighty No. 9, Castlevania: The Dracul...
m1chelsenm1chelsenSkrevet 05/10 11:21, rettet 05/10 11:21 
Fik lige gennemført raidet i går. Umiddelbart finder jeg ikke raidet videre interessant. Mit favorit raid i det første var helt klar WotM, hvor jeg fandt hele universet og de enkelte challenges mystiske og spændende.
Herfra står den på Trials og heroic NF, så jeg forhåbentlig kan få platin meget snart :D

Hvordan står det til med jer andre her fra? Andre som får det nørdet og hvor langt er i? Hvad synes i om raidet?
slk486slk486Skrevet 05/10 11:30 
Jeg må indse at jeg ikke finder Destiny særligt spændene mere og når jeg endelig ind i mellem har tid til at spille er det ikke Destiny der springer i tankerne. Fik vist bare nok af alt det jeg spillede den første og det er for meget det samme. I'm all Destiny'd out :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/10 12:33 
Kunne bedst li:
Taking king/VOG/Dark below/det nye raid/
Og så votm. :p
Osse det eneste jeg ikke fik klaret på hard. (Gad ikke)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/10 12:35 
m1chelsen>
Fik lige gennemført raidet i går. Umiddelbart finder jeg ikke raidet videre interessant. Mit favorit raid i det første var helt klar WotM, hvor jeg fandt hele universet og de enkelte challenges mystiske og spændende.
Herfra står den på Trials og heroic NF, så jeg forhåbentlig kan få platin meget snart :D

Hvordan står det til med jer andre her fra? Andre som får det nørdet og hvor langt er i? Hvad synes i om raidet?

Platin pfffffff!
Du er ikke færdig før du er i max power!! :D
slk486slk486Skrevet 05/10 12:44 
Var det Vault of Glass jeg var med på?
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/10 14:21 
Yes sir.
Men der var vi over-power i ligth ;)
m1chelsenm1chelsenSkrevet 05/10 14:36 
Om jeg bliver 305 betyder ikke så meget for mig. Har en af mine items i 305, men om jeg når at få alle items i 305 er for mig underordnet. En plat tiltaler mig mere :D
slk486slk486Skrevet 05/10 15:08 
ChronoSousa>
Yes sir.
Men der var vi over-power i ligth ;)

Ja, bortset fra mig :D
j/k
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/10 18:33 
Mindre prisnedslag...anyone? Ligger bare og samler støv :/

Jeg havde muligvis overvejet at spille det, hvis O'Donnell stadig havde stået for lydsiden :P

P:R Handel > 280 kr (PS4 US - ny forseglet)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Little Nightmares, Mighty No. 9, Castlevania: The Dracul...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/10 14:43 
Nogle der farmer iron banner?
Fuck dens loot system!
25 packer ( 500 tokens)
Mangler stadig chest armor! For et fuld set. ><
m1chelsenm1chelsenSkrevet 15/10 15:42 
Jeg synes jeg er ved at køre død i det :/
113 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare