X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny 2


Svar
--Skrevet 03/09-17 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser frem til at gentage... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
218 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 16:47 
Nej, så bliver det noget stress. Jeg er spændt på, hvor længe, de holder serverne åbne. D1 bliver jo en konkurrent til D2, hvor pengene skal tjenes nu. Overlappet kommer ikke til at blive voldsomt langt, gætter jeg på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 04/09-17 17:15 
Så længe "konkurrentens" indtægt ender i egen pengekasse, tror jeg ikke de har travlt med at lukke den ned. Som eksempel tror jeg faktisk stadigt at der er aktive Diablo 2 og StarCraft servere via Battlenet, på trods af at der er tilkommet "nye konkurrenter" til begge IP´er.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 17:25, rettet 04/09-17 17:42 
Det er så også en dårlig sammenligning. Diablo 2 og StarCraft har haft meget længere tid til at etablere sig som en virkelig klassiker.

Destiny er ikke engang i nærheden af at være på det niveau. Havde det kørt i ti år før der kom en efterfølger, så måske.

Forskellene mellem D2 og D3 samt SC1 og SC2 er også MEGET større end forskellen mellem Destiny 1 og 2, som også har stor betydning for at folk bliver ved de gamle.
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 04/09-17 18:24 
Jeg er uenig i dine betragtninger, både hvad angår at sammenligningen skulle være "dårlig", samt hvilke kriterier du stiller op for at dømme spil "klassikere", samt vurdering af "niveau". Vores syn på dette er formentlig så forskelligt, at det ikke giver mening at diskutere det yderligere, hvilket også er ok.
Hvornår D1 serverne bliver lukket og slukket må tiden vise. Det fremstår som ren gætteleg lige nu, med gæt i øst og vest, alt efter hvem man spørger. Jeg har biddraget med mit bud på dette, så trækker stikket fra denne gætteleg, vedr. hvor længe serverne kører endnu, hvor mange D1 spillere der er aktive om x antal uger, osv.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 18:40 
Fint. Men hånden på hjertet så ville det ha' givet mere mening at sammenligne forskellen mellem Destiny 1 og 2 med dette og sidste års FIFA.

Bliv sur alt det du vil. Men det er vel logisk at tidsforskellen alene mellem Blizzards spil betyder en hel del, både for inkarnerede fans, men også den større forskellighed mellem titlerne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 04/09-17 21:42 
Det er helt ok, at du mener at det ville give bedre mening med en Fifa sammenligning, men jeg er uenig med dig. Det giver mig også en idé om hvilket syn du har på Destiny (og 2´eren) og sammen med dine tidligere udsagn omkring Destiny - hvor jeg hovedsageligt læser det som, at du ikke var videre begejstret og at du ikke har interesse i 2´eren, giver det ikke megen mening at diskutere dette, eftersom vores grundantagelse / vurdering ift. kvaliteten af Destiny IP´en som spil er som dag og nat.
Det er lige så tåbeligt, som hvis vi to skal forsøge at overbevise hinanden omkring, om Switchen er værd at anskaffe eller ej. Disse "religions diskussion" hvor begge parter selv mener at ligge ind med "sandheden", hvorefter de - uden at være villig til / være i stand til at reflektere over egne holdninger / perspektivere, forsøger at overbevise modparten om at vedkommende tager fejl i et yderst relativt spørgsmål, som hovedsaglig bygger på personlig smag og holdning frem for konkret universal fakta, finder jeg utrolig trætende og nyttesløs.
Når jeg vælger at skrive at jeg er uenig med dig på de fleste områder hvad dette angår, har det intet at gøre med, at jeg "bliver sur". Jeg må bare erkende, at vores holdninger er vidt forskellige og at vores syn på "hvad der gør spil gode" ligger i øst og vest.
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 21:52 
De fleste, der ikke har spillet Destiny (eller bare lige har spillet lidt solomissioner) forstår det ikke rigtigt. Og det er ikke for at skamme non-believerne her i tråden ud og kalde dem dumme, for det er sådan alle steder. Nogle ting skal man lige opleve, før man forstår dem, og Destiny er helt klart en af dem.

Hvor engagerede var I andre, der spillede det i end-game? Eller lad mig omformulere det: Er der andre end mig, der har t-shirten?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 22:03, rettet 04/09-17 22:05 
m1chelsen>
Det giver mig også en idé om hvilket syn du har på Destiny (og 2´eren) og sammen med dine tidligere udsagn omkring Destiny - hvor jeg hovedsageligt læser det som, at du ikke var videre begejstret.

Du bør pudse brillerne så :)

Mit allerførste indlæg:

Jeg kunne godt lide det første. Men deres DLC var uacceptabelt ringe værdi for pengene og stadigvæk et must hvis man ville spille et stykke tid efter udgivelsen. Jeg kommer ikke til at spille Destiny 2 :)

Desuden:
http://www.playright.dk/vurder/titel/destiny

Jeg finder det også utrolig trættende at du gang på gang trækker "moralens vogter"-kortet og skal belære mig om smag og behag. Jeg har prøvet at forklare hvad der var i vejen med din Blizzard-sammenligning, men i stedet for at overveje, og/eller modargumentere de ting jeg skriver, afviser du blankt og bliver pisse fornærmet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 04/09-17 22:10 
Jeg endte med at spille en del Destiny, i co-op, med en ven, og synes stadig det endte med at være for omstændigt, for ensformigt, og for kedeligt.

Man skal åbenbart elske det ubetinget, for at holde det ud.
--Skrevet 04/09-17 22:57, rettet 04/09-17 23:20 
Konsolkongen>
Du bør pudse brillerne så :)

Mit allerførste indlæg:

Jeg kunne godt lide det første. Men deres DLC var uacceptabelt ringe værdi for pengene og stadigvæk et must hvis man ville spille et stykke tid efter udgivelsen. Jeg kommer ikke til at spille Destiny 2 :)

Desuden:
http://www.playright.dk/vurder/titel/destiny

Du skriver også "Jeg synes Raid var åndssvagt. Klart det dårligste af spillet jeg prøvede.". Du omtaler PVP som "møghamrende ubalanceret".
På mig virker det ikke til at der er nogen nuancer i dine udtalelser. Enten er noget "det bedste i hele verden" og ellers er det nærmest "det dårligste og mest elendige".
Dette kombineret med, at du skriver "Jeg spillede aldrig noget af DLC'en." fortæller mig, at du ikke aner hvad du snakker om, ift. at vurdere Destiny som det spil det fremstår som dags dato.

Så hvis jeg skal opsummere, kunne du egentlig godt li Destiny, selvom PvP delen var møghamrende ubalanceret og Raids var åndsvage og DLC delen var ikke noget du kender til.

Med udgangspunkt i dette, mener du da seriøst selv, at du er i stand til at vurdere om det at drage en parallel til StarCraft / Diablo vs. Fifa er på sin plads? Du argumenterer for, at tidsintervallet i sig selv er en faktor som danner vægt. At den har gjort det muligt for SC / Diablo at "etablere sig som klassikere". Hvad bygger du det på, at Destiny ikke også har etableret sig som en "virkelig klassiker"?

"Destiny er ikke engang i nærheden af at være på det niveau. Havde det kørt i ti år før der kom en efterfølger, så måske." Hvad er det konkret for et niveau? Hvad definerer dette og hvordan kan du måle og veje på dette, ud over personlig smag? Hvordan er du overhovedet i stand til at vurdere dette, jf. at du ikke har spillet Destiny i sin "færdige form". Jeg går ud fra, at Diablo 2 bliver set sammen med LoD og at StarCraft bliver set inklusiv BW, så det er vel også fair, at se Destiny inklusiv DLC?

Jeg finder det også utrolig trættende at du gang på gang trækker "moralens vogter"-kortet og skal belære mig om smag og behag. Jeg har prøvet at forklare hvad der var i vejen med din Blizzard-sammenligning, men i stedet for at overveje, og/eller modargumentere de ting jeg skriver, afviser du blankt og bliver pisse fornærmet.

Jeg er klar over, at du ser mig på den måde og det er egentlig lidt træls, eftersom jeg ikke selv ser mig på den måde, eller har et ønske om at fremstå sådan. Grunden til at jeg bliver provokeret i denne debat med dig - og i andre debatter hvor vi også "er gået skævt af hinanden", omhandler at jeg oplever, at du fremstår sort / hvid i dine udsagn og samtidig formulerer dem som værende fakta. Læg mærke til, at jeg IKKE påstår at du ER SÅDAN, men at det er sådan jeg _læser og opfatter_ det du skriver.

Dette kombineret med, at vi formentlig ikke deler samme syn på hvad der definerer kvalitet i spil, resulterer i at vores diskussioner (ligesom denne) ikke ender i noget som helst brugbart, ud over at vi fortsat sidder hver for sig og fortsat er lige så uenige. Det er derfor ikke for at være flabet, når jeg skriver at jeg finder det trættende at diskutere med dig, men mere fordi min erfaring fortæller mig at det bliver en religions diskussion, som ikke fører til noget, andet end provokationer og dårlig stemning.
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 23:20 
Nåja, PvP, det har vi slet ikke snakket om. PvP-delen alene er jo prisen værd og på højde med eller over de andre populære shooters såsom CoD, BF og Halo. Det er en meget komplet onlinepakke. Kommer også til at føle, jeg går glip af noget. Vi må se, hvor længe jeg holder stand.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 04/09-17 23:24, rettet 04/09-17 23:24 
Normalt har jeg aldrig brudt mig voldsomt meget om PVP - i hvert fald ikke på konsol. Men helt enig. PVP i Destiny fungerede glimrende og er mega underholdende. Specielt hvis man spiller sammen med nogle man kender og kan koordinere det en smule.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 23:44, rettet 04/09-17 23:50 
Du skriver også "Jeg synes Raid var åndssvagt. Klart det dårligste af spillet jeg prøvede.". Du omtaler PVP som "møghamrende ubalanceret".
På mig virker det ikke til at der er nogen nuancer i dine udtalelser. Enten er noget "det bedste i hele verden" og ellers er det nærmest "det dårligste og mest elendige".
Dette kombineret med, at du skriver "Jeg spillede aldrig noget af DLC'en." fortæller mig, at du ikke aner hvad du snakker om, ift. at vurdere Destiny som det spil det fremstår som dags dato.

Det passer jo ikke. Jeg siger at jeg overordnet godt kunne lide spillet, men at raids var spillets dårligste element og at multiplayer var god, men ubalanceret, ja. Men samtidig har jeg vurderet spillet til 7. Det er da langt fra den sort/hvide betragning du siger jeg har af alt.

Jeg har desuden heller ikke vurderet Destiny dags dato, men d. 21/03-15. Det står også tydeligt ud for vurderingen ;)

Med udgangspunkt i dette, mener du da seriøst selv, at du er i stand til at vurdere om det at drage en parallel til StarCraft / Diablo vs. Fifa er på sin plads? Du argumenterer for, at tidsintervallet i sig selv er en faktor som danner vægt. At den har gjort det muligt for SC / Diablo at "etablere sig som klassikere". Hvad bygger du det på, at Destiny ikke også har etableret sig som en "virkelig klassiker"?

Fordi tidsforskellen mellem Diablo- og StarCraft-titlerne begge er ca. 12 år. Forskellen mellem Destiny-spillene er 3 år. Mener du helt ærligt at det er realistisk at Destiny allerede har opbygget den fanskare og antal loyale spillere på kun tre år som både Diablo II og StarCraft (nogen af verdens mest populære spil nogensinde) havde? Det mener jeg er absurd.

Derudover er forskellen i grafik og gameplay mellem Destiny 1 og 2 ikke nær så stor som forskellen mellem Blizzards titler. Dette vil helt sikkert medføre at over flere spillere vil finde overgangen fra Destiny 1 til 2 meget mere glidende og ubesværet. Der var mange der var utilfredse med både Diablo III og Starcraft II fordi de var vandt til markant andre spil.
Der vil selvfølgelig være fans der hader Destiny 2, og finder problemer med det. Men da spillet i det store hele er uændret vil mængden af disse, der så forsat sværger til det gamle spil, garanteret være langt mindre end i Blizzards tilfælde.

Min sammenligning med Fifa, for jeg er ikke sikker på om du forstod den, er at Destiny 2 har lavet så få ændringer at det er mere sammenligeligt med ændringerne mellem Fifa 17 og Fifa 18. Naturligvis sat på spidsen, men pointen er god nok, hvis alternativet er Blizzard.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/09-17 07:18 
Beano>

Som ændrer absolut NADA mht. story/campaign og spillets størrelse dag 1. Naturligvis vil de forsøge at tale deres spil op.

Ja , men her siger han sandheden, at spillet starter og er beste efter lv 20.
Det ved "alle" som har spillet mere end de 5 timer "STORY missions"

Det kommer fra bungie, det kommer fra alle core destiny spiller, og det kommer fra mig, plus andre her inde fra.
Men nej vi skal lytte til dig som har spillet frem til lv 20. Plus et par strikes.
Hilsen prins knud.
Dips som nickname i D2 :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 05/09-17 07:25 
Godt du endeligt vil indrømme at spillet har en kort story/campaign del, Knud :D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/09-17 07:59 
Til ander som vil ha' mere story mission. Så kig på the taking king dlc.
Der smed de masser af det i den dlc.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/09-17 09:27 
Beano>
Godt du endeligt vil indrømme at spillet har en kort story/campaign del, Knud :D

Destiny 2 betaen havde næsten samme mængde historie i åbningsmissionen, som hele Destiny 1 base game. <3



Jeg er stadig på. Bare ikke til release.
Det skal nok blive sjovt at prøve et helt Destiny spil med 60fps og ordentlig styring. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/09-17 20:08 
399kr
https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spil/playstation-4-spil/PS4DESTINY2D/destiny-2-day-one-edition-ps4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 06/09-17 09:21 
Så er Destiny 2 klar i maskinen :)
j/k
--Skrevet 06/09-17 10:16 
Modtog mit eksemplar med DAO engang i nat, så fik det lige smidt i maskinen og installeret med nyeste patch i morges, så det er klar til når jeg har fri. Tænker lidt, at jeg skal folde mig ud som Warlock :D
SLK Jeg opretter lige en fælles chat på enten FB eller PSN efter work, så vi lige kan skrive sammen vedr. Hvornår vi hver i sær har tid til at game. Det bliver mega nice at komme igang :D
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 10:51 
Det forlyder at story/campaign er en stor forbedring over etteren - positive signaler :)
SumezSumezSkrevet 06/09-17 10:53 
Koster det mere end en PS+ konto at spille denne gang, og er der NOGET der kan spilles uden PS+?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 10:54 
Svjv story/campaign... stadig.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/09-17 11:33 
Køb ikke destiny 2 , hvis du ikke skal spille "online".
Køb noget andet med de penge.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 06/09-17 11:49 
Nej det var også min umiddelbare tanke :) Men jeg kunne godt tænke mig et svar på mine spørgsmål alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 12:02 
Det er som sagt som etteren - story kan du spille alene uden PS+. Om det er pengene værd må du læse anmeldelser for selv at vurdere :)
SumezSumezSkrevet 06/09-17 12:04, rettet 06/09-17 12:05 
Eftersom ingen har sagt andet vil jeg så formode at det ikke koster nogen månedlig udgift udover plus-abonnementet. Det er reelt set det vigtigste for mig.

Jeg vil overveje at købe spillet i fremtiden, men det afhænger nok af at der også kommer nogen andre gode undskyldninger for at smide penge efter PS+ :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 12:09, rettet 06/09-17 12:09 
Korrekt, det koster ikke noget ud over PS+ for at spille det online (story co-op, strikes, raides, PvP, etc) :)
JmogJmogSkrevet 06/09-17 18:54 
Hvorfor skulle det koste en månedlig udgift udover PS Plus? Er der overhovedet andre spil til konsol end Elder Scrolls online, som gør det?

Selvom der er mange MMO aspekter i Destiny, så er det ikke et MMO.
SumezSumezSkrevet 06/09-17 19:00, rettet 06/09-17 19:00 
Praktisk talt alle MMO'er gør det, og dem er der faktisk en del af til PS4. Det ville ikke være unormalt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-17 19:03 
Jeg mener bestemt at Elder Scrolls er gratis (udover PS+ naturligvis) :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 19:08, rettet 06/09-17 19:12 
Jeg vil heller ikke mene Destiny er et MMO ;)

Activision satser nok på at på ekstra penge i kassen via micro-transactions og DLC.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/09-17 21:28 
Jmog>
Hvorfor skulle det koste en månedlig udgift udover PS Plus? Er der overhovedet andre spil til konsol end Elder Scrolls online, som gør det?


Gør Final Fantasy 14 ikke også?
Jeg ved at PC versionen har abonnement ligesom World of Warcraft.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DunwichDunwichSkrevet 06/09-17 21:32 
Jeg har spillet op til level 6 i dag, og synes det er fremragende. Meget bedre og meget mere fokuseret end 1'eren, og virker mere strømlinet mht. menuer osv. Der er masser at lave - quests, små opgaver, store opgaver, public events, og man render aldrig rundt og keder sig, og går lidt formålsløst rundt, som jeg havde tendes til i 1'eren. Der er en gedign Halo 3 og ODST vibe i meget af spillet - lyddæmpede SMG'er, og noget af første bane minder en hel del om Truth and Reconciliation banen i det første Halo - en del af banen i hvertfald. Jeg er meget tilfreds med, at Bungie i det hele taget ser ud til at have Halo-ifiseret Destiny 2; Det gør spillet meget mere tilgængelig, for mig feks. Og gunplay er simpelthen bare suverænt her i.

Synes heller ikke det er et MMO - det er en FPS med lette MMO elementer, vil jeg sige.

Det der gør spillet rigtig godt - i hvertfald indtil videre - er dets fokus på en god oplevelse med det; Det er bare så strømlinet og fedt at spille.

Men jeg er næsten nødt til at vente med at gå videre i det, for mangler 5 kapitler i Uncharted Lost Legacy, og vil egentligt gerne gennemføre det osse.
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 22:10 
Det lyder rigtigt godt :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/09-17 23:31 
Når man har en aftale med Sony om at for-fordele PlayStation, men alligevel er Activision

Destiny 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/09-17 05:00 
Fra Warframes (Digital Extremes) Facebook side:

"Guardians! We heard Ghaul stole your weapons.

No worries, we've got your back!

Congrats to the team at Bungie on Destiny 2."


Jeg elsker når "konkurrenter" kan ønske hinanden oprigtigt tillykke, frem for at gå fuld børnehave.
Endnu pænere af dem, at tilbyde Cayde-6 en Latron Prime, der ellers pt. er vaulted for folk der ikke har delene til at bygge det. :D

Destiny 2
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 07/09-17 08:40, rettet 07/09-17 08:41 
Åh nej, jeg er bange for jeg er hooked igen :/ See ya! :)

* Ja, altså de gallere ;)
j/k
JmogJmogSkrevet 07/09-17 13:47 
Elsker når Japan laver trailers der bare er HELT anderledes end hvad vi har i vesten :-)

Destiny 2
https://youtu.be/vII1AGyantY
SumezSumezSkrevet 07/09-17 14:05 
Japan er typisk mere interesseret i at få deres spil til at se sjove ud, end seje :P Jeg kan ikke bebrejde dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 09/09-17 17:53 
Fik lige gennemført story delen i dag og må sige, at den er langt mere "campaign agtig" end det første Destiny. Ganske udemærket historie med en del cut scenes, som er ganske fornøjelig at spille igennem. Hvor det første Destiny, på mig fremstod forvirrende rent lore mæssigt, er der i D2 meget lidt tvivl omkring hvad der foregår.

Nu står den på grinding :D
Spiller nu: Animal Soccer World
PlaykidPlaykidSkrevet 09/09-17 19:58 
Hvor er det billigste sted at købe spillet digitalt? Synes 550 på Xbox store er ret pebret.
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 10/09-17 08:28, rettet 10/09-17 08:31 
Det billigste sted? Der er ikke forskellige steder at købe den slags.

Edit: eller, der er selvfølgelig andre regioners Xbox Store. Tjek eventuelt den russiske, de plejer at være billigst.
JmogJmogSkrevet 10/09-17 08:38, rettet 10/09-17 08:40 
370kr på Hong Kongs Live
430 på Ruslands Live

Man kan faktisk få spillet inklusiv season pass for 555kr på Hong Kongs Live.
BeanoBeanoSkrevet 10/09-17 21:54 
DF's analyse er oppe:
https://youtu.be/_FXCcUfNi5A
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/09-17 20:11 
Destiny 2 minder om de gammel WoW dage. Kø ved log in. :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 13/09-17 21:45 
Sterling er positiv:
https://youtu.be/4HQ96qAA_y0
slk486slk486Skrevet 14/09-17 08:37 
Generelt mere af det samme, bare lige en tand bedre. Campaign er stadig MMO story missions, der er splittet op så det ikke føles som en campaign. Der er mere kød på end Destiny 1, men en mere koncentreret og fokuseret historie ville have været velkommen.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/09-17 14:29 
Vi mangler 2-3 clan medlemmer til raids.
Vi prøver først et helt dansk hold.
Smid en pm.
Light lv. 270+ ( er du tæt på 270? Så kan vi lige hjælpe med at finde de sidste light lv . Så du er klar til raid.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 22/09-17 14:55 
I wish! :)
j/k
218 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig