X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Destiny 2


Reply
--Skrevet 03/09-17 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser ... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
218 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Reply
WehnerWehnerSkrevet 13/10-19 13:53 
Ja, man starter simpelthen i endgame. På godt og ondt.

Om man kan lide det eller ej, så er det en voldsom mængde content, man kan spille gratis og helt uden behov for tilkøb. Jeg passer godt på, men jeg er langsomt ved at bygge en karakter op
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-19 17:52 
Ja det kan man vidst ikke brokke sig over :)

Havde bare håbet på en lidt anden character-progression i spillet end hvad der faktisk er. Er ikke helt sikker på at det er for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 13/10-19 22:17 
Hvis du vil spille det mere story-baserede, så kan du få de quests (legacy quests) hos Amanda Holliday helt til højre i tårnet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 21/10-19 08:20 
Konsolkongen>
Jeg prøvede det lige kort i går, men blev ret skuffet over at man selv med ny character starter som lv 20 med alle skills unlocked. Dvs. det er udelukkende loot grind-festen der er tilbage og det siger mig ikke umiddelbart ret meget da det var her jeg selv mistede interessen for etteren.

Enig, det stinker af MMO og fjerne følelsen af progression :) Føles også som om man starter midt i spillet.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 21/10-19 10:14 
Det føles præcis som at fortsætte i umiddelbar forlængelse af etterens endgame. Hvilket er fint med mig, men overordnet set et meget spøjst designvalg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 21/10-19 11:33 
Jeg troede du mente, at man nu starter i D2's "endgame" fra før Shadowkeep og man derved ikke har mulighed for at spille op til Shadowkeep?
j/k
WehnerWehnerSkrevet 21/10-19 13:23 
Det gør man også, men det føles som det samme.

Men man kan vælge at spille op til Shadowkeep i tre kampagner, som Amanda Holliday giver dig - legacy-kampagner.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/10-19 20:17 
slk486>
Enig, det stinker af MMO og fjerne følelsen af progression :) Føles også som om man starter midt i spillet.

Meget passende, at Bungie kalder det et Action MMO nu. :P
Introen er også ændret, så det er den fra 1'eren (hvilket giver mere mening ift. hele spillet som det er nu).

Men jeg er enig i det sidste. Min kammerat har aldrig spillet hverken Destiny 1 eller 2, og følte sig lidt rigeligt overvældet da vi spillede det sammen forleden.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 21/10-19 23:28 
Wehner>
Det gør man også, men det føles som det samme.

Men man kan vælge at spille op til Shadowkeep i tre kampagner, som Amanda Holliday giver dig - legacy-kampagner.

OK, det er da noget. Det er og bliver nok mest et spil for dem, der har været med på rejsen.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 28/11-19 10:34 
Jeg hookede op med en gammel Destiny 1-buddy og spillede for første gang noget af det lidt sværere endgame content - Nightfall 950 og mini-raidet Pit of Heresy. Det er stadig et fremragende spil, når man begynder at blive udfordret.

Destiny 2 ER Destiny 1 + et par udvidelser. Det er ikke nødvendigvis negativt ment, for spillets grundlæggende motor er skåret knivskarpt helt fra dag et. Og det er lækkert, at man kan træde direkte ind og bruge alt det, man har lært af etteren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/05-21 13:28 
Andre der har været på nostalgitrip de sidste par uger og spillet Vault of Glass igen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 06/04-22 10:56 
Vi er tre venner i et Fireteam, som spiller Destiny fast, flere gange om ugen, og vi kan næsten ikke stoppe igen. Vi købte The Witch Queen, efter at have læst Gamespots flotte anmeldelse af udvidelsen. Efter at have spillet den et stykke tid, købte vi endnu en udvidelsespakke, og det har bestemt ikke gjort spillet dårligere - tværtimod.

Hele MMO delen skræmte mig way back, da jeg prøvede Destiny første gang, men når man lige sætter sig ind i det, er det faktisk let nok at navigere i spillets menuer osv; Jeg nyder i hvert fald at spille Destiny nu.

Specielt The Witch Queen, er noget af det bedste Bungie har lavet; Det er helt på højde, med meget af det bedste Halo materiale de har begået, i tidens løb, og det er meget vanedannende at spille. Det er også en mere fokuseret historie, der ikke er så svær at følge med i - når man lige har vænnet sig til, at det ikke er een som spiller, det hele handler om; Det er ikke mig, som protagonisten, der er i fokus i Destiny - men det har det jo så heller aldrig været. Man er bare en lille brik i alt det store som foregår, så man deltager bare som en hired gun, og løser opgaver for alle andre. Hvor om alting er, så troede jeg ikke, at jeg skulle kunne holde af Destiny, men det ændrede sig så, lige pludseligt.

Og The Witch Queen udvidelsen, skal bare spilles. Så essentiel er den.
DunwichDunwichSkrevet 04/04-23 11:41 
Min ven og jeg har forsøgt at spille co-op i flere campaign missioner, men synes efterhånden der er flere hvor spillet skriver "Too many players for this activity". Det er en skam, for så gider vi ikke. Der er også kommet ganske mange popups med krav om at man lige skal eje dit og dat, for at kunne fortsætte dit og dat.

Ret dårlig stil, egentligt, da det giver et meget uheldigt microtransactions vibe over det hele / hele brugerfladen i spillet.

Hvordan pokker kan man gå fra det ypperlige The Witch Queen udvidelsen og indholdet der i - og til en fin pris, i øvrigt - og så til den nye udvidelse, hvor de lige jacker prisen op til næsten 400 kr for en expansion(!) - en middelmådig expansion, så vidt jeg kan forstå, på snart sagt alle brugere af Destiny, og reviews jeg har set.

Vi har selvsagt ikke købt den nye expansion; Vi blev trætte af, at den og dens indhold, skulle fedtes ind i stort set alt andet indhold vi fandt i spillet, og ville prøve.

Og den der med at man ikke kan spille flere campaign missioner i en co-op FPS. Come on Bungie, I opfandt nærmest det her.
WehnerWehnerSkrevet 04/04-23 17:39 
Hele kampagnen kan spilles i co-op. Der er stort set ikke noget indhold, du er tvunget til at spille selv, men der er ganske, ganske lidt her og der.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 05/04-23 09:59 
Tidligt i campaign er der en mission i The Tower, som kun kan spilles solo. Vi har prøvet at starte den i et fireteam med to eller tre og det lykkedes ikke. Går vi ud af vores fireteam, kan vi spille den solo. Det samme gentager sig i en af udvidelserne - kan ikke huske hvilken, og én gang til i main campaign. Så tre gange har vi i hvert fald oplevet det. Det var aldrig et problem i The Witch Queen, så vidt jeg husker.
WehnerWehnerSkrevet 05/04-23 10:09 
Alle kampagnens otte missioner kan som alle de andre kampagner spilles i co-op. Det drejer sig kun om et par små, korte mellemsekvenser, hvor man kort skal splitte op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 05/04-23 12:24, rettet 05/04-23 12:33 
Okay. Hvor korte er de mellemsekvenser, man skal spille solo? Jeg er åben for at give spillet en chance til.

EDIT: Okay, det er åbenbart bare Advent missionen i starten, som jeg allerede har spillet mange gange før, som man skal spille solo. Fair nok. De andre missioner vi stødte på, som ikke kunne spilles co-op, er formentligt samme type, og af samme (korte) længde?
WehnerWehnerSkrevet 05/04-23 15:01 
Jeg kan ikke huske det mere detaljeret, end at det er i ganske få situationer i forhold til Destinys gigantiske størrelse, at man er tvunget til at spille noget solo.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
218 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Username
Password
Remember me