X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny 2

Svar
--Skrevet 03/09-17 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser frem til at gentage... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
209 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
WehnerWehnerSkrevet 13/10 13:53 
Ja, man starter simpelthen i endgame. På godt og ondt.

Om man kan lide det eller ej, så er det en voldsom mængde content, man kan spille gratis og helt uden behov for tilkøb. Jeg passer godt på, men jeg er langsomt ved at bygge en karakter op
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10 17:52 
Ja det kan man vidst ikke brokke sig over :)

Havde bare håbet på en lidt anden character-progression i spillet end hvad der faktisk er. Er ikke helt sikker på at det er for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 13/10 22:17 
Hvis du vil spille det mere story-baserede, så kan du få de quests (legacy quests) hos Amanda Holliday helt til højre i tårnet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 21/10 08:20 
Konsolkongen>
Jeg prøvede det lige kort i går, men blev ret skuffet over at man selv med ny character starter som lv 20 med alle skills unlocked. Dvs. det er udelukkende loot grind-festen der er tilbage og det siger mig ikke umiddelbart ret meget da det var her jeg selv mistede interessen for etteren.

Enig, det stinker af MMO og fjerne følelsen af progression :) Føles også som om man starter midt i spillet.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 21/10 10:14 
Det føles præcis som at fortsætte i umiddelbar forlængelse af etterens endgame. Hvilket er fint med mig, men overordnet set et meget spøjst designvalg.
slk486slk486Skrevet 21/10 11:33 
Jeg troede du mente, at man nu starter i D2's "endgame" fra før Shadowkeep og man derved ikke har mulighed for at spille op til Shadowkeep?
j/k
WehnerWehnerSkrevet 21/10 13:23 
Det gør man også, men det føles som det samme.

Men man kan vælge at spille op til Shadowkeep i tre kampagner, som Amanda Holliday giver dig - legacy-kampagner.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/10 20:17 
slk486>
Enig, det stinker af MMO og fjerne følelsen af progression :) Føles også som om man starter midt i spillet.

Meget passende, at Bungie kalder det et Action MMO nu. :P
Introen er også ændret, så det er den fra 1'eren (hvilket giver mere mening ift. hele spillet som det er nu).

Men jeg er enig i det sidste. Min kammerat har aldrig spillet hverken Destiny 1 eller 2, og følte sig lidt rigeligt overvældet da vi spillede det sammen forleden.
PEW PEW PEWSpiller nu: Mass Effect: Andromeda, Overwatch: Origins Edit..., Warframe
slk486slk486Skrevet 21/10 23:28 
Wehner>
Det gør man også, men det føles som det samme.

Men man kan vælge at spille op til Shadowkeep i tre kampagner, som Amanda Holliday giver dig - legacy-kampagner.

OK, det er da noget. Det er og bliver nok mest et spil for dem, der har været med på rejsen.
j/k
209 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig