X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Shmups til Switch: Strikers 1945 og Gunbarich


Reply
JmogJmogSkrevet 02/08-17 22:32 
http://gematsu.com/2017/08/gunbarich-strikers-1945-announced-switch

De udkommer i morgen på E-shop US og muligvis også EU. Er allerede ude i Japan til 500 yen stykket hvilket er omkring 35 kroner.

De kan i øvrigt spilles i Tate mode på Switch hvilket er helt genialt. Kombineret med at der er otte faceknapper i hver ende af switchen burde man kunne spille det uden at få krampe.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-17 06:08 
Nice! Dem skal jeg da have fat i.
Le RoofLe RoofSkrevet 03/08-17 13:14, rettet 03/08-17 13:15 
Nu købte jeg lige Strikers 1945, for at se hvordan Switch udgaven er til den pris.
Kort sagt: Hold jer væk!
Der er ikke andre muligheder end fit to screen, uanset om det er tate mode eller ej.
Der er lidt display options, men da der ikke er mulighed for integer scaling kommer det aldrig rigtigt til at se godt ud uanset hvad. Display options er følgende:

1. Uden smørfilter.
2. Med smørfilter.
3. Med smørfilter + scanlines

Derudover mangler jeg personligt muligheden for at vælge ingen baggrund/sort baggrund.
Alt sammen noget som flere sikkert kan leve med, men det værste er dog spikes i input lag.
Jeg vil ikke klacificere mig selv som værende ekstrem overfølsom overfor input lag, men det her er godt nok slemt. I en sådan grad at det pt. reelt er uspilleligt :(

EDIT: Gunbarich kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har købt det.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 03/08-17 13:23 
Damn. Ved ikke hvor jeg havde idéen fra, men jeg troede det var endnu en Hamster-udgivelse, for de plejer jo at være til at stole på mht. emulerede arcade ports.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/08-17 13:28, rettet 03/08-17 13:29 
Forresten har Switch også Blazing Star og Last Resort, så hvis man savner shooters på sin Switch, så er det et godt sted at starte. :) Dog ingen tate af åbenlyse årsager.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Username
Password
Remember me