X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Heart of Gaming arcade i London/Croyden


Svar
3of193of19Skrevet 25/07-17 17:35 
Fik lige sendt denne artikel fra en kammerat.
Det ser ud til at der er nogen der har fået fat i en del af de gamle maskiner fra Trocadero Funland og har åbnet en arcade i et shopping center i Croyden (sydligt/forstad London).
Som i de gode gamle Sega World dage er maskinerne sat til Free Play når man har betalt entre.
De holder også turneringer af forskellig art.
Lyder i hvert fald som et sted der skal besøges ved næste tur til Londinium.

Facebook side:
https://www.facebook.com/TheHeartOfGaming/

Link...
WehnerWehnerSkrevet 25/07-17 19:40 
I SEGA World var der nu ikke free play, da jeg boede derovre, men bortset fra det, er det da et ret godt initiativ. Selvom jeg ville foretrække det med traditionel betaling.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 25/07-17 21:49 
Sega Joypolis i Tokyo kan anbefales. Alle de fede store kabinetter og de er sat på freeplay. Der er også 4D biografer og andet sjovt. Entre dækker det hele.

Der er endda også en Typing of The Dead maskine.
3of193of19Skrevet 26/07-17 16:48 
Det er også mange år siden at jeg var i SEGA World i London med Freeplay. Jeg husker at have spillet Virtua Fighter 3 dengang så mon ikke det var tilbage i 97 eller deromkring. Fed stemning, masser af folk, otte-spiller Daytona USA med livekommentator, det var tider!
Husker jeg blev super skuffet da jeg var der igen et år eller to senere og der ikke var free play længere.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig