X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken konsol bruger du mest?


Svar
--Skrevet 14/07-17 09:37 
Selvom jeg nyder at samle til de fleste platforme, afspejler det langt fra de maskiner som jeg rent faktisk bruger min gamingtid på.

Jeg har over de seneste år dokumenteret de spil som jeg jævnligt får gennemført og er i den forbindelse nået frem til, at det primært er min PS4 som jeg får gennemført flest spil på. Her er det siden nytår 2015 blevet til 50 titler. Jeg har lavet en video omkring dette som kan ses her:

https://www.youtube.com/watch?v=XoEjAhzQb7Y

Hvordan står det til hos jer andre her på P:R? Oplever i også, at det ikke nødvendigvis stemmer overens med hvilke maskiner i samler til og hvilke maskiner i bruger mest når der skal spilles? Er det primært nyere maskiner i bruger mest, eller går der mere retrogaming i den?
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 14/07-17 09:55 
Primært PS4 her. Det er den jeg køber mest til og den jeg spiller mest på. Hvilket jo giver mening så :-)

Det med at samle på spil bare for at have dem stoppede jeg med for flere år siden. Jeg indså de bare optog plads jeg ikke havde.
SumezSumezSkrevet 14/07-17 10:09 
NES
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 14/07-17 10:22 
Xbox 360

Har 80+ titler på disc og over 100 på XBLA. Tror jeg har 25 titler i konstant rotation på den konsol så jeg køber faktisk ikke ret meget til min ps4
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-17 10:27, rettet 14/07-17 10:49 
Det er faktisk blevet meget delt mellem PS4, PC og XO som generationen er skredet frem. Brugte slet ikke XO i starten, men efter bagudkompatibilitet er kommet til, har jeg alligevel fået spillet måske 25+ spil på den. PS4 har altid en del eksklusiver, jeg har lyst til at spille (EDF5 snart!), mens PC bliver brugt mest til mindre titler og enkelte AAA multiformat udgivelser for 60fps.

I øjeblikket er jeg i gang med N. Sane Collection og Wipeout på PS4, Left 4 Dead 2 og Dungeon Siege 3 på XO og Wild Guns Reloaded og Earth Defense Force 4.1 på Steam. Har tit på den måde gang i flere spil af gangen.

Med retro og Nintendo systemer venter jeg tit til jeg har samlet en lille stak spil, jeg vil i gennem og spiller så det hele på en gang. Det er systemer der er sluttet til korte perioder af gangen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/07-17 13:01 
Helt klar ps4
Xbox er kun til exclusive, og der ved vi hvor slow de er lige nu, med at smide spil ud til den.

Bruger min snes mere end de andre. (Ud over ps4)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
GreaseballGreaseballSkrevet 14/07-17 13:57 
Gamer mest på xboxOne pt. Selv om jeg har en PS4pro, Switch osv. Så de mere til exclusive titler. Fortrækker xbox kontrolleren, så derfor det den der bliver spillet mest på lige pt.
Har fået en kraftigere PC nu. Men er ikke så meget inde i PC spil udgivelser. Det mest indie spil og half life modes ^^;
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-17 18:15 
For tiden er det klart Switch der er blevet brugt mest. Kan slet ikke få armene ned over den maskine :) Ellers er det mest PS4.

Xbox One er lidt min skraldekonsol. Køber kun det overskydende eksklusive snas til den når det ryger på bud. Halo Wars 2 til 29kr er et meget godt eksempel. Det er da altid noget at gennemsnitspriserne jeg har betalt for Xbox One-titler er omkring 100kr når jeg stort set aldrig bruger den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/07-17 18:26 
Klart PS4 for tiden, bedste og bredeste udvalg af nye titler har gjort den til en tidsrøver.

I år har fordeling været cirka...
70% : PS4
15% : C64
7% : Switch
7% : Diverse - MD og lidt 8/16bit emulation via SHIELD tv.
1% : XB1

Switch får garanteret mere kærlighed til oktober. XB1 måske også når XB BC kommer, eller er der nul eksklusivt på platformen at se frem til.
JmogJmogSkrevet 14/07-17 20:01, rettet 14/07-17 20:04 
Nu jeg tænker over det har jeg nok brugt næsten lige så meget tid på min Switch siden den udkom som PS4 de sidste tre måneder. Først en masse timer i Zelda og da jeg blev træt af det startede mit Puyo Tetris misbrug. Jeg tager ofte en time før sengetid. Tetris Endurance mode burde forbydes ved lov. Det eneste der stopper mig er når mine arme begynder at sove (ligger altid ned og spiller det).
JmogJmogSkrevet 14/07-17 20:06 
Shit. Tjekkede lige mine stats. 75 timer i Zelda. 85 timer i Puyo Tetris.
enfenenfenSkrevet 14/07-17 20:20 
Min PS3 og Xbox 360 er pakket sammen, og har ikke været brugt siden, jeg startede min første PS4 op. I dag har jeg skiftet til en PS4 Pro.
What is the Matrix?
KamekKamekSkrevet 14/07-17 20:51 
Jmog>
Shit. Tjekkede lige mine stats. 75 timer i Zelda.

That's nothing ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
JmogJmogSkrevet 14/07-17 21:19 
Jeg ved det. Jeg er også kun halvvejs i spillet :-)

Det var mere Puyo Tetris tiden jeg var overrasket over. Det er godt nok også et fremragende spil.

Tjekkede lige mine stats i Overwatch (PS4): 195 timer.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/07-17 21:31 
World of warcarft : 127 dage
Mellem 2006-2008 :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 14/07-17 22:15 
Jmog>
Det var mere Puyo Tetris tiden jeg var overrasket over. Det er godt nok også et fremragende spil.

Jeg tror jeg skal være lettet over at man ikke kan se samlet spiltid i Tetris The Grand Master... Hvis det tæller som en konsolspil ville det nok tage præmien hos mig i forbindelse med den her tråd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig