X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

SNES Classic fra Nintendo


Reply
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 18:37 
Så blev den annonceret . og Star Fox 2 er med.

The Super Nintendo Entertainment System: Super NES Classic Edition has the same look and feel of the original system – only smaller – and comes pre-loaded with 21 incredible games:

Contra III: The Alien Wars™
Donkey Kong Country™
EarthBound™
Final Fantasy III
F-Z... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
397 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Reply
SumezSumezSkrevet 30/06-17 14:13, rettet 30/06-17 14:14 
slk486>
Så du er enig i, at de begrænser oplaget med vilje - altså kunstig knaphed?

Ja det gør de åbenbart. Du fik ret. Det giver stadig ikke meget mening for mig at de ikke vil tjene penge på mini-konsollerne, men deres endgoal er åbenbart meget større.

Jeg tror dog stadig ikke på at Nintendo kunne have forudset HVOR stort NES Mini'en ville blive. Det var mere forudsigeligt i denne omgang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-17 14:15, rettet 30/06-17 14:15 
Beano>

Dét blir 1000. Bare tænk hvad det må koste at genskabe de elendige controllers :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 30/06-17 14:16 
Er der ikke noget med, at N64'eren er væsentligt tungere at emulere?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 30/06-17 14:18 
End NES og SNES, jo men ikke værre end en billig RPI kan gøre det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-17 14:20 
Hardwaren skal i hvert fald udskiftes. NES mini er svjv. ikke i stand til at emulere N64 ordentligt. Har ikke prøvet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 30/06-17 14:23 
Nej, den bliver blot lidt dyrere at fabrikere :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-17 14:27 
Jep :) Hvis de fortsætter samme trend med at bruge Wii-controllers (hvilket jeg håber), så vil man med ret stor sikkerhed kunne spille N64-spil med en Wii Classic Controller i stedet, som vil være en forbedring IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 30/06-17 15:00 
Beano>
End NES og SNES, jo men ikke værre end en billig RPI kan gøre det.

Jeg læste ellers, at selv sådan en BlackBerry Pie ikke kan gøre det ordentligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-17 15:05, rettet 30/06-17 15:05 
"Ordentligt" er nok et vidt begreb når det gælder emulation. Der bliver taget enormt mange smutveje og hovsaløsninger når man bruger de fleste emulatorer. Skal man f.eks. emulere en NES 100% kræver det en pænt kraftig PC.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 30/06-17 15:14 
Naiera>
Jeg læste ellers, at selv sådan en BlackBerry Pie ikke kan gøre det ordentligt.

Software problem at den ikke kan emulere alle titler 100%. Nintendo behøver kun tweake emulatoren i N64 Classic Mini til at afvikle de 20-30 titler de bestemmer sig for.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-17 15:25 
Jeg tror ikke en N64 vil have over 20 spil. Hvis de kun nøjedes med 20 spil fra SNES som har virkelig mange kvalitets-titler, så tror jeg de vil få svært ved at udvælge samme antal på N64. Jeg har faktisk svært ved at se hvad der skulle være på ud over Nintendos egne spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/06-17 15:44 
Jeg har også tænkt lidt over en N64 mini og hvad jeg lige kunne finde på at jeg syntes der skulle være er:

Operation Winback
Blast Corps
Sin & Punishment
Robotron 64
Dezaemon 3D
Mace: The Dark Age
Puyo Puyo Sun 64
Cruis'n U.S.A (og/eller World)
Hybrid Heaven
Ogre Battle 64

måske også Turok... bare sådan for chock faktoren :D
quadquadSkrevet 30/06-17 17:52 
Nu også på franske Amazon.
XiwanaXiwanaSkrevet 30/06-17 18:38 
1.300,- i elgiganten
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 30/06-17 22:49 
Facepalm, facepalm, facepalm...
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 01/07-17 02:03 
Nintendo er altså virkelig nogle dumme svin, uanset at mange ser på dem som de små, søde gamervenner ved siden af onde Sony og endnu ondere Microsoft.

Hvis man endelig vil lave sådan noget her begrænset, så er det mindste, man kan gøre, at annoncere den som limited edition. Og ja, tak for spørgsmålet, jeg er stadig bitter over, at jeg ikke fik en NES mini til retail.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-17 02:17 
Jeg skal nok smide dig en PM hvis jeg ser nogle butikker få flere på lager som Bilka gjorde sidste måned :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 01/07-17 02:30 
Meget gerne :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 01/07-17 06:37, rettet 01/07-17 06:37 
Man skal være sindssyg hurtig (!!!) hvis Bilka eller en anden forhandler får flere på lager. Vi taler minutter før de er udsolgt, så det skal nærmest været en auto sms-notifikation som får fat i interesserede købere. Især når de lortespasserbutikker ikke har max en vare pr. køber. Så kommer der et fjols og rydder lageret med 40 køb.

Jeg opdagede det via et link i en FB gruppe, skyndte mig at bestille en (sad faktisk i en Rød Billet bus mod Odense), og så sendte jeg linket til en ven på sms.

Fem minutter efter skrev han "udsolgt".
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-17 06:58 
Inde på retro facebook siden er der ca 3-4 til salg om ugen.
Start pris 600-1000kr
Har ikke set hvad de ender på?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 01/07-17 07:02 
De ender på cirka 1100 - 1200kr. Folk vil ikke give mere.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 01/07-17 12:14 
Wehner>
Hvis man endelig vil lave sådan noget her begrænset, så er det mindste, man kan gøre, at annoncere den som limited edition.

Det har de stort set også gjort. De har udtalt at de ikke har nogen planer om at producere den efter 2017.

Så reelt har de lagt en ordre hos Foxconn på x antal enheder og ikke mere. Det virker som om formålet ikke er profit (selvom de helt klart får profit) men snarere "brand building".

Det virker næsten Apple-agtigt. De vil få deres produkter til at fremstå ekstremt eksklusive. Det er dog stadig en besynderlig måde at tjene penge på.
NaieraNaieraSkrevet 01/07-17 12:33 
Apples produkter kan man i det mindste købe, selvom man går glip af det første rush.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 01/07-17 12:35 
Ja, det synes jeg også gør en ret stor forskel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-17 12:59 
Jmog>
De vil få deres produkter til at fremstå ekstremt eksklusive. Det er dog stadig en besynderlig måde at tjene penge på.

Jeg tror bestemt at det smitter af på alle deres andre produkter også, ikke kun Mini-konsollerne. Og derfor tjener de kassen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 01/07-17 13:05 
Wehner>
Ja, det synes jeg også gør en ret stor forskel.

Hæhæ :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Mes1983Mes1983Skrevet 01/07-17 20:09 
Konsolkongen>
Jeg tror bestemt at det smitter af på alle deres andre produkter også, ikke kun Mini-konsollerne. Og derfor tjener de kassen :)

Tror desværre ikke helt det fungerer sådan i praksis.
Jeg kender ingen i min omgangskreds, og heller ikke blandt mine elever på det handelsgymnasium jeg arbejder, der pt ejer en Switch. Men der er derimod mange der gerne ville have fingrene i nes classic eller snes classic, som vi har diskuteret måtte komme.

Om det så stadig forholder sig sådan her til jul, når Nintendo uden tvivl sætter stort ind på at pushe Switch med Mario, vil tiden vise.
Men tror nu det ville være en bedre strategi for Nintendo, hvis de sørgede for at der var nok på lager, så interesserede kunne få fat i den. Og den vej igennem nå ud til forbrugernes bevidsthed, og dermed mindre dem om, at Nintendo stadig laver fede maskiner med gameplay der holder.

Men måske tager jeg fejl og Nintendo har fat i noget, som desværre mest gavner grådige videresælgere.
JmogJmogSkrevet 01/07-17 20:29 
Jeg ville bedre kunne forstå den begrænsede tilgængelighed hvis de efter oplaget var solgt, gjorde de samme spil tilgængelige i Virtual Console på Switch. Jeg ville med glæde betale samme pris for en pakke med de spil til min Switch. Det ville også være billigere for Nintendo/større profit end at sælge mig en SNES Classic.

De gjorde det bare ikke med NES Classic...
Bede-xBede-xSkrevet 01/07-17 21:21, rettet 01/07-17 21:22 
Er alle NES Classic spillene ikke ude på Wii eller Wii U? Er det ikke bare et spørgsmål om tid, før virtual console kommer til Switch? Det ville jeg da gætte på.

Håber stadig på en digital Star Fox 2 udgivelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 01/07-17 22:23 
Jo, jeg tror de alle er på Wii og Wii U VC. Det er besynderligt at VC ikke eksisterer på Switch endnu. Tekniske problemer tror jeg ikke på. Det mest sandsynlige begynder efterhånden at være at der slet ikke kommer VC på Switch. Istedet bliver deres online abonnement, der inkluderer mulighed for at downloade klassiske spil i abonnementsperioden, den eneste måde at kunne spille NES og SNES spil på den. Djævelsk smart, hvis det er planen. Med stort nok udvalg ville jeg være fristet.
JmogJmogSkrevet 08/07-17 12:38 
Var lige forbi Gamestop Fisketorvet og forudbestille en SNES Mini. 69 har forudbestilt den i den forretning alene. Jeg var nummer 1 da jeg forudbestilte NES Mini.

Jeg regner ikke med at få den på launch hvis overhovedet nogensinde :-D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-17 13:03 
Burde du ikke netop være sikker når nu har bestilt som nummer 1?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 08/07-17 18:28 
Øh, jeg er nummer 69. Det var NES Mini hvor jeg var nummer 1.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-17 01:04 
Tal.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/07-17 01:49 
What?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-17 14:51 
Jeg var nok godt lakket til da jeg skrev. Jeg tror jeg syntes at tal var svære. Sorry :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/07-17 15:53 
Ah, helt ok :-)

Jeg syntes også det pludselig var pænt kortfattet.
ResizeResizeSkrevet 22/08-17 23:27, rettet 22/08-17 23:28 
Faldt lige over dette link. Et indblik i hvad vi kan forvente os:
Forudbestilte selv én fra dag 1, nu hvor jeg alligevel har NES Classic :)


SNES Classic
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/08-17 17:37 
Darkbeat>
Jeg har også tænkt lidt over en N64 mini og hvad jeg lige kunne finde på at jeg syntes der skulle være er:

Operation Winback
Blast Corps
Sin & Punishment
Robotron 64
Dezaemon 3D
Mace: The Dark Age
Puyo Puyo Sun 64
Cruis'n U.S.A (og/eller World)
Hybrid Heaven
Ogre Battle 64

måske også Turok... bare sådan for chock faktoren :D

En N64 Mini med disse 15 spil ville godt nok gøre mig yderst glad og tilfreds! :)

Super Mario 64
Legend of Zelda: Ocarina of Time
Legend of Zelda: Majora's Mask
GoldenEye 007
Perfect Dark
Mario Kart 64
Diddy Kong Racing
Mario Party
Banjo-Kazooie
Conker's Bad Fur Day
Paper Mario
Donkey Kong 64
Star Fox 64: Lylat Wars
Super Smash Bros.
Jet Force Gemini
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 23/08-17 17:44 
Det er en konsol, hvor det er forholdsvis overskueligt at lave listen. Hvis jeg tilføjer:

Banjo-Tooie
Mystical Ninja - Starring Goemon

Er vi ved at være der. Darling:

Gauntlet Legends
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 23/08-17 18:34 
Conker og Goldeneye tror jeg er udelukket, desværre. Conker pga indhold med høj PG-rating og Goldeneye pga rettighedshelvede.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/08-17 19:28, rettet 23/08-17 19:31 
Wehner>
Det er en konsol, hvor det er forholdsvis overskueligt at lave listen. Hvis jeg tilføjer:

Banjo-Tooie
Mystical Ninja - Starring Goemon

Er vi ved at være der. Darling:

Gauntlet Legends

Banjo-Kazooie + Banjo-Tooie virker lidt urealistisk, men ville selvfølgelig være fedt :)

Jmog>
Conker og Goldeneye tror jeg er udelukket, desværre. Conker pga indhold med høj PG-rating og Goldeneye pga rettighedshelvede.

Har du desværre nok ret i :(
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 23/08-17 19:28, rettet 23/08-17 19:29 
@jmog->

Helt sikkert. De to Rare-shooters behøver nu heller ikke være der for min skyld :p De skal spilles remastered i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-17 19:45 
10fps ftw!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/08-17 10:25 
I må god smide et link, hvis i set den til 1000kr og ned af.
I preorder eller køb nu. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 24/08-17 10:30 
Preorder pris er vel stadig vejledende indtil forhandlerne kender den reelle pris - eller de aftaler internt hvor mange penge de skal pumpe ud af den.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/08-17 10:36, rettet 24/08-17 10:38 
Jeg skrev til Bergsala i sidste uge. De kører ikke med vejledende priser påstår de. Så I skal nok ikke regne med at butikkerne sænker priserne. Det vil sige at vi kommer til at give mere end den dobbelte pris i forhold til Amerika. Forbandet svineri :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 24/08-17 10:38 
Så hvad...? Jeg har bestilt min hos Webhallen for 668kr., og har ikke fået andet info. Frygtede at de ville hæve prisen betragteligt...
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/08-17 10:39 
Der er du godt nok heldig så. Gamestop siger stadig 1200kr for deres :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 24/08-17 13:40, rettet 24/08-17 13:40 
SNES Classic fra Nintendo
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
397 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me