X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SNES Classic fra Nintendo


Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 18:37 
Så blev den annonceret . og Star Fox 2 er med.

The Super Nintendo Entertainment System: Super NES Classic Edition has the same look and feel of the original system – only smaller – and comes pre-loaded with 21 incredible games:

Contra III: The Alien Wars™
Donkey Kong Country™
EarthBound™
Final Fantasy III
F-ZERO™
Kirby™ S... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
397 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 18:37 
Så blev den annonceret . og Star Fox 2 er med.

The Super Nintendo Entertainment System: Super NES Classic Edition has the same look and feel of the original system – only smaller – and comes pre-loaded with 21 incredible games:

Contra III: The Alien Wars™
Donkey Kong Country™
EarthBound™
Final Fantasy III
F-ZERO™
Kirby™ Super Star
Kirby’s Dream Course™
The Legend of Zelda™: A Link to the Past™
Mega Man® X
Secret of Mana
Star Fox™
Star Fox™ 2
Street Fighter® II Turbo: Hyper Fighting
Super Castlevania IV™
Super Ghouls ’n Ghosts®
Super Mario Kart™
Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars™
Super Mario World™
Super Metroid™
Super Punch-Out!! ™
Yoshi’s Island™
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 18:39 
SNES Classic fra Nintendo
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 26/06-17 18:40, rettet 26/06-17 19:12 
Er godt nok en god slat klassikere, hvis man ikke har haft SNES før og Star Fox 2 gør den attraktiv for os andre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 18:40 
Jeg skal huske at forudbestille denne gang, selvom jeg har det meste (modsat sidste gang :)).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/06-17 18:48 
Køber osse , men ikke af retard-reseller
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-17 18:49, rettet 26/06-17 18:50 
Det er godt nok en vild samling spil.

Går ud fra at den får et andet design i EU og JAP.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 26/06-17 18:51, rettet 26/06-17 18:52 
Ja: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1397425
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 18:55 
Her i pænere version:

SNES Classic fra Nintendo
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 26/06-17 18:55, rettet 26/06-17 18:59 
Er der en pris cirka? og hvonår den lander her i dk?
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-17 18:57 
Wehner>
Her i pænere version:

SNES Classic fra Nintendo

Fake? Undrer mig hvis controller-portene ikke er de samme som på NES mini. Jeg tænker de bruger præcis samme hardware.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 18:59 
Tror du ikke de prioriterer, at det ser autentisk ud?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-17 19:01 
Det gjorde de ikke på NES mini :) Controllerne der var bare Wii Classic controllere. Og siden de allerede har lavet SNES-style Wii-controllers var det oplagt at bruge de samme her.

Men måske hardwaren er markant anderledes denne gang, for at omgå piratkopieringen med NES'en?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 19:06 
Godt spørgsmål...

Det måtte godt have været Super Street Fighter #cammy, og FFII måtte også gerne have været med. Men sådan kan man jo blive ved. Og hvis man rent faktisk bliver ved, så måtte det også gerne have været Secret of Mana 2 i stedet for Star Fox 2 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 26/06-17 19:08 
Er kommet op på Nintendos egen side nu:

https://www.nintendo.co.uk/Misc-/Nintendo-Classic-Mini-Super-Nintendo-Entertainment-System/Nintendo-Classic-Mini-Super-Nintendo-Entertainment-System-1238330.html?utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=SNESMini%7CAnnouncement%7Cw26
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-17 19:10 
Jeg synes det er alt for sejt at Star Fox 2 endelig får en officiel udgivelse, også selvom jeg ikke er super vild med serien.

Jeg havde gerne set enten Donkey Kong 2 eller 3 i stedet for etteren, da folk siger at de er bedre.
Jeg er glad for at de ikke valgte almindelig langsomme Street Fighter II, det er uspilleligt sammenlignet med de senere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 19:14 
Det er den bedste version af SFII på det system. Super-udgaven er bare lidt en darling her :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 26/06-17 20:38 
Preorder live på Amazon uk

https://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B071G84PFQ/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&linkCode=sl1&tag=jd-gen-uk-21&linkId=1867542f720c800945fb10b7ea2e0181
j/k
millenniummillenniumSkrevet 26/06-17 20:42, rettet 26/06-17 20:42 
Seriøst god spil-samling - selvom jeg i forvejen har de fleste af dem :-P
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 26/06-17 21:35 

og udsolgt, LOL
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 21:41 
Ja, jeg har skrevet mig op til at modtage en mail, når den er klar. Mon hoarderne har bestilt lager?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 26/06-17 21:54 
Nok endnu mere end med NES udgaven. Håber bare at Nintendo denne gang producerer en RØVFULD maskiner så de scalpere får lov til at brænde inde med maskinerne.
slk486slk486Skrevet 26/06-17 22:41 
Wow :O

Fandme hurtigt !
j/k
BeanoBeanoSkrevet 26/06-17 22:46 
Det ligner helt det samme stunt som med NES maskinen, hvorfor skulle de gøre det anderledes?
slk486slk486Skrevet 26/06-17 22:48 
Denne gang ved skalpersne bare, at de kan tjene kassen på forhånd.
j/k
spectrespectreSkrevet 26/06-17 22:57 
Nintendo har intet lært. Det er samme historie gang på gang.

Hvis der havde været Chrono Trigger, Tetris & Dr. Mario og Zombies så ville det have været perfekt for mit vedkommende, men man kan jo ikke få alt :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 26/06-17 23:04, rettet 26/06-17 23:05 
Kigger atter på listen, og synes seriøst der mangler (mindst) én shooter.

UN Squadron, Super R-type eller bedst af alt Axelay....?

Den gamle Mario Kart kan jeg heller ikke rigtigt længere få armene op over. Der er kommet for mange andre bedre versioner efterfølgende.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 23:05, rettet 26/06-17 23:22 
R-Type måtte gerne have været der.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 26/06-17 23:13 
Du mener R-Type 3 og Super Aleste (aka Space Megaforce aka en af de bedste 16bit shooters overhovedet) :)

Desværre er det ikke noget der sælger maskiner nu om dage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 26/06-17 23:30 
Ja, R-Type 3 havde været cool :)
j/k
3of193of19Skrevet 26/06-17 23:30, rettet 26/06-17 23:31 
Nintendo siger de vil producere flere maskiner en med NES classic, men fordi scalperne tjente kassen med NES, har de sikkert dækket sig ind, hvilket ophæver de ekstra maskiner Nintendo måtte have planer om at producere :(

Og derudover vil der sikkert generelt være flere folk der er interesseret i en SNES Classic en NES Classic.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/06-17 23:43 
Ville gerne have en, men satme ikke hvis de kun bliver at finde hos resellers... Så hellere sortere min sokkeskuffe, iført køkkenluffer.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 26/06-17 23:48 
Hvad tror I odds for at få den er, hvis man går ind til sin lokale Games Top?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 27/06-17 00:01 
Det er vel umuligt at gætte på, før man ved hvor mange der kommer til Danmark.

Gad godt at vide, hvor mange der blev produceret, for hvis det er begrænset burde de da sætte prisen op og bløde samlere for lidt mere. Jeg tror, jeg springer over den, da det kun er Star Fox 2 som er interessant for mig. Forhåbentlig kommer det en gang i en digital udgave også..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 27/06-17 00:04, rettet 27/06-17 00:05 
Konsolkongen>
Jeg havde gerne set enten Donkey Kong 2 eller 3 i stedet for etteren, da folk siger at de er bedre.

Fuldstændig utvivlsomt. Det er helt underligt at serien har fået den klassikerstatus den har primært på baggrund af 1'eren, som helt ærligt ikke er voldsomt godt. Men 2'eren er faktisk overraskende bundsolid.

Men alene det faktum at Contra 3, Super Ghouls n Ghosts og Final Fantasy 6 er på den her maskine gør den til et must-have for folk som ikke gider have en rigtig SNES, en Wii... eller en Wii U (lidt sært, men den slags folk findes vel et eller andet sted) - det er tre af verdens allerbedste spil lige der.

Super Metroid, Mega Man X og Zelda 3 er vel også udmærkede uden at være prangende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 27/06-17 00:12 
På trods af manglende Chrono Trigger vil jeg rigtig gerne have en, men der er sgu grænser for, hvor meget jeg har lyst til at betale.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/06-17 00:17 
Wehner>
Hvad tror I odds for at få den er, hvis man går ind til sin lokale Games Top?

Meget høj hvis du forudbestiller. Utrolig lille hvis du ikke gør.

Jeg har altid fået de Nintendo LE'er jeg har forudbestilt i den lokale GamesTop, men ofte har de netop kun fået til dem der forudbestilte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 27/06-17 00:22 
Jeg tænkte netop at forudbestille. Er lidt ærgerlig over, at jeg ikke fik den NES, fordi jeg tøvede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 27/06-17 00:28 
Hvis bare de får den hos GamesTop, så ville det være fint.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 27/06-17 00:40 
Jeg håber virkelig at Nintendo producerer en overflod af den her bare så alle scalperne står med en lang næse. Det ville ikke give mening for dem at gøre andet. De har opbygget hype med NES-udgaven, nu skal der høstes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 27/06-17 02:30, rettet 27/06-17 02:31 
Wehner>
Det måtte godt have været Super Street Fighter

Den japanske version har Super Street Fighter II:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1397652
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 27/06-17 04:10 
Fed samling spil. Det vigtigste spørgsmål og dealbreakeren for mig er dog: Hvor lange er controllerkablerne?
JmogJmogSkrevet 27/06-17 04:18 
Sumez>
Jeg håber virkelig at Nintendo producerer en overflod af den her bare så alle scalperne står med en lang næse.

Nope. Nintendo har udtalt, at de indtil videre kun har planer om at producere den i 2017. Uanset om de ændrer mening eller ej, så er sådan en udmelding nok til at få efterspørgslen til at eksplodere.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/06-17 06:47 
Jmog>
Fed samling spil. Det vigtigste spørgsmål og dealbreakeren for mig er dog: Hvor lange er controllerkablerne?

De skulle vist være to fod længere end NES Mini kablerne var. Ved dog stadig ikke om det nærmer sig en status af optimal, selv med de ekstra 60-66 centimeter kabel.



- Jeg kom i tanke om, at jeg har et 500 kroners gavekort til Gamestop fra min fødselsdag (tak, chef <3)
Så jeg burde nok hoppe et smut forbi nærmeste butik ved lejlighed, og høre om det er muligt at smide en forudbestilling. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 27/06-17 07:01 
To fod længere, det var positivt. Så begynder det jo at være brugbart :-)

Prisen er i øvrigt 80 dollars, så den er lidt dyrere end Nes Mini, men der er i det mindste en ektstra controller med her.
GreaseballGreaseballSkrevet 27/06-17 09:33 
Nogen der ved hvor man kan forudbestille en?
JmogJmogSkrevet 27/06-17 10:08 
Gamestop. Du kan altid bestille nyt hardware der. Men regn med de nok højst får et par stykker per forretning.
millenniummillenniumSkrevet 27/06-17 10:40 
Wehner>
R-Type måtte gerne have været der.

Tjaa, Super R-Type er den mest "klassiske" shooter til SNES, men har også problemer med slow-down når der er for mange sprites, fordi det var kodet tidligt i SNES generationen. Axelay derimod .... jeg har ikke prøvet alle shooters til SNES, men har heller ikke prøvet et som var bedre end Axelay.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 27/06-17 11:28 
Ser ud til webhallen.dk stadig har preorders tilgængelig

https://www.webhallen.com/dk-da/spil/ovrigt/270730-nintendo_basenhet-snes_classic_mini_edition&atcl=search:result
j/k
millenniummillenniumSkrevet 27/06-17 11:33 
Tak, for at undgå fremtidig maveirritation, har jeg forudbestilt en. Så håber jeg Webhallen kan stå inde for deres lager, når vi når dertil.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 27/06-17 12:36 
De ved med 700% garanti endnu ikke hvor mange de får. Gamestop fandt først ud af det et par dage før release af NES Mini.

Hvis i vil være sikre på at få en, så vil en webshop være det mest usikre bud.
397 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig