X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SNES Classic fra Nintendo

Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/06 18:37 
Så blev den annonceret . og Star Fox 2 er med.

The Super Nintendo Entertainment System: Super NES Classic Edition has the same look and feel of the original system – only smaller – and comes pre-loaded with 21 incredible games:

Contra III: The Alien Wars™
Donkey Kong Country™
EarthBound™
Final Fantasy III
F-ZERO™
Kirby™ S... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
SumezSumezSkrevet 17/10 14:31 
Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal stå under "L". Jeg kan forstå det på en automatisk genereret liste, men i et manuelt organiseret spilbibliotek? Jeg ville altid sætte Zelda 2 mellem 1'eren og 3'eren, men det er måske bare mig.
Ville det virkelig være din første indskydelse at lede efter et Zelda-spil under L? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
millenniummillenniumSkrevet 17/10 14:52 
Gad vide om de har haft samme diskussion internt hos Nintendo?? :-D
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10 15:27 
Sumez>
Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal stå under "L". Jeg kan forstå det på en automatisk genereret liste, men i et manuelt organiseret spilbibliotek? Jeg ville altid sætte Zelda 2 mellem 1'eren og 3'eren, men det er måske bare mig.
Ville det virkelig være din første indskydelse at lede efter et Zelda-spil under L? :)

Ja. Jeg kommer heldigvis heller aldrig til at eje toeren, så det er intet problem ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 18/10 10:15 
Det kan godt være at den SNES Classic ikke trækker så meget - men det gør til gengæld den SNES edition af 3DS. Selvom jeg allerede har en (og den koster endnu mere).
The medium is the message.
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig