X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ubisoft E3 2017 konference


Svar
JmogJmogSkrevet 12/06-17 22:17, rettet 12/06-17 22:20 
Glemte at oprette tråden. Sorry!

Youtube officiel stream:
https://youtu.be/UKXDIp3bm4s

Giantbomb:
https://youtu.be/c7hNESpJ-8c
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 13/06-17 08:53, rettet 13/06-17 08:54 
Ved godt nok ikke hvad jeg skal synes om den der BG&E2 ting :S
Oh well, Michel Ancel er stadig med, så man kan vel bare håbe på at resultatet bliver så uskadt som muligt.

Bede-x>
Wehner: Ja, det er en god ide. Mange har også efterspurgt et rent pirat spil oven på Black Flag.

Men Skulderben er nærmest udelukkende online så vidt jeg kan se fra det de har fremvist!? Synes det ser ret "fladt" ud når man ser det ingame. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-17 10:17 
Det bliver nok desværre vilkårene frem over. De har sagt gentagne gange, at de vil udgive færre nye titler, end de plejer og i stedet fokusere på deres i forvejen kendte franchises, mens de vil arbejde på så vidt som mulig at gøre deres produktioner til games as a service. Mindre historie content da det typisk er dyrt og kun opleves få gange, og mere grinding/fragging, der kan genbruges uendeligt. Der var en række fine slides, om hvor dårlig player recurring investment var ved solo centriske spil, modsat multi centriske (deres ord) ifm sidste financial call og interviews med deres top folk fortæller samme historie. Hvilket ikke er anderledes, end det vi hører fra de andre AAA udviklere.

Så selvfølgelig er BG&E2 online fokuseret og naturligvis har deres nye pirat spil ikke en offline mode (overrask mig gerne, Ubi).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/06-17 11:44 
Jeg var begejstret da Skull & Bones blev nævnt pga. AC4, men hvis det er online-only søslag og ikke mere (?), kan det vist være lige meget :/
WehnerWehnerSkrevet 13/06-17 11:57 
Ja, begejstringen fortog sig også ret hurtigt her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 13/06-17 12:04 
Ja, desværre - allerede ved "shared world" eller hvad de kaldte det :/
j/k
WehnerWehnerSkrevet 13/06-17 12:11 
Jmog>
Wehner>
Hvis man både skal spille Destiny 2, Anthem, BG&E2 osv., så får man sin sag for.

Destiny 2 - 2017
Anthem - tidligt 2019 (annonceres til 2018 men forsinkes)
BG&E2 - 2020

Det går nok lige :-)

Du har ikke rigtig spillet den type spil på end-game-niveau, vel? ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
EltanEltanSkrevet 13/06-17 12:19 
Havde han ikke WoW end game erfaringer, det må da alt andet lige gøre ham mere kvalificeret til at udtale sig om emnet.
WehnerWehnerSkrevet 13/06-17 20:53 
Det kan jmog sikkert helt fint svare på selv, hvis han har lyst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 14/06-17 00:05 
Jeg har aldrig spillet et MMO. Eller... medmindre man kalder Destiny et MMO. Det er det vel egentlig tildels. Jeg gennemførte alle missionerne i launch Destiny og blev derefter træt af at alle "missionerne" der derefter kom reelt blot var nye tekst begrundelser for at gøre det samme en gang til.

For et par uger siden vendte jeg dog tilbage til det og spillede forfra. Har gennemført launchdelen igen plus House of Wolves og er nu godt igang med Taken King-delen. Kernegameplayet er super vanedannende og jeg elsker det visuelle design. Starter man med Destiny i dag er balancen mellem gentagelse og nyt langt mere spiselig end ved launch.

Men øhh, "end game". Jeg er ikke MMO spiller, så jeg ved ikke hvad der præcist ligger i udtrykket. Gameplayloop efter alt originalt indhold er gennemført?
SumezSumezSkrevet 14/06-17 00:09 
Ja, "end game" er sådan et udtryk for den ultimative form for tidsspilde et MMO kan lure dig ind i :P Undgå for alt i verden den slags, i hvert fald i dem hvor det involverer grinding.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/06-17 00:10 
Bede-x>
Så selvfølgelig er BG&E2 online fokuseret og naturligvis har deres nye pirat spil ikke en offline mode (overrask mig gerne, Ubi).

Der er ikke meget tvivl om hvorfor BG&E eksisterer: Ubi gav Ancel lov mod at han indkorporerer online. Rent singleplayer havde de aldrig givet ham lov til/financieret.

Bemærk at stort set deres eneste singleplayerfokuserede titler er kollaborationer med andre firmaer, hvor en eksisterende IP sikrer dem højt salg. Kingdom Battle og South Park.
JmogJmogSkrevet 14/06-17 00:11 
Sumez>
Ja, "end game" er sådan et udtryk for den ultimative form for tidsspilde et MMO kan lure dig ind i :P Undgå for alt i verden den slags, i hvert fald i dem hvor det involverer grinding.

Jeg hader at gentage gameplay for gentagelsens skyld, så ingen fare for det.
WehnerWehnerSkrevet 14/06-17 00:20 
Det mente jeg også nok.

Men ja - Destinys endgame starter der, hvor du er stoppet. Nightfalls, raids, specialmissioner efter exotic sværd osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/06-17 01:04 
Endgamer -
Er en spiller som mig selv, (det har ikke kun noget med grinding at gøre)
Hvis det er et mmo spil? Så raider jeg for at få det bedste gear i spillet.
Er det et fps spil? Så spiller jeg for at være den bedste i kill-rate.

Kort:
End-gamer er en, når han finder et spil han kan li? Unlocker han alt, finder det bedste gear, og gør sig god til spillet.

Det dårlig ved at være end-gamer (fra mig selv) er at man ikke får spillet mange spil. Men game tid kan være lige så høj, som hos folk der får gemmenført 15-25 spil om året.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 14/06-17 01:27 
Hmm, så er jeg vel en end-gamer i Overwatch. Målet er dog ikke at blive bedre, det er blot en sidebonus. Jeg spiller det igen og igen, fordi jeg synes det er sjovt. Der er dog en lille samlermentalitet, der kommer frem i mig, når jeg unlocker nye kostumer og emotes.

Rocket League har jeg også spillet et ugudeligt antal timer og vender jævnligt tilbage. Der er jeg dog fuldstændigt ligeglad med unlocks. Det er nok fordi jeg sætter pris på godt karakter/kostumedesign og (for mig) er en bil bare en bil.

Trials spillene er nok det der bedst rammer din definition. Der er målet for mig i de sværere baner 100% at blive bedre og bedre. Men kun til et vist punkt. Bedre end mine venner = jeg har vundet og så er yderligere forbedring kun interessant, hvis jeg er i nærheden af en rekord.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/06-17 09:59 
Er nok osse nemmest at snakke end game content, i mmo/rpg online spil.

I WoW , hvor jeg var klar til at raide hver uge, sad mine venner og stig 1 lv eller 2 om ugen. (De nået ikke til end game content i wow)

Det samme med destiny/the division/diablo. Osv....

end game content, er det som folk aldrig for set
Da det koster at man bruger noget tid på det, som at samle en flok til raids.
Destiny er et godt eksempel , hvor folk tog nogle strike og aldrig fandt 5 andre at køre end game content med. Og stoppet før spillet visse sig fra den bedste side.

Håber det giver mening :p
Det er hvad jeg kalder end-gamer.
(Spiller vider efter max-lvl)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig