X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Microsoft E3 2017 konference


Svar
JmogJmogSkrevet 11/06-17 00:29, rettet 12/06-17 00:27 
Konferencen starter klokken 23.

Youtube officiel stream:
https://youtu.be/dZ4GpE3c97U

Easy Allies:
https://www.twitch.tv/easyallies

Giant Bomb:
Se hele indlægget
128 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
SumezSumezSkrevet 12/06-17 08:13 
Opsummering til os der ikke fulgte med da jakkesættene stod på scenen - var der noget spændende på Microsoft's konference udover Ori 2 og The Last Night? Har prøvet at gennemsniffe tråden, men det er som sædvanligt svært at samle op på hvad folk egentlig snakker om. :)

Anthem ville se rigtig spændende ud (Lost Planet 4?) hvis det ikke var multiplayer.. eller Bioware :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/06-17 08:35 
Bede-x>
Original Xbox BC støtter discs og digitale licenser kører med over (der blev solgt nogle titler på 360):

Kæft hvor er det fedt. Håber de støtter online også, samt selvfølgelig at der er mange titler.

Enig, det er super fedt, men jeg vil se den generiske approach før jeg er overbevist.
j/k
slk486slk486Skrevet 12/06-17 08:36 
Sumez>
Anthem ville se rigtig spændende ud (Lost Planet 4?) hvis det ikke var multiplayer.. eller Bioware :P

Pænt enig :)
j/k
slk486slk486Skrevet 12/06-17 10:39 
Så RRP er officielt 3999,-

Ikke så galt.
j/k
3of193of19Skrevet 12/06-17 12:01 
slk486>
Bede-x>
Original Xbox BC støtter discs og digitale licenser kører med over (der blev solgt nogle titler på 360):

Kæft hvor er det fedt. Håber de støtter online også, samt selvfølgelig at der er mange titler.

Enig, det er super fedt, men jeg vil se den generiske approach før jeg er overbevist.

Da denne implementation af BC ikke var planlagt, kan der være mange legale problemer med at lade gamle spil køre på nye platforme. Hvis spillet feks indeholder licenseret musik, kan kontrakten have udspecificeret brug kun på Xbox eller Xbox 360, og så skal der genforhandles til brug på One. Muligvis er udgiveren gået bankerot osv.
Fremover vil det sikkert ikke være et problem længere, da MS sikkert har sikret sig retsmæssigt (ved at definere Xbox One som en software istedet for en hardware platform).
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-17 12:34, rettet 12/06-17 12:37 
Sumez>
Opsummering til os der ikke fulgte med da jakkesættene stod på scenen - var der noget spændende på Microsoft's konference udover Ori 2 og The Last Night?

Nej, til Playright folket som typisk vil have single player spil, var der ikke meget høj kvalitets. Der var en del service spil, hvor mange var kendte i forvejen, men meget lidt nyt fra deres egne hold (Forza 7 var det primære). Det meste der blev fremvist blev påhæftet en efterhånden broget eksklusivitets definition, i håbet om at få dem til at se mere eksklusive ud, selv om der reelt ingen eksklusive spil var på konferencen. Var også lidt skuffende at se så lidt fra fx Crackdown 3, Sea of Thieves, State of Decay 2 osv. Som har været længe undervejs, uden man egentlig har en fornemmelse af, hvor heldigt de vil falde ud. Håber vi ser mere gameplay i løbet af showet.

Sony pralede for nyligt med at de var foran 2-1 i USA, mindst 3-1 i europa og selvfølgelig mange til en i Japan. Løbet er kørt for nu og Microsoft kan ikke rigtig gøre noget for at ændre det, med mindre de investerer i et omfang, de ikke er villige til. Salgstalen lyder derfor på nyt hardware målrettet hardcore Xbox ejere og yderligere service fokusering (ikke kun på spilfronten, men også i form af bagudkompatibilitet/game pass/play anywhere osv). Ting der kan gøres uden at divisionen begynder at bløde penge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-17 12:35 
slk486>Enig, det er super fedt, men jeg vil se den generiske approach før jeg er overbevist.

Ja, der er mange ubesvarede spørgsmål. Fingrene krydsede at de understøtter så mange spil som muligt og i alle fald ros for at støtte discs.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 12/06-17 13:11 
@bede-

"Lidt" fra Sea of Thieves? Det havde da en lang gameplaydemo.
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-17 13:31, rettet 12/06-17 14:01 
Det har de på alle deres fremvisninger, men den lokumskolde analyse er jo, at den ene demo snart sagt kan erstattes med den anden, fordi de aldrig formår en indsnævring omkring spillets struktur. Det er som at se en No Man's Sky fremvisning, hvor man hele tiden efterlades tilbage med ubesvarede spørgsmål af fundamental karakter. Måske vi burde begynde at spørge, hvad laver man i Sea of Thieves?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/06-17 14:57 
Fuck youuuuu!!!!!!
Jeg er klar på state of decay 2 !!! :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
jaesjaesSkrevet 12/06-17 18:34 
Har MS nævnt om udviklerne får frit løb hvad de må bruge X1Xs ekstra kræfter til, ala PS4 Pro? Eller skal det være på 4K og HDR?
GreaseballGreaseballSkrevet 12/06-17 19:31 
Der er ikke nævnt noget om det. Men et forsigtigt gæt er at de nok går samme vej.
Det ser ud til der er rigeligt af kræfter at lege med for udviklere.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-17 19:36 
Fokus er lagt i ekstra GPU-kræfter, så det bliver nok primært højere opløsninger ligesom med PS4 Pro.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-17 19:58 
Tunic traileren fra PC Gaming Show, men det kommer også på konsollerne:

http://youtu.be/0f9OoELUhKY

jaes>
Har MS nævnt om udviklerne får frit løb hvad de må bruge X1Xs ekstra kræfter til, ala PS4 Pro? Eller skal det være på 4K og HDR?

De har i interviews givet udtryk for at det er meget frit, men spillene må selvfølgelig ikke være X eksklusive. I realiteten bliver det nok meget det samme som vi ser på PS4 Pro.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
--Skrevet 12/06-17 20:07 
Så fik jeg set showet, som var ganske godt IMO. Dejligt at se, at MS er ved at være tilbage i gamet, efter deres uheldige præsentationer :D

Synes X1X har et ganske lækkert design og sikke et powerhouse ift. specs. Det bliver spændende at se hvordan den afvikler multiplatforms titler ift. PS4Pro.

Af spil som jeg finder yders interessant, var der alligevel nogle stykker.

Metro: Exodus
Deep Rock Galactic
CodeVein
Sea of Thieves
Unruly Heroes
Path of Exile
Anthem
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 12/06-17 20:09 
Spillede Path of Exile på PC og det føltes som det Diablo 3 skulle have været :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 12/06-17 20:14 
m1chelsen>
Dejligt at se, at MS er ved at være tilbage i gamet, efter deres uheldige præsentationer :D

Helt enig. Det var ikke fordi, jeg blev blæst væk, men det var solidt.

Hvor mange millioner dollars, mon deres "tv, sports, tv, sports, tv, sports"-konference har kostet dem indtil videre? Det er selvfølgelig simplificeret spurgt, for det var jo ikke kun konferencens skyld - den afspejlede naturligvis en dybere strategi.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 12/06-17 20:15, rettet 12/06-17 20:15 
SLK:

Så det på et tidspunkt ved en anden, som gamede det på PC og synes det ser helt fantastisk ud, med det vildeste skill system. Så det bliver en fornøjelse at kunne game det på konsol :)
Spiller nu: Animal Soccer World
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-17 20:37 
Traileren til Wargroove, der er inspireret af Advance Wars og Fire Emblem, fra Chucklefish på PC Gaming Show:

http://youtu.be/4mvU5k9_vA4

Jeg er solgt og det kommer også på konsollerne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
spectrespectreSkrevet 13/06-17 15:13 
Synes det er sjovt sådan som folk rager over navnet Xbox One X. Synes ikke der var så mange der var fremme i skoene og ragede over navnet Xbox One S?

Men helt klart at de vælger X, for den er jo totalt X-treme og vi ved jo allesammen at 90'ernes attitude era er på retur, bigtime, med R ratede film osv. :P

Kan godt mærke at mine præferencer indenfor gaming har ændret sig en hel del siden sidste gen. Er kun hyped over:
Metro
Hadede det første fordi de var så liniært. Fik nok kritik fra min side fordi jeg troede at det var noget som det ikke viste sig at være, men damn det her nye open world tiltaler mig.

Cuphead - giv mig det!

Dragon Ball Z
Mahvel fra arc system works <3

State of Decay 2
lidt skeptisk, men spillede det første vildt meget, så håber at det bliver fedt.

Crackdown 3
Elskede det første, har 2'eren, men spillede det aldrig pga. anmeldelserne. Plz B gud!

Forza Motorsport 7
Har spillet lidt Forza 4 her på det sidste og jeg elsker det. Savner at spille online, så det kan være jeg går all-in på Forza 7.

Alt det andet var SUPER meh efter min mening, men mest fordi pirater, sværd kampe og dyreliv ikke siger mig ret meget i disse tider. Kan sagtens se at det ser fedt ud, men ikke noget for mig.

Har kigget lidt Battlegrounds på Twitch og det er faktsik utroligt underholdende at kigge på, men kan ikke helt finde ud af om jeg også ville synes at det var fedt at spille?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-17 17:21, rettet 13/06-17 17:23 
13 minutters gameplay fra Super Lucky's Tale, som udkommer 7 november til $30:

https://youtu.be/EkHGQhoxxC4

Det er så meget mig og sammen med Crackdown 3, skal det nok blive en god One X launch uge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 13/06-17 18:19 
Greaseball>
Der er ikke nævnt noget om det. Men et forsigtigt gæt er at de nok går samme vej.
Det ser ud til der er rigeligt af kræfter at lege med for udviklere.

Konsolkongen>
Fokus er lagt i ekstra GPU-kræfter, så det bliver nok primært højere opløsninger ligesom med PS4 Pro.

Bede-x>
De har i interviews givet udtryk for at det er meget frit, men spillene må selvfølgelig ikke være X eksklusive. I realiteten bliver det nok meget det samme som vi ser på PS4 Pro.

Ok, lyder ganske lovende. Håber nemlig på to-tre modes i de fleste spil som ved Pro :)
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-17 20:11 
Der kommer en replica Duke controller for dem der vil være lidt mere autentiske med original Xbox BC og Microsoft gen-bekræfter også, at man kan system-linke på tværs af alle Xbox generationer med bagudkompatible spil fra den gamle Xbox fra 2001 til Scorpio i år:

Four Generations of Xbox Can Be System-Linked Later This Year
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/06-17 06:46 
slk486>
Spillede Path of Exile på PC og det føltes som det Diablo 3 skulle have været :)

Sagde de noget om local co-op paa Xbox?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/06-17 11:06, rettet 18/06-17 13:20 
Har lige set Angry Joe's video om Sea of Thieves.

Jeg er hyped for spillet; det ser vildt sjovt ud.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
jaesjaesSkrevet 18/06-17 14:21 
Ja, det virker allerede nu i sin ret tidlige form meget lovende. Håber meget på split screen, så man kan mødes fire venner og nøjes med to XBO og to tv.

Der er helt klart antydningen af et fantastisk co-op/party-spil, omvendt kan det falde helt til jorden, hvis man spiller med folk man ikke kender og som ikke gider samarbejde.
spectrespectreSkrevet 18/06-17 23:32 
Hvordan mon det bliver med randoms? Der er jo ingen der bruger deres mics nu til dags.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
jaesjaesSkrevet 19/06-17 00:51 
De siger de arbejder på et system med inspiration fra emojis. Måske blive det kontekst-baseret. Sikkert så hvis man fx peger med sigtekornet på en kanon, så får man kun de handlinger op der giver mening (skyd, lad osv.).
128 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig