X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far Cry 5


Svar
enfenenfenSkrevet 26/05-17 18:29 
Ny trailer #hillbilly

Far Cry 5
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 26/05-17 19:33 
Februar, æv. Havde håbet det var i år.
WehnerWehnerSkrevet 04/06-17 21:09 
Ret original setting. Og Ubisoft kan altså det med settings. Det kommer jeg til at holde øje med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 05/06-17 09:21 
Det ser for mig meget mere spændende ud end de to foregående. Ser frem til at se noget gameplay fra det.
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 05/06-17 15:38, rettet 05/06-17 15:43 
Spillet bliver cancelled! (joke) Der er store protester i USA omkring det faktisk. Der er ligefrem blevet lavet en underskrift indsamling imod det.

Men jeg glæder mig meget til at lukke nogle KKK møder i spillet ;-)
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 05/06-17 16:10 
Det ser rigtig godt ud. Temaet er også helt i tråd med populære tv-serier som Designated Survivor og The Handmaid's Tale, samt selvfølgelig til dels den vanvittige politiske virkelighed derovre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 06/06-17 00:48 
Underskriftsindsamlingen er en bevidst parodi. Desværre tror jeg en del af dens støtter ikke har læst den grundigt nok, for den gør faktisk grin med dem.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-17 10:46 
Jeg syntes at det er interessant at der er den her idé omkring skurkene at de automatisk er racister, for det ser man ingen steder i traileren, men det er selvfølgelig det billede vi har i hovedet omkring alle fundamentalistiske kristne Amerikanere der bor midt i hjertelandet; at de automatisk hader alle sorte og DÉT er racisme at tro det om dem ;)

Ubisoft vil gerne lave spil der grænser til noget provokerende, men kun lige nok til at de kan få omtale, fordi de er trods alt en AAA udgiver, som helst vil ramme så bredt som muligt og jeg har set rigtigt mange reaktioner på nettet nu, fra folk der hopper lige i med begge ben og begynder at poste om Trump og racisme og alt muligt pis, som er meget alvorlige emner, der i dette tilfælde kun bliver brugt til Ubisoft's vinding så de kan få noget gratis reklame. Mit gæt er at der sikkert er én af skurkene som OGSÅ er racist, men overhovedet og deres generelle motiv er at "befri" alle ved at tvinge dem ind i deres skøre religiøse doomsday-prepper kult. Det vil ikke undrer mig at anmeldelserne alle sammen kommer til at være i stil med "grafisk imponerende og mekanisk velfungerende spil med et politisk ladet plot der ikke rigtig bliver til noget - 8/10"

Når det er sagt, så glæder jeg mig til at spille det. Jeg synes det virker som en super spændende setting og oven på succeserne med det nye Doom og Wolfenstein reboot, virker det som det rigtige tidspunkt for Ubisoft at bringe denne klassiske FPS serie tilbage.

Far Cry 5


Gad vide om man kan udlede noget ud af coveret og om ham den langhårede fyr der sidder på Judas' plads også ender med at falde hovedskurken i ryggen.

Far Cry 5
SumezSumezSkrevet 06/06-17 11:09, rettet 06/06-17 11:09 
Jeg synes sgu egentlig det er lidt friskt af Ubisoft. Der er ingen tvivl om at det her er 100% kalkuleret, og at de har opvejet de financielle pros og cons ved den reklame ekstra omtale giver i forhold til de folk der kan have problemer med at man render rundt og skyder muricanere. Men i forhold til at de er et firma der har ry for at "spille sikkert" og gentage den samme formel igen og igen, så har de altså alligevel lidt mere pondus end den trætte EA-formel AAA-udgivere typisk falder i.
Det er åbenbart svært at lave "satire" over USA uden at man selv kommer til at fremstå som en kliché, det synes jeg både GTA og Bioshock Infinite har bevist rimelig tydeligt - Far Cry 5 ser ud til at have lidt mere tænder og viljen til faktisk at gå på kant med amerikanernes opfattelse af sig selv. Men nu må vi se, det kan også godt være at de bare spiller den sikkert og gør skurkene så karikerede at pointen går tabt.

Om spillet så overhovedet bliver sjovt at spille er en anden sag... Jeg er endnu ikke blivet bidt af et Far Cry-spil :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-18 16:07, rettet 02/02-18 16:08 
Season pass'et lyder faktisk ret lovende, ikke mindst fordi det på konsollerne indeholder en genudgivelse af seriens bedste spil, som maskinerne i sidste generation havde svært ved at køre:

Ubisoft has announced a bizarre trio of DLC packs coming as part of Far Cry 5's season pass.

The first DLC will be set in Vietnam and pit you against the Viet Cong. The second will be a B-movie-inspired zombies pack. The last will be set on Mars, where you fight alien arachnids.

As a reminder, Far Cry 5 is set in present day Montana, USA.

Far Cry 5

And that's not all - the season pass also includes a downloadable copy of the series' high point to date: Far Cry 3, AKA the one with Vaas.

Ubisoft will release Far Cry 3 for PlayStation 4 and Xbox One this summer, but Far Cry 5 owners get the game a month early as part of the season pass.

http://www.eurogamer.net/articles/2018-02-02-far-cry-5-season-pass-will-take-you-to-vietnam-and-mars
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-18 17:38 
Zombie og Mars DLC'erne giver mig allerede Blood Dragon vibes... Allerede inden jeg har set skyggen af screenshots eller trailers :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 05/02-18 09:44 
Jeg vil gerne bare have udgaven med de 3 DLC'er :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 05/02-18 09:52 
Nogen udmeldinger om MT og loot-boxes i spillet?
Bede-xBede-xSkrevet 05/02-18 10:05, rettet 05/02-18 10:06 
Har ikke hørt noget, men de har jo mange gange lavet det nummer, med at have to versioner af spillene. En til anmelderne hvor microtransactions ikke eksisterer og hvor man nemt optjener ting og så den til forbrugerne, hvor der skal grindes i vildskab eller betales ved kasse A. Omvendt har de taget sig lidt sammen med Ass Creed Origins og Watch_Dogs 2, som vist ikke led så meget under det, selv om modellen var den samme, så man kan håbe det også er tilfældet her. Jeg regner med at give det en chance, forudsat modtagelsen er som ved de spil og det ikke har tossede microtransactions eller online only krav.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 05/02-18 10:18 
Ja, de havde gimpet det i ACO så håber de holder sig en smule i skindet denne gang også.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/02-18 13:04 
Det er Ubisoft, så der er helt sikkert en måde man kan betale for XP og currency. Jeg syntes til gengæld deres Uplay system er ok... Dér hvor man optjener point ved at spille deres spil som man kan bruge på at låse op for gimmick våben og skins og sådan.
BeanoBeanoSkrevet 05/02-18 14:26 
Helt fjernet bliver det naturligvis ikke, det er et spørgsmål om hvor anmassende og balanceret det er ift. spillets in-game valuta.
Bede-xBede-xSkrevet 19/05-18 16:39 
Anden bedste launch uge for et Ubisoft spil nogensinde:

Far Cry 5 isn't just a hit - it's a monster hit - bringing in hundreds of millions of dollars' worth of sales.

Ubisoft said this week that the open-world shooter, which launched in March 2018, enjoyed first week sales of $310m, making it Ubisoft's second biggest release ever. (The Division remains Ubisoft's biggest launch in history with $330m in its first week.)

Lidt flere tal i linket:

https://www.eurogamer.net/articles/2018-05-19-far-cry-5-first-week-sales-hit-usd310m
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 26/05-18 12:50 
Man skal passe på hvor man går i spillet. Jeg fandt et ret dybt hul o.O

Pas på glitch huller... de ret dybe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig