X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Monster Boy

Svar
SumezSumezSkrevet 10/05 11:52, rettet 10/05 12:08 
Jeg syntes det havde været nævnt herinde, men kan ikke finde andet end et enkelt indlæg fra jaes for et en del tid siden.

Anyway, med den opmærksomhed der har været omkring Dragon's Trap remaster'en, så tænker jeg at en "spiritual sequel" (det er faktisk en officiel efterfølger med licens svjv.) fra en af spillets oprindelige skabere burde være rimelig interessant.

Monster Boy

Monster Boy ligner umiddelbart et spil der formår at genskabe oplevelsen fra de gamle Monster World spil, og med lidt held bliver det mere Dragon's Drap end det bliver MW4.
Grafikken er nok en smagssag, men det er ikke grimt, og jeg synes det ser ret lovende ud.

http://www.monsterboy.com/
https://www.youtube.com/watch?v=wQ6DYSf5VNE

Monster Boy

Monster Boy
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
slk486slk486Skrevet 10/05 20:44 
Jeg kan faktisk godt lide grafikken og er enig i det ser ret lovende ud :)

Stilen gør at det ikke kommer til at ligne flash grafik, som mange andre desværre lider under.
j/k
3of193of19Skrevet 07/10 10:29 
Spillet får en omgang ny maling. Alle figurer bliver skiftet ud med håndtegnet animation. Ser flot ud indtil videre:
Monster Boy

Link...
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10 11:14 
Ja umiddelbart en forbedring :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/10 11:27 
Jeg kan bedre li' det "gamle", baseret på een figur :P
SumezSumezSkrevet 07/10 14:16 
Samme. Den nye tegnestil virker underligt amatøragtig. Måske bare et uheldigt billede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10 14:45 
Jeg synes den første lignede stilen fra enhver billig Puzzle Bubble-klon på mobilplatforme.

Grisen var dog okay.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig